הרשמה

אוסף חדש ל-God of War

פספסתם את קרייטוס? סוני נותנת לכם הזדמנות שניה

 עוד אוסף: דיווחים שונים ברשת מצביעים על אוסף חדש לסדרת המשחקים God of War, שיקרא God of War Saga Collection. האוסף צפוי לצאת כבר בחודש הבא לקונסולת הפלייסטיישן 3 - אך עדיין לא ידוע איזה משחקים בדיוק יכללו בו.

God of War היא אחת מסדרות משחקי הפעולה המצליחות והמוערכות בעולם. שני המשחקים הראשונים בסדרה יצאו לקונסולת הפלייסטיישן 2, המשחק השלישי  יצא כבר לפלייסטיישן 3 ובנוסף למשחקים אלה קיימים שניים נוספים, שיצאו לקונסולת ה-PSP הניידת.

בתחילת 2013 צפוי לצאת משחק חדש בשם God of War: Ascension, שיכלול לראשונה בסדרה מצב משחק המוני, ויתרחש עלילתית לפני המשחקים הקיימים. ככל הנראה האוסף החדש נועד לתת לשחקנים שעדיין לא הכירו את קרייטוס הזדמנות לעשות זאת לפני יציאת המשחק החדש. 

מה יכלול האוסף? מכיוון שסוני עדיין לא הכריזה על המשחק בצורה רשמית, השאלה הזאת נשארת פתוחה, אך אפשר להניח שה-Saga Collection תכלול לפחות את שלושת המשחקים הגדולים של הסדרה (1-3) - ואולי אף את משחקי ה-PSP, ובכך תהווה את "האוסף המושלם" שכולל את כל משחקי הסדרה שיצאו עד היום.

 

יש לציין שבעבר הלא כל כך רחוק יצאו כבר אוספים של משחקי קרייטוס. האוסף הראשון, God of War Collection שכלל גרסאות HD של שני המשחקים הראשונים, יצא בסמוך למשחק השלישי בשנת 2009. אוסף נוסף, שכלל גרסאות HD של שני משחקי ה-PSP יצא לפני פחות משנה, בסוף 2011.

לא ברור למה סוני חושבת שאנחנו צריכים עוד אוסף אחד - אבל אנחנו לא מתלוננים. בכל זאת, מדובר בסדרת משחקים מצויינת, ותמיד כיף לקבל עוד הזדמנות לשחק בה. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י