הרשמה

גם Take Two מפסידה

Specs Ops ו-Max Payne לא עזרו ל-Take Two, שמדווחים על הפסדים של למעלה מ-100 מיליון דולר

 עוד חברת משחקים מדווחת על רבעון בעייתי: חברת Take Two, המפיצה שמוציאה בין השאר משחקים כמו Grand Theft Auto ו-Bioshock, הציגה את התוצאות הרבעוניות שלה - והמצב לא מזהיר. החברה הפסידה במהלך הרבעון האחרון 110 מיליון דולרים, ודיווחה כי שני המשחקים המרכזיים שלה לתקופה זו "מכרו מתחת מהמצופה".

סך כל ההכנסות של החברה לרבעון הנוכחי עמד על 226.1 מיליון דולרים, זאת לעומת 334.4 מיליון דולרים ברבעון המקביל אשתקד. כמובן שמדובר בהכנסות בלבד, ומכיוון שההוצאות של החברה היו גבוהות יותר מהסכום הזה - התוצאה הסופית היא הפסד.

בכל הנוגע להכנסות, לא מעט מהן הגיעו בעקבות מכירות של משחקים ישנים, כגון Grand Theft Auto, Red Dead Redemption ועוד. המשחקים החדשים של החברה, Max Payne 3 ו-Specs Ops: The Line, מכרו פחות יחידות מהמצופה ותרמו לשורה התחתונה העגומה. 

 

ומה לגבי העתיד? Take Two חוזים שעד סוף השנה, סך ההכנסות שלהם יעמור על כ-1.7 מיליארד דולרים - בעקבות משחקים כמו Bioshock Infinite ואולי גם GTA V, שאולי יספיק להשתחל לשנה הפיננסית הנוכחית. החברה גם מצפה שקצב מכירות המשחקים הדיגיטליים שלה ימשיך לעלות, כפי שקורה באופן קבוע כבר שנים רבות.

לסיום, עדכנה החברה את המשקיעים שלה בהתפתחות של GTA V: למרות שלא היה ל-Take Two דברים חדשים לשתף בכל הקשור לתאריך היציאה של המשחק, היא ציינה שהוא "מתקדם בצורה משמעותית".

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י