הרשמה

Epic יכולה לעוף

חברת Epic רוכשת את אולפן המשחקים הפולני People Can Fly

 שיתוף הפעולה הפך לרכישה: חברת המשחקים האמריקאית Epic רכשה באופן מוחלט את אולפן המשחקים הפולני People Can Fly, זאת אחרי מספר שנים בה תפקדה החברה כמחזיקת המניות העיקרית של האולפן. 

שיתוף הפעולה בין Epic לבין People Can Fly התחיל ב-2007, אז נעשתה רכישת המניות הגדולה שהפכה את Epic, הלכה כמעשה, לבעלת השליטה באולפן. שיתוף הפעולה בין החברות הוליד את משחק הפעולה Bulletstorm, שלמרות הביקורות הטובות שקיבל לא הצליח לשבות את לב הגיימרים והפך לכשלון בכל הקשור לנתוני המכירות שלו.  למרות הכשלון, ב-Epic לא וויתרו על האולפן הפולני, והטילו עליו את פיתוח המשחק הבא בסדרת הדגל שלהם Gears of War.

כעת, נראה שהקשר בין החברות הפך להדוק עוד יותר: Epic רכשה את שאר המניות של האולפן, ובכך הפכה לבעלית הבלעדית שלו. בעקבות הרכישה, עזבו מספר אנשי מפתח את האולפן הפולני, ביניהם מייסד האולפן אדריאן צ'מילרז, והאמנים אנדריי פוזנסקי ומיכל קודיירדסקי. 

 

למרות נטישת אנשי המפתח, שמצביעה על שינויים מנהלתיים גדולים בדרך בה האולפן הזה יתנהל בתקופה הקרובה, ב-Epic מבטיחים שהרכישה לא שפיעה במאומה על הפרוייקטים של החברה, וש-Gears of War: Judment מתקדם בצורה תקינה.

"מעריצי Gears - אתם לא צריכים לדאוג בנוגע ל-Judgmet", כתב מייסד האולפן הפורש אדריאן צ'מילרז בחשבון הטוויטר שלו: "המשחק נמצא בידיים טובות. ואל תדאגו בקשר אליי, אתם תשמעו על התוכניות החדשות שלי ממש בקרוב". 

ב-Epic עצמם הדגישו שהפרישה של צ'מילרז לא נעשתה ברוח רעה, ושהיא צפוייה לשתף פעולה עם מפתח המשחקים הפורש בקרוב. "אנחנו הולכים לעזור לו עם חלק מההכרזות העתידיות שהוא הולך לעשות", אמר מארק ריין מ-Epic: "הדרכים שלנו עוד יצטלבו שנית".

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:44 14.08.2012 | tom1187 tom1187

    אני פשוט אוהב את הסטודיו הזה, הוא בן האהובים עליי.

  2. 2

    17:00 14.08.2012 | בחור בחור (אורח)

    Bulletstorm היה אחלה.

  3. 3

    18:42 14.08.2012 | bha bha (אורח)

    היעקב הזה דיסלקט לגמרי איזה תקליט שבור חוזר כל פעם אותו דבר. תפיץ את הטמטום והתקליט השבור שלך במקום אחר נמאסתה...

  4. 4

    04:57 15.08.2012 | יודעי דבר יודעי דבר (אורח)

    יעקב מאתא

  5. 5

    09:28 15.08.2012 | מקס מקס (אורח)

    הרבה מזל טוב לחברה..:)

  6. 6

       | פורסם ע"י