הרשמה

שובו של ה-Game Gadget

הקונסולה הניידת שעושה כבוד לעבר של תעשיית המשחקים חוזרת. אך האם יהיו לה בכלל קונים?

 עושים הסטוריה: לא בטוח ששמעתם על ה-Game Gadget - קונסולת משחקים ניידת שיצאה בחודש אפריל האחרון, והבטיחה לעשות כבוד להסטוריה של תעשיית המשחקים. למרות הצהרות מפוצצות מצד יצרני הקונסולה ונסיונות חוזרים ונשנים לייצר סביבה הייפ - הקונסולה הזאת לא ממש הפכה ללהיט. זה לא מונע מהחבר'ה שאחראים על המוצר לנסות שוב - עם גירסה חדשה ומשוכללת יותר של הקונסולה שתצא במהלך השנה הבאה.

ה-Game Gadget היא קונסולת משחקים ניידת בסגנון ה-DS או ה-PS Vita, רק שבניגוד לשתי אלה - הקונסולה הזו לא נועדה כדי להריץ משחקים חדשים - אל דווקא ישנים. המטרה המקורית של הקונסולה הייתה להיות הבית האולטימטיבי לכל חובבי הרטרו - ולהציע לגיימרים מכשיר אחד בו הם יוכלו לשחק בכל המשחקים של קונסולות העבר, כמו ה-Super Nintendo, ה-Mega Drive וכו'.

אך מטרות לחוד ומציאות לחוד: למרות הכוונות הטובות, אנשי ה-Game Gadget לא הצליחו לחתום על הסכמים עם מספיק חברות משחקים - ובסופו של דבר הקונסולה זכתה לספריית משחקים מצומצמת מאוד, שכללה בעיקר משחקים של קונסולה המגה-דרייב הישנה של סגה, כמו גם כמה משחקי Freeware חינמיים. כיום הקונסולה נמכרת בעיקר דרך דילים של אתרי קופונים כדוגמת גרופון - ולא ממש מצליחה למלא את ייעודה כבית של שחקני הרטרו.

הצרכנים שהאמינו ב-Game Gadget נותרו עם קונסולה מיותמת, שלפי הביקורות עליה גם כשלה מבחינה טכנית, וכוללת מסך באיכות ירודה ורמקולים גרועים. משתמשים רבים שניסו להתלונן בפורומים של החברה גילו שבעליה נוהגים לענות בצורה מתלהמת ולא נחמדה. לא נעים.

 

עכשיו הגענו לנסיון השני של ה-Game Gadget. בחברה מבטיחים שהם למדו את כל הלקחים מהסיבוב הראשון והלא מוצלח: הפעם הם לא מתכוונים להבטיח דברים שלא בטוח שהם יכולים לקיים, ומתכוונים להציע גרסאות מוצלחות יותר של החומרה. גם תג המחיר ירד - והגירסה הבסיסית של הקונסולה תמכר ב-40 פאונד (בניגוד ל-100 פאונד - מחיר ההשקה של הקונסולה המקורית).

ברבעון השני של 2013 תצא גירסה חדשה לגמרי של הקונסולה - ה-Game Gadget 2.0, שתכלול חומרה מתקדמת יותר -  אך עדיין לא ידוע כיצד זה ישרת את הצרכנים עצמם. בנוסף -בעתיד  תוציא החברה גם גירסה קומקפטית במיוחד של הקונסולה המקורית, שתקרא Game Gadget Pocket.

ב-Eurogamer, שעקבו אחרי הסיפור של Game Gadget בחודשים האחרונים, הכינו כתבה מרתקת על כל התנהלות החברה עד היום - ומומלץ מאוד להכנס ולקרוא אותו כדי להחליט אם תהיו מוכנים לתת צ'אנס לרעיון הזה, של קונסולה ניידת המוקדשת למשחקים ישנים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י