הרשמה

ה-LG G4 צפוי להיות יקר מקודמיו

האשם העיקרי: גב העור היוקרתי

במידה ופינטזתם על התחשבות של LG במחיר של מכשיר הדגל החדש שלה שייחשף בקרוב, זה לא הולך לקרות. הסיבה שמחירו של ה-LG G4 יהיה גבוה מהצפוי היא בגלל גב העור של המכשיר, שאמנם מציג קו עיצובי מעניין אך עשוי להיות פחות תחרותי ביחס למכשירי דגל אחרים.

כמה ימים לפני השקתו הרשמית (28 באפריל), המכשיר כבר זמין לרכישה מוקדמת במספר רשתות תקשורת קוריאניות, וזה אומר שכבר יש כיוון מסוים למחירו של המכשיר. באופן מפתיע, המחיר שקיבל ה-G4 מרשתות התקשורת בקוריאה גבוה במעט מהצפוי. לשם השוואה, חברת Korea Telecom מתמחרת את המכשיר בכ-825 דולר (3230 ש''ח) לעומת הגלקסי 6 בגרסת ה-32 ג'יגה, שתומחר בכ- 795 דולר (3110 ש''ח). עם זאת, מחירו של הגלקסי 6 Edge בגרסת ה-32 ג'יגה בקוריאה עדיין גבוה יותר ועומד על כ-910 דולר (3560 ש''ח). הפרטים הללו ישפיעו בסופו של דבר גם במחיר אצלנו בארץ, כיוון שהמחיר צפוי לעלות עוד יותר בגלל המיסים. מכשיר ה-G3 הושק במחיר זול יותר - 600$ בארה"ב ו-3,200 בישראל.

נכון שאלו עדיין לא מחירים רשמיים, אך נציג LG אישר לאתר ETnews שהמחירים אכן יהיו בטווח שפורסם. ע''פ Korea Times, חברת LG רואה בסמסונג כמתחרתה העיקרית ושיטת התמחור שלה מכוונת היישר לגלקסי 6 אדג', מאחר ו-LG רואה בגב העור החדש של המכשיר יוקרתי כתכונת "פרימיום" ששווה את הכסף - בעיקר בגלל שהעור יוצר באמצעות עיבוד צמחי, מה שהופך אותו ליקר והאיכותי ביותר בתחום. 

כאמור, הכל עוד יכול להשתנות עד מועד ההשקה בעוד יומיים, ולא ברור אם התמחור בדרום קוריאה יהיה זהה לשאר העולם.

ה-LG G4 יוכרז ב-28 באפריל בניו יורק. הפרטים המלאים יפורסמו כאן באתר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:28 26.04.2015 | AstroPony AstroPony

    מחכה מאוד להכרזה שלו, שאגב בדיוק בהיום ההולדת שלי :) לי יש את ה LG G3 ומרוצה עד השמיים, אולי חושב לקנות את ה G4 :)

  2. 2

       | פורסם ע"י