הרשמה

לא רק מאריו: חגיגה אמריקאית

מאת: ערן שבי

מיחזור זאת לא מילה גסה

תשאלו את אקטיויז'ן, שהכריזה על GoldenEye 007 Classic Edition.

בגרסה הקלאסית של הרימייק (כן, יש פה משהו מבלבל) ידחס לקופסא גם Classic Controller Pro בצבע זהב, לעומת הצבעים הנחותים שהיו זמינים עד כה - שחור ולבן.

ולמה שנשלם 70$ על משחק בשביל האפשרות לשליטה פחות טובה, גם אם היא בצבע זהב? כאן אקטיויז'ן מנצלת בבירור את חולשתם לנוסטלגיה של שחקני GoldenEye 007, גרסת הנינטנדו 64 המקורית. עכשיו, כשהזכות למשחקי ג'יימס בונד בידיה (אחרי ש-EA לא הצליחה לעשות מהם כסף), מותר לה.

Metroid: Other Trailer

ואם כבר דברים שלא מחדשים יותר מדי, כזה הוא גם הטריילר החדש ל-Metroid: Other M - טריילר אקשן. נכון, יש בו יותר אפקטים, יותר פיצוצים ויותר בוסים שמגיחים משומקום, אבל שום דבר ממש מרענן.
 

ה-Wii מוכר, רק לא לגיימרים

בשבוע שעבר הגיעו מכירות מכשיר הווי בארצות הברית לציון דרך - 30 מליון יחידות (מתוך כ-74 מיליון עולמית). נינטנדו בחרה לחגוג את המאורע בדרכה שלה, ופרסמה נתוני מכירות של משחקי ווי עד היום בארה"ב - עשרת משחקי נינטנדו הנמכרים ביותר, ועשרת משחקי לא-נינטנדו הנמכרים ביותר.

מה תמצאו ברשימת הלהיטים הזאת? הרבה משחקי מסיבה, כושר וריקוד, כמו גם ארבעה משחקי מאריו, סופר סמאש בראדרס, מאריו וסוניק במשחקים האולימפיים (המשחק השני הכי נמכר מחברה שאינה נינטנדו) ולגו מלחמת הכוכבים.

שלושים מיליון קונסולות, 95 אחוזים מהן בידי שחקנים קז'ואלים.

כשלפתע: מכשיר אמריקאי מנצח באמריקה

באמצע החגיגות נודע לנינטנדו שהיא לא המנצחת של החודש במכירת קונסולות, תואר שכבר נראה לה מובן מאליו. הפעם מיקרוסופט היא המנצחת, עם כמעט 200,000 מכשירים יותר, מה שכמובן קרה בזכות הדגם החטוב החדש.

בזמן הקרוב כנראה שהנתון ישתנה בחזרה לטובת נינטנדו, כי באמריקה הם לא כמונו, הישראלים, שישר מתבייתים על כל מוצר כחול-לבן. נכון? נכון...?

פינת ההורדות

חדשות רעות - המשחק השני בסדרה שהוכיחה שלגזום דשא ולהאכיל פרות יכול להיות כיף, Harvest Moon 64, לא יגיע לקונסולה הוירטואלית של הווי.

מסתבר שלהמיר את המשחק כדי שיתאים לווי זאת עבודה קשה שלא בהכרח תתגמל את החברה המפתחת, Natsume.
באותו ראיון אמר איש החברה שלא צריך לדאוג, וכנראה שהסדרה תמשיך גם ל-3DS הקרבה ובאה של נינטנדו, שגראם ממש אוהב כי כבר יש לו משקפיים, ולשים משקפיים על משקפיים זה לא נוח, לדבריו.

זה כמובן לא צריך להפתיע אף אחד, כי משחקי Harvest Moon יוצאים לכל מכשיר של נינטנדו (וגם קצת לאלה של סוני).


 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:35 17.08.2010 | Itay_pro Itay_pro

    http://www.mako.co.il/digital-magazine/Article-756540bcf2a7a21004.htm

  2. 2

    20:46 17.08.2010 | ududy ududy

    מה זה קשור? שמור על התגובות שלך בהקשר של האייטם שאתה מגיב אליו. אם אתה רוצה לשלוח הערות כלליות למערכת, יש לך מייל אדום בעמוד הראשי.

  3. 3

    22:17 17.08.2010 | ET2k ET2k

    אם כבר, היו צריכים לשים סטיק של N64... :-)

  4. 4

       | פורסם ע"י