הרשמה

NWN2 - היכל האימונים האולטימטיבי




בNeverwinter Nights 2 קיימים כל כך הרבה מקצועות, כל כך הרבה יכולות, פיטים, סקילים, קסמים... זה יכול לתסכל אנשים מסויימים. כל מה שביקשנו זה מודול קטן ונחמד, שיאפשר לנו לבדוק את הדמויות שלנו - לעלות רמות בחופשיות, לקנות חפצים, ואפילו להלחם בחבר שהצטרף אלינו, לבדיקת הדמויות. האם הפעם זה זה?


הרבה ניסו לבנות מודול כזה, שיהיה נוח מספיק, ויאפשר לנו לעשות הכל. רבים נכשלו. אבל אפשר לשמוח - Halls of Advanced Training הגיע לשכונה. עברו 3 שנים מאז המודול למשחק הראשון , שהיה מוכר לרבים מהשחקנים.


אפשרות לבחירת דמויות לקבוצה, מתוך רשימה גדולה.


אז נכון שזה עדיין בגרסת אלפא (גרסא ראשונית) ולא הכל פועל כמו שצריך, אם בכלל, אבל בכל זאת הלכנו לבדוק מה יש לנו כרגע במודול הזה.


אז מה פועל?

* זהב - בכניסה למודול ניצבת תיבה ענקית ומסביבה ערימות זהב. תרגישו חופשי. קחו מספיק בשביל חפצים טובים.
* חנויות - חדר שלם מלא במוכרים, עם כל החפצים הבסיסיים של המשחק בתוספת חנויות מיוחדות עם חפצים חדשים. הכל מסודר לפי קטגוריות.
* עליית רמות - יש כל מה שצריך. לעלות ל20, לרדת ל5.
* ארינה לקרבות PVP - ארינה גדולה ומרווחת לקרב עם שחקנים אחרים.
* ארינה לקרבות נגד מפלצות - אחד החלקים האהובים עליי. חדר עם ידיות הזזה שמאפשרות לך לקבוע את הכמות והעוצמה של המפלצות, ואז משגרת אותם לארינה שנמצאת ליד. פשוט כיף.
* אפשרויות קבוצה - אחד הדבש"ים (NPCS) שבמודול מאפשר לך דרך שיחה לקבוע כמה אנשים יהיו לך בקבוצה, ונותן לך אפשרות לבחור דמויות שונות שיהיו איתך. לא רק המלווים מהסינגל, אלא גם דמויות שונות ומשונות מהמשחק, כמו הלורד נאשר.


ארינה מרווחת לקרבות מרובי משתתפים

ומה עדיין לא?
* שינוי גודל - בטולסט ישנה אפשרות לשנות גודל של אובייקט, אז הכניסו גם לפה משהו שאמור לעשות את זה, אבל זה עדיין לא פועל. זה אמור להיות מתוקן בקרוב.
* קראפטינג - משום מה אפשרויות הכנת החפצים עדיין לא פועלות כמו שצריך. כשזה יתוקן, תהיה אפשרות להכין חפצים שונים, גם מהסינגל וגם חדשים. שימו לב שיש לכם שם דבש"ים שיכולים לתת לכם מתכונים לחפצים.


לסיכום - כבר עכשיו אפשר להגיד שזה מודול האימונים הכי טוב שקיים כרגע, אבל זה לא אומר שהמודול לא חף מבעיות. רק שלא נשכח שזו גרסת אלפא ראשונית, ויהיה טוב.

לדף ההורדה של המודול



מלך צללים אחד לא מספיק? קחו 10!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:36 25.10.2010 | Assassin22 Assassin22

    נ=ח=מ=ד

  2. 2

       | פורסם ע"י