הרשמה

P-ינת ה-PSP: טריילרים וספקולציות

מאת: מתי שמוקלר

חזרה לנקודת המוצא...

כמובן, איך לא ראיתי את זה מגיע? זה היה כל כך שקוף! כבר שלוש שנים שיש שמועות על טלפון אלחוטי משולב PSP - קודם חשבו שזה יהיה ה-PSP3000, אחרי זה ה-PSPGo הכושל. לאחרונה המון סימנים מעידים שלסוני יש חומרה חדשה לחשוף ממש בקרוב - והדגם שלפי אתר EnGadget החברה מחזיקה בשרוול הוא אכן בדיוק זה, בוריאציה גוגלית: PSP משולב בטלפון אנדרויד, עם Appstore של גוגל במקום אפל, מכשיר שאמור להכות את ה-iPhone במקום שכואב.

זו לא השמועה ה"אמיתית באמא שלי" הראשונה שאנחנו שומעים, אבל, דווקא הפעם, בגלל הקרבה לתערוכת טוקיו, עם חוסר היכולת המוחלטת של ה-PSPGo להתרומם והלחץ ההולך וגובר מצד ה-3DS, זאת יכולה להיות ה-שמועה שכולנו חיכינו לה. בינתיים יש רק תמונת קונספט מאולתרת של ה-PSP4000/PSPhone/PSP2 או שאיך שתרצו לקרוא לזה.

טריילר יומולדת שלוש

ההמשך The Third Birthday לסדרת האימה-הישרדות שהפכה כמו כל החבר'ה הטובים לאימה-פעולה מגוף שלישי, Parasite Eve, מקבל טריילר חדש ומעניין, עם מגדלי בבל, ג'ינסים קרועים, ומפלצות שלא הייתם רוצים להזמין למסיבת היומולדת שלכם.

טריילר נולד

ואם כבר בטריילרי גיימסקום עסקנו, יש אחד חדש גם לגרסה המערבית של Kingdom Hearts: Birth by Sleep, שיוצאת בתחילת ספטמבר. מה יש ליפנים מדיאלוג בנאלי שמועבר בשיא הרגש?

האל הזול

בפינה הקודמת כתבתי על התוכן שיגיע עם הגרסה המוקדמת של God of War: Ghost of.Sparta. כפי שניכר בחלק מהתגובות, חלקכם רוצים להזמין את המשחק, אז עשיתי מחקר קטן ומצאתי ש-Pre Order מאמזון הוא האפשרות הטובה ביותר, 36.99 דולר. אם אתם מוצאים אותו במחיר נמוך יותר, אנא עדכנו.

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    08:16 19.08.2010 | א א (אורח)

    אמזון שולחים לארץ מוצרים כאלו ?
    נראה לי שהם שולחים רק ספרים

  2. 2

    18:21 19.08.2010 | danik107 danik107

    הכול ניראה טואוה השבוע!!!!
    אבל השם...היומולדת השלישי? חרא שם -_-

  3. 3

       | פורסם ע"י