הרשמה

Final Fantasy מגיע ל-Ouya

ה-Ouya מסרבת לרדת מהכותרות, והפעם: Final Fantasy

 מי אמר שחברות משחקים גדולות לא יתמכו ב-Ouya? חברת המשחקים Square-Enix הכריזה כי היא הולכת לשחרר גירסה חדשה של המשחק Final Fantasy III לקונסולת ה-Ouya, ושהמשחק יהיה זמין כבר בהשקת הקונסולה.

ה-Ouya היא קונסולת משחק חדשה שעתידה לצאת בתחילת השנה הבאה. מדובר בקונסולה קטנה וזולה במיוחד, שתריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל, ואמורה לקרוץ במיוחד למפתחי משחקים עצמאיים שמעוניינים לפתח ולהפיץ משחקים בזול, מבלי לשלם תמלוגים גבוהים למיקרוסופט, סוני או נינטנדו. עם זאת, נראה שלא רק העצמאיים שמים עין עם ה-Ouya, ושגם לחברת המשחקים הענקית מיפן יש עניין בה.

Final Fantasy III הוא לא משחק חדש במיוחד. במקור הוא יצא לקונסולת ה-NES בשנת 1990, ובשנת 2006 יצא חידוש תלת-ממדי שלו לקונסולת ה-DS. הגירסה התלת-ממדית זכתה גם לגירסאות iOS ואנדרואיד שיצאו במהלך השנים האחרונות - וזו ככל הנראה תהיה הגירסה שתגיע גם ל-Ouya. 

ב-Square Enix עדיין לא חשפו מה יהיה המחיר של FF III, אך מבטיחים שמדובר בגירסה שהותאמה במיוחד לקונסולה החדשה, ושתהיה אפשרות להוריד גירסת התנסות של המשחק ללא תשלום. 

 

מעניין לראות שה-Ouya מסרבת לרדת מהכותרות, עוד לפני שהקונסולה עלתה בכלל על פס הייצור. מזמן לא היתה התענינות כל כך גדולה במוצר שעדיין לא הוכיח את עצמו, ותשומת הלב שמקבלת הקונסולה מחברה בסדר הגודל של Square-Enix מקרב אותה ל"מגרש של הגדולים".

ב-Square Enix לא פוסלים את האפשרות להוציא משחקים נוספים לקונסולה זאת, אם ה-Final Fantasy יוכיח את עצמו. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י