הרשמה

PlayStation All-Stars נדחה בחודש

רוצים להלחם עם הגיבורים של סוני? חכו לנובמבר

 עוד חודש לחכות: סוני הודיעה על דחיית משחק המכות PlayStation All-Stars Battle Royale בחודש אחד, לתאריך 20.11.2012. לפי סוני, החודש הנוסף יאפשר למפתחי המשחק לטפל בבאגים שהובאו לתשומת לבם בבדיקות הבטא של המשחק.

Battle Royale יפגיש את כל גיבורי המשחק האייקוניים של סוני בזירת הקרב, וצפוי להציג משחקיות שמזכירה באופן מחשיד את סדרת Super Smash Bros. של נינטנדו. עד ארבעה שחקנים יוכלו להלחם זה בזה בזירה אחת, לצבור אנרגיה ולבצע מכות מיוחדות עוצמתיות שיעיפו את היריבים שלהם מהזירה. בסופו של הקרב, השחקן שיועף מהזירה הכי פחות פעמים יוכתר כמנצח.

כעת נראה שבמקביל לביקורת הרבה שספג המשחק על כך שהוא נראה כמו העתקה גסה של Smash Bros, הוא גם עדיין לא ממש מוכן טכנית. נשיא אולפן המשחקים SuperBot, שמפתח את המשחק, טוען שהעיכוב יעשה למשחק רק טוב, ושהגיימרים לא צריכים לדאוג.

 

"זה יאפשר לנו להקדיש יותר זמן לליטוש המשחק, ויתן לנו הזדמנות להטמיע חלק מהפידבאק שקבלנו משחקני הבטא ובכך לוודא שאנחנו יוצרים את משחק המכות הטוב ביותר שאנחנו יכולים. בעוד הרצון הכי גדול שלנו הוא להביא את המשחק לידי המעריצים שלנו כמה שיותר מהר, אנחנו לא רוצים לעשות זאת על חשבון האיכות. הזמן הנוסף יהיה שווה את הציפיה - ואנחנו מאוד נרגשים לדעת שהמעריצים שלנו יקבלו את משחק המכות האולטימטיבית בדיוק בזמן לחגים", הוא אמר (לא ברור לאיזה מעריצים בדיוק הוא מתכוון, שכן זהו המשחק הראשון של החברה, אבל שיהיה).

כעת נותר לחכות ולראות האם הדחייה תפגע במכירות הפוטנציאליות של המשחק: תאריך יציאתו המקורי, ה-20.10, הציב אותו לפני יציאת המשקים הגדולים של 2012. בתאריך החדש התמונה כבר משתנה: המשחק יצא כמעט חודש שלם אחרי Assassin's Creed III, וימים אחדים אחרי Call of Duty: Black Ops II - מה שאומר שצפוייה לו תחרות לא פשוטה על לבבות הגיימרים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:34 14.08.2012 | פרדה לבנה פרדה לבנה (אורח)

    אני אוהב את השטןן Q!

  2. 2

    13:34 14.08.2012 | בוב מרלי בוב מרלי (אורח)

    עוד יום בלי סמים

  3. 3

    16:06 14.08.2012 | אוביקטיבי אוביקטיבי (אורח)

    ארז, אם אתה לא אוהב את המשחק, אז פשוט תגיד (למרות שיכול להיות שאמרת את זה בפודקאסט)
    למה להיות שלילי? דחייה בחודש היא לפחות דחייה סבירה, שאומרת שהמשחק חי וקיים (בניגוד לthe last guardian) ומטרותיה טובות וברורות-לשפר את המשחק. לגבי המעריצים, זה אולי משחק האול-סטאר רויאל של סוני, אבל לסוני יש הרבה מאוד משחקים, חלק גדול מהם מופיע במשחק.
    לגבי הפגיעה במכירות, אם המשחק היה יוצא קרוב לAC אז אנשים לא היו קונים אותו. עכשיו אנישם יוכלו לקנות ולשחק בAC3, לסיים אותו ואז לקנות את all star. לגבי black ops, מצד אחד זה יכול להחליף את AC במובן של מתחרה למשחק. מצד שני אני לא חושב שיש הרבה אנשים שCoD וall star מהווים התלבטות עזה בשבילם...

  4. 4

    16:06 14.08.2012 | בובי בוטן בובי בוטן (אורח)

    אני אוהב לקבל זין של אובמה בתחת שלי

  5. 5

    00:28 15.08.2012 | g g (אורח)

    Vgames אתם חייבים לטפל בבעית התגובות, זה מתסכל ומוציא את החשק להגיב.

  6. 6

    19:19 15.08.2012 | ל8 ל8 (אורח)

    לא רוצה לא צריך.
    תעשה אותי!!!

  7. 7

       | פורסם ע"י