הרשמה

חדש במובייל: מוזיקה, קלפים ומה שביניהם

צאו מהשעמום עם שורה של משחקים חדשים

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? צריכים לרענן קצת את האוסף? אז הפעם יש לי מגוון חדש של משחקי קלפים, מוזיקה ואפילו ניהול חברות.

בוא נתחיל עם קלפים ובוס מפלצת במשחק Boss Monster לטאבלט ול-iPad

במשחק Boss Monster אנו מגלמים את הבוס הרע של מבוך. כבוס כזה עלינו לבנות מבוך כמה שיותר קשה, זאת בעזרת קלפים. בכל תור אנו בוחרים קלף אחד מתוך חמישה שיש לנו ב"יד" ומציבים מלכודת או אויבים על מנת לעצור את הגיבור הבא מלהגיע לחדר האחרון ולהביס אותנו. בשביל לנצח עלינו לצבור נשמות של הגיבורים לפני הבוסים המפלצתיים המתחרים. המשחק מיועד לשני שחקנים ויותר, ניתן לשחק בסינגל פלייר מול בוסים מתוך המשחק וניתן גם לשחק מול שחקנים אחרים און-ליין או להעביר את הטאבלט או האייפד אחד לשני (הדבר בתשלום - 31 ₪) המשחק דורש לא מעט מחשבה ומתאים לבעלי ראש אסטרטגי. הגרפיקה ב-Boss Monster היא בסגנון 8/16 ביט וכך גם פס הקול של המשחק. כותר כיפי וחמוד למרות שהוא מנסה להוציא מאיתנו כסף בכל הזדמנות. מומלץ לאוהבי ז'אנר הקלפים וחובבי מבוכים ודרקונים.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

משחק מומלץ אחר הוא Rock On - A SongPop Adventure ל-iOS

Rock On - A SongPop Adventure הוא משחק טריוויה מוזיקאלי. במשחק עלינו לזהות שמות של שירים או את שמות הלהקות והמבצעים שלהן, אך עלינו לעשות זאת תוך מספר שניות בלבד. בשלבים הראשונים עלינו לזהות חמישה שירים מתוך עשרה, וככל שמתקדמים בשלבים כמות השירים שצריך לזהות והאתגר עולים בהתאם. ישנם גם שלבים מוקדשים ללהקות ספציפיות, יש שלבים שצריך לזהות את שם השיר או הלהקה כמה שיותר מהר וכך לצבור יותר נקודות, ישנם גם שלבים שמוקדשים לתקופות מסוימות ברוק. המשחק כיפי מאוד, החיבור לפייסבוק מוסיף עניין בכך שאפשר להתחרות עם חברים, ככל שמתקדמים בשלבים אפשר לראות באיזה שלב החברים שלכם נמצאים ואת מי עקפתם - כך שמומלץ להתחבר. דרך כיפית אחרת לשחק זה עם חברים ביחד סביב מכשיר אחד כך שתמיד יש מישהו שיזהה את השיר. ל-Rock On יש תופעת לוואי נחמדה - גילוי שמות של שירים שאנחנו תמיד שומעים אבל לא יודעים מי מבצע או מה שם השיר. מומלץ בחום לכל אוהבי המוזיקה.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

משחק נוסף אותו כדאי לנסות הוא The Firm לאנדרואיד ול-iOS

The Firm הוא משחק ארקיד ניהולי בו עלינו להימנע מפיטורין, לקנות מניות, לבצע השקעות ולקבל החלטות הרות גורל לגבי עתיד החברה! המשחק מהנה מאוד ודורש זריזות מחשבה ותגובה. בכל פעם עלינו להחליט האם לקנות מניות אשר צבועות באדום או ירוק בלחיצה שמאלה או ימינה. האתגר עולה עם קצב הגעת מסמכי המניות, והזריזות שצריך להפגין נהיית מאתגרת יותר ויותר. משחק כיפי שלא דורש הרבה מחשבה ומתאים לסשנים קצרים. המשחק נהדר בלהעביר כמה דקות בניסיון לשבור שיא ולהעביר המתנה בתור מייאש. מומלץ למשועממים.

מחיר: 3.50 ש"ח

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

ואם התחלנו בקלפים גם נסיים בגדול בקלפים עם Hearthstone: Heroes of Warcraft לאנדרואיד ול-iOS

Hearthstone: Heroes of Warcraft הוא גרסת מובייל חדשה לטלפונים המבוססת על גרסת המחשב המצליחה. בכל קרב אנו ניצבים מול יריב בקרב קלפים ועלינו להשתמש בקסמים ויצורים במטרה להוריד אותו מ-30 ל-0 חיים ולקחת את הנצחון. המשחק דורש חשיבה אסטרטגית אך הוא נחשב לפשוט ונגיש מאוד בעולם משחקי הקלפים. גרסה זו זהה לחלוטין בתוכן לגרסת המחשב והטאבלט, ותומכת במשתמש ה-Battle.Net הקיים שלכם. במשחק ניתן לקנות חפיסות והרפתקאות לשחקן-יחיד בתשלום, כמו בכל גרסאות המשחק. Hearthstone: Heroes of Warcraft עבר התאמה לטלפון אך דורש להחזיק את המכשיר במצב מאוזן ודורש את שתי הידיים. המשחקיות ממכרת, הגרפיקה מאוד מושקעת וזהה לגרסאות האחרות וכך גם הסאונד. המשחק מהנה מאוד, מאתגר ויבזבז לכם לא מעט שעות. מומלץ לחובבי הז'אנר ולא רק!

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י