הרשמה

מי ינצח בקרב - מאסטר צ'יף או מאסטר ג'דיי?

Galactic Battles רוצה להפגיש בין ענקי המד"ב ובשביל זה הוא צריך את הכסף שלכם

מה היה קורה אם מישהו היה לוקח את עולמות המד"ב של Star Wars, Star Trek, Halo ו-Mass Effect, מערבל אותם ביחד ונותן להם להילחם אחד בשני? זה בדיוק מה שיוצרי הסרט Galactic Battles רוצים לגלות, אם קמפיין המימון שלהם יצלח ויאפשר להם להתחיל בהפקה.

לפי עמוד הקמפיין באינדיגוגו, הפרוייקט הוגדר בתור "סרט-מעריצים" ויכלול ספינות ודמויות מתוך העולמות של "מלחמת הכוכבים", מסע בין כוכבים", Halo ו-Mass Effect. "השילוב הזה יציב את הזכיונות אחד נגד השני, וכן יבנה בריתות אחד עם השני בקרב אינטר-גלקטי אחד גדול", כך הובטח בעמוד הקמפיין שמבקש 15,000$. לפי יעדי הקמפיין, אם הם יגיעו למימון מלא - הסרט צפוי להגיע אלינו לפני סוף 2015 בהפצה חינמית לחלוטין דרך רשתות Youtube ו-Vimeo.

הטריילר שתוכלו לראות למטה כבר הצליח לבלבל אותנו, עם סצינה קצרה שבה מאסטר צ'יף (Halo) מגיע לגבעה, פותח לייטסייבר (Star Wars) ומתחיל טיסה אל עבר ספינת האנטרפרייז (Star Trek). אם הצליחו להכניס כל כך הרבה מגניבות בפחות מדקה, תארו לעצמכם מה הם יוכלו להשיג בסרט המלא!

לקמפיין נותרו רק 5 ימים ועד כה גויסו פחות מ-2,000$ מתוך ה-15,000$. יוצרי הסרט יצטרכו כל עזרה שהם יכולים לקבל בימים הקרובים אז אם זה משהו שהייתם רוצים לראות - אל תתביישו לתרום לפי יכולתכם.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י