הרשמה

Star Wars 1313: עסקים כרגיל

דיסני קנו את מותג "מלחמת הכוכבים", אבל לא צפו שינוי בהפקת המשחק המרשים שהוצג ב-E3

 דיסני לא יבטלו את 1313: החדשות החמות ביותר בעולם הבידור קשורות לרכישה של אולפני LucasArts על ידי אולפני דיסני. זה אומר שהחל מאתמול - דיסני הם הבעלים של מותגים כמו "מלחמת הכוכבים" ו"אינדיאנה ג'ונס" - ושהיא מתכוונת להפיק סרטים חדשים בסדרת Star Wars. בכל הקשור לתעשיית הסרטים ולהוליווד מדובר בלא פחות מרעידת אדמה.

אך מה בנוגע למשחקים? ל-LucasArts יש גם חטיבת בידור אלקטרוני מכובדת, שמפיקה כבר שנים משחקי וידאו, ואף עמדה בחוד החנית של התעשייה בשנות ה-90 העליזות. לפי הצהרה שנמסרה מאולפני המשחקים של החברה - העסקים כרגיל. לפחות בטווח הקצר.

"נכון לעכשיו, כל הפרוייקטים שלנו ממשיכים כרגיל. אנחנו נרגשים מאוד על האפשרויות הרבות שדיסני מביאה עימה", נמסר מהאולפן ל-IGN

המשמעות המיידית של הידיעה הזאת היא המשך קיומו של Star Wars 1313 - המשחק הגדול הבא במותג "מלחמת הכוכבים", שהוצג לראשונה בתערוכת E3. המשחק צפוי להציג גרפיקה ברמה גבוהה מאוד, וככל הנראה יגיע רק לדור הקונסולות הבא. למרות שמדובר בפרוייקט לא זול - בדיסני לא גנזו אותו, וככל הנראה הוא ייצא כמתוכנן.

 

ומה בעתיד? ככל הנראה הרכישה כן תשפיע על זרוע המשחקים של LucasArts בטווח הארוך יותר. בדיסני אמרו שכרגע הם מעדיפים לפתח באופן פנימי בעיקר משחקים סוציאליים הקשורים למותג מלחמת הכוכבים - ולהוציא הפקת משחקים מורכבים וגדולים יותר לחברות חיצוניות.

לפי כך, ניתן להסיק שאם לא תתקבלנה החלטות חדשות בנושא -Star Wars 1313 יהיה המשחק הגדול האחרון של אולפני המשחקים הוותיקים של LucasArts. קצת עצוב - אבל אם כבר מסיימים, אז לפחות לסיים בבום.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:16 31.10.2012 | amker amker

    דיסני יהרסו את STAR WARS כמו שהם הורסים כל דבר שהם קונים אני שונא את החברה הזאת שלוקחים מותג טוב והורסים

  2. 2

    15:02 31.10.2012 | War_panda_EDES War_panda_EDES

    לדיסני יש משחקים?WTP

  3. 3

    20:19 31.10.2012 | guy1999 guy1999

    הלכו לוקאס ארטס :(((((((((
    הייתי כמעט בטוח שאני קונה, עכשיו לא בטוח.

  4. 4

       | פורסם ע"י