הרשמה

נחשף Modern Warfare 4?

האם נחשף בטעות המשחק הבא בסדרת Call of Duty?

 פליטת פה או שקר גס? ביל מארי, מי שמדובב את דמותו של קפטן פרייס בסדרת Modern Warfare של Call of Duty, חשף לכאורה את קיומו של Modern Warfare 4.

מארי דיבר עם אנשי האתר This is Xbox, וסיפר: "כן, ביום שני אני נוסע לפגוש את Infinity Ward בנוגע למשחק הבא, Modern Warfare 4. אני עושה המשך ל-Modern Warfare 3, הוא ממשיך בדיוק מאיפה שזה הפסיק, ואני מופיע אך ורק במשחקי Modern Warfare".

אם Modern Warfare 4 אכן נמצא בפיתוח - מדובר בצעד ההגיוני והצפוי הבא של סדרת Call of Duty. בשנים האחרונות נכנסה הסדרה לרוטינה, בה יוצא משחק Modern Warfare חדש כל שנה שנייה. מכיוון שהשנה היא השנה של Black Ops II - השנה הבאה אכן צפויה להיות זו של Modern Warfare 4. כמו כן, למארי אין ממש סיבה לשקר בנושא כזה.

עם זאת - באולפן המשחקים Infinity Ward לא ממש מאשרים את ההתבטאות של מארי. "קראנו היום חדשות מענינות - אבל לא נכונות", נכתב בהצהרה מטעם האולפן: "לא דברנו עם אף מדובבים, ולכן כל החדשות הן בגדר השערות וספקולציות בלבד".

 

האם מארי שיקר? או שמא ב-Infinity Ward פשוט עדיין לא מוכנים לחשוף את המשחק הבא, ומנסים להשתיק את השמועות כשהן עוד צעירות? כנראה שיקח לנו עוד חודשים ארוכים לגלות - משחקי Call of Duty נחשפים בדרך כלל בסביבות החודשים יוני-יולי, בעוד למעלה מחצי שנה מהיום.

ולסיום, אם תהיתם - התשובה היא לא. ביל מארי שמדובב את קפטן פרייס הוא אינו אותו ביל מארי ששיחק ב"מכסחי השדים" וב"אבודים בטוקיו". 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:59 31.10.2012 | War_panda_EDES War_panda_EDES

    ולסיום, אם תהיתם - התשובה היא לא. ביל מארי שמדובב את קפטן פרייס הוא אינו אותו ביל מארי ששיחק ב"מכסחי השדים" וב"אבודים בטוקיו".
    אה טוב.

  2. 2

    08:59 01.11.2012 | WarFox89 WarFox89

    מחלבת Activision עובדת כרגיל ;)

  3. 3

    20:55 03.11.2012 | ek355 ek355

    מה בטעות? כאילו לא ידענו שזה יגיע

  4. 4

       | פורסם ע"י