הרשמה

בקרי תנועה- למה אני שונא אותם

זה נראה שמישהו פשוט החליט לנסות ולחסל את הגיימינג הרציני והכייפי
ad banner
ad banner

תשכחו מגראפיקה פוטו-ריאליסטית, בינה מלאכותית אמינה ומנוע פיזיקלי מושלם. האופנה היום זה להזמין אתכם לזוז ולהזיע

עד לפני שנים אחדות היה מוסכם על כולם ועל הכל כי במשחקים שולטים בעזרת שלטי משחק, עכברים ומקלדות. הקונספט היה פשוט: לוחצים על מקש, רואים את התוצאה על המסך. הקונספט החל להתערער עם הצגתם של מדי-תאוצה, חיישני תנועה ומסכי מגע, כי לשחק פרו אבולושן בעזרת ניפנופי ידיים באוויר זה "הדבר הכי חם כרגע".

האירוניה היא שהגימיקים האלה דווקא עובדים ומוכרים בכמויות, בעיקר מהסיבה שהם מיועדים לקהל רחב יותר מגיימרים המשחקים במשחקי הארד-קור. סבתות, אמהות גרושות וילדות עד גיל 12 מתות על זה- וכן, בכוונה אין שום איזכור לגברים ברשימה.


גם ל- Mega64 נשבר ה-ז משלטי תנועה


הכל בגלל היפנים


לכל המשפחה, הא?

ad banner

נינטנדו היא כמו אפל, במובן מסויים. היא יודעת לשווק צעצועים למבוגרים. המכשירים שלהם לא הכי מתקדמים בשוק (טוב, לא תמיד), יש להם המון חסרונות יחסית למה שמציעים מתחריהם, אבל תמיד מוחבא בהם גימיק כלשהו, והם תמיד מוכרים כמו לחמניות אחרי פסח. למה, אתם שואלים? כניראה כי גימיקים מוכרים...

ניקח לדוגמא את קונסולת ה-Wii של נינטנדו. מאז שהוצגה לראשונה בתערוכת E3 בשנת 2005 החלה ההתעניינות בקונסולה הלבנה והקטנטונת. הצעצוע הזה לא טוב בשום אופן מה-X360 שמונחת אצלי בבית, אבל יש לה שלט עם חיישן תנועה. היא לא יכולה להריץ GTA, לא GOW, לא MW2, אבל מה- יש מריו.

וגם זה בקושי- תראו למה שיגארו מיאמוטו, שיצר בעבר משחקים שוברי-מוסכמות וחדשניים כמו מאריו, זלדה ופיקמין, התדרדר בשנים האחרונות: Wii Fit Plus ו- Wii Sports Resort. והוא עוד חושב שזה שיפור. איך נפלו גיבורים.

ad banner

משחקי עיניים

להזכירכם, סוני כבר ניסתה לשלב מנגנון שליטה ייחודי בקונסולת ה-PS2 שלה, ה-Eye Toy- מצלמה קטנה שתזהה את תנועות גופכם, ללא צורך בשלט מכל סוג שהוא. המשחקים היו זוועה וכל העסק לא ממש עבד, אבל המכירות היו סבירות פלוס, בעיקר באירופה.

ואז הגיעה נינטנדו ושברה את השוק עם ה- Wii. איך? כאמור, נינטנדו יודעת לשווק. ועכשיו, גם מיקרוסופט חושבת שהיא יודעת טוב יותר ומנסה את מזלה עם הגימיק הידוע בשם פרוייקט נטאל (Natal). הטכנולוגיה של מיקרוסופט מדוייקת הרבה יותר ומתקדמת מזו של סוני, אבל אני רוצה לראות אתכם משחקים NFS, משחק פעולה או כל משחק רגיל ונורמלי עם הדבר הזה.

Hardcore My ASS !


כי צריך Wii Fit כדי לעשות שכיבות שמיכה

ודאי שמתם לב כי רובם המכריע של המשחקים המפותחים לאותם גימיקים שמצליחים לקרא לעצמם "שלטי תנועה" הם לא יותר מאשר משחקי פייסבוק משוכללים- משחקים פשוטים המיועדים להמונים. זו הוכחה מדעית (מדעית! -העורך) שמשחקים אלה תופסים קהל רחב יותר משחקני הארד קור, כי הם פשוט מיועדים לכולם.

אז לאן התעשייה הולכת? האם היא עוקבת בעיוורון מוחלט אחר נינטנדו, אפל ופייסבוק אל עולם בו כולם ישחקו Farmwille, Peggle וסוליטר? או אולי גרסא כלשהי של מריו שתהיה מופעלת בעזרת הזזת העפעפיים? אולי ענקיות החומרה סתם רוצות לנגוס בהצלחה הכלכלית של נינטנדו?

אישית, עד שאני לא רואה חדר מחשב מגניב כמו שיש לילד ההוא מהסרט "גיימר", אני לא קונה את הזבל הזה. במילא את Dragon Age אני לא אוכל לשחק עם זה, ואני אצליח לחיות בלי Wii Sports.

הפעם הראשונה שלי


הסיבה האמיתית לקנות Wii

אני יכול לספור על יד אחת את משחקי ההארד-קור שקיימים לקונסולות ה-Wii וה-DS גם יחד. כגיימר, לא מצאתי שום עניין בהן, אבל חשבתי לנסות בכל זאת, לראות על מה כל המהומה שהחלה ביפן ומתפשטת לאט לאט אל שאר העולם המודרני.

ההתנסות שלי דמתה מאוד להתנסות הראשונה של אמא שלי עם עכבר אלחוטי. גם בהתחלה זה נורא מפתיע שזה באמת עובד ומתקשרים לספר לכל החברים, אבל בסופו של יום – זה סתם עכבר של מחשב.

אז שיחקתי 10 דקות בגולף, אולי עוד 10 דקות בטניס ואולי עוד 2-3 דקות במשחק "ספורט" נוסף כלשהו, ובזאת נגמר הרומן. האחיות שלי דווקא נהנות מהמשחקים עד היום- אבל מצד שני, הן נכללות בקטגוריה של "ילדות עד גיל 12".

ברצינות, איך אפשר לשחק ככה משחק? אתם מדמיינים את עצמיכם משחקים MW2 ברשת עם הדברים האלה? רצים בכל הסלון, מנפנפים עם הידיים בזמן שאתם חובשים אוזניית Live על הראש? אתם לא תספיקו בכלל לזוז 5 מטרים עד שמישהו עם עכבר לייזר איכותי יוריד לכם הד-שוט לשתי העיניים ביחד. אני מעדיף להיות זרוק על הספה בזמן משחק, כי ככה משחקים גיימרים אמיתיים. נו באמת, עוד מעט נינטנדו תכריח אותנו לרוץ לצד השחקנים במשחקי פיפ"א...

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:29 25.04.2010 | איתי איתי (אורח)

    ראשון!@#$!!!

  2. 2

    13:32 25.04.2010 | Sm0KinZ Sm0KinZ

    הכי צודק שיכול להיות- חיישני תנועה זה זבל וחרא וצריכים להשמיד אותם מהעולם

  3. 3

    13:34 25.04.2010 | iGame iGame

    תגיד אלכס, מה קורה עם חלק ב' של ה...
    התמכרות שלך למשחקי תפקידים?

  4. 4

    13:39 25.04.2010 | קובי קובי (אורח)

    אני גם לא מבין את הקטע של זה... כל בן אדם נורמלי יעדיף לשחק עם שלט קטן ביד מאשר לזוז בבית כמו אדיוט.

  5. 5

    13:51 25.04.2010 | noan noan (אורח)

    בהתחלה הסכמתי איתך, עד שהזכרת את הds.
    לds יש כל כך הרבה משחקים טובים (לדעת כמעת כל הגיימרים בעולם, חוץ מישראל) שאי אפשר לספור

  6. 6

    13:51 25.04.2010 | MW2 MW2 (אורח)

    1 - .Sucker
    וגם אני מסכים אם הכותב. איך לעזאזל אנשים אוהבים את החרטא הזה?! איך בכלל להנות מזה? אם אני רוצה לעשות שכיבות שמיכה אני פשוט עושה אותם ולא מדליק איזשו משחק מיוחד.

  7. 7

    13:52 25.04.2010 | MW3 MW3 (אורח)

    איזשהו"

  8. 8

    13:55 25.04.2010 | ork12 ork12

    אני לא ממש מת על WII ו-DS.. אין הרבה משחקים..

  9. 9

    13:59 25.04.2010 | לא קונה את מה שאתה אומר... לא קונה את מה שאתה אומר... (אורח)

    ברצינות החישני תנועה הם תוסת אדירה אם אתה משחק רק בעזרת חישני תנועה(גם השחקן שבמחשב השני) אין לאפחד היתרון ואתה מרגיש את המשחק יותר טוב....

  10. 10

    14:20 25.04.2010 | PS3Gamer123 PS3Gamer123

    אחי אתה צודק. אבל החיישני תנועה האלה לדעתי, אמורים להיות אך ורק במשחקי ספורט! חס וחלילה MW2 עם חיישנים!!!!

  11. 11

    14:20 25.04.2010 | 07U 07U (אורח)

    טיפה הגזמה בתיאורים, אבל אתה צודק.

    ומה זה אמור להפריע לנו? MW3 אם יצא בתמיכה לנטאל/MOVE, לא תיעדר תמיכה בגיימפאד. כך שאין פגיעה ממשית בגיימרים. החברות סך הכל מגדילות את השוק שאליו הן פונות. זה שנינטנדו פונה רק לשוק הגדול ולא לגיימרים ה"כבדים" זו זכותה.

  12. 12

    14:24 25.04.2010 | TheConsole TheConsole

    עוד פאנבוי של XBOX360.
    מה הבעיה שלך עם הווי?
    זה שאין בו גרפיקה מדהימה?
    עובדה שגם בלי הגרפיקה הרבה מאוד אנשים נהנים ממנו.לדעתי זו קונסולה מעולה,ושלטי התנועה הם תוספת אדירה שמוסיפה לחווית המשחק,במיוחד כשאתה משחק FPS.למרות שזה לא מדויק ב100% ואין לזה את המפרט התכני של הXBOX או הPS3 הקונסולה הזו הצליחה למכור יותר מסוני ומיקוסופט גם יחד,וכל הנטאל והפלייסטיישן MOVE או איך שלא קוראים לזה זה סך הכל חיקוי.
    מה קרה?אתה מקנא שהקונסולה ה"הארד-קור" שלך פחות מצליחה במכירות?זה שאמא שלך מעדיפה לשחק במשחק ספורט נחמד מאשר לרצוח זומבים בHD?
    באמת שנמאס לי מכל הפאנבויז של הXBOX360 והPS3,אלה שחשים שהם "הארד-קור" כי הם יכולים לשחק בלי להזיז את התחת מהספה...

  13. 13

    14:36 25.04.2010 | hikeabike hikeabike (אורח)


    זה שאין לך כוח להזיז תתחת אומר ששלטי תנועה זה מעפן?
    ואגב,
    אם יש דבר שנשמע לי מצוין, זה לרוץ בפיפ"א אם השחקנים שלך.

  14. 14

    14:38 25.04.2010 | kuk kuk (אורח)

    זה מצחיק, אתה יודע.
    אתה מזכיר משחקי הארדקור ונותן שמות כמו פיפ"א וMW2.
    אני לא חובב נינטנדו, אבל אתה התחתית של התחתית של קהילת הגיימרים, אתה הילד המצעבן שאכפת לו רק מגראפיקה, שאף אחד לא אוהב כי הוא מרובע, צר ראייה ומתלהב.
    חבל שאנשים כמוך קיימים בקהילת הגיימרים.
    אתה עלוב.

  15. 15

    14:48 25.04.2010 | DK1995 DK1995 (אורח)

    זה תלוי אבל איך מיישמים את זה... הווי זה היה צפוי שזה יהיה קונסולת קאז'ואל (גרפיקת הדור הקודם וטכנולוגיה לא מפותחת בגרוש... הארד קור ממש...) אבל אם יישמו את זה כמו שצריך זה יכול להיות ממש טוב (כמו שהבינו איך להשתמש בתלת מימד במשחקים ותראה איפה אנחנו עכשיו...) רק צריך להיות מקורי
    ו-5... האחוז של משחקי הארד קור ביחס לאחוז אצל ה-PSP הוא מאוד מאוד מאוד קטן...

  16. 16

    15:21 25.04.2010 | [blackStar [blackStar

    חחח תראו מה הכתובת של הכתבה:
    http://www.vgames.co.il/article/9999.html
    עוד אחד יהיה 10,000

  17. 17

    15:33 25.04.2010 | אתם חייבים להבין משהו אתם חייבים להבין משהו (אורח)

    את חייבים להבין משהו. זה שמוציאים שלטים כאלה לא אומרים שזה בא במקום, אלא בנוסף!!!! עדיין יש את המשחקים לגיימרים הטובים אבל יש גם שלטי תנועה שמיועדים לקהל יעד אחר. (זה בא בנוסף לא במקום!!!!)

  18. 18

    15:57 25.04.2010 | סס סס (אורח)

    ל12 היקר אז הנה כמה נתונים קטנים שתוכל לעבור עליהם בזמן שאתה אוכל את הכובע שלך, תבין, אף אחד לא רוצה לשמוע את הדיסונאנס של פאנבוי מתלהב, אז גם אני כמוך יציג את העובדות כפאנבוי מתלהב של PS3 וX360

    בוא נתחיל מהעובדה הקטנה שעד לפני זמן לא רב במיוחד לויי היה חרא של שלט תנועה(לפני התוסף ששיפר אותו) וגרפיקה, כן גרפיקה,גרפיקה של משחקים שהיו מביישים את ה PS2... אתה טוען שסוני מעתיקה את הטכנולוגיה? תכיר: ITOY לPS2 ,עושה בדיוק אותו דבר כמו הויי ואפילו יצא כמה שנים לפניו... מי מעתיק עכשיו?

    לפחות מיקרוסופט וסוני מוציאות טכנולוגיה שהיא שלמה ולא עושה רק חצי עבודה.

    חוץ מזה אתה צודק לויי יש באמת יותר מכירות מאשר לשניהן בנפרד (לא ביחד, תלמד לספור) ואני באמת מצדיע לנינטנדו על הקמפיין השיווקי שהם עשו, אבל הטענה הזאת חלשה כמו הטענה שמיליון איש לא יכולים לטעות, ובכלל כמה אנשים שאשכרה מבינים משהו במשחקים נוגעים בויי?

    עכשיו קצת מספרים לגבי המשחקים הנהדרים של הWII:
    לפני כמה חודשים(אולי מעט יותר משנה) פרסמה IGN סטטיסטקה שבה הראו שכל משחק רביעי של הויי הוא "חרא": קיבל ציון מתחת ל4.
    גם בGAMESPOT הנתונים לא כל כך יפים
    WII
    מספר המשחקים שקיבלו ציון מעל 8.5: 31
    מספר המשחקים הכולל:2201
    אחוז המשחקים המעולים:(בערך)1.41%
    X360
    מספר המשחקים שקיבלו ציון מעל 8.5: 96 (יותר מפי 3 משחקים טובים מאשר לויי)
    מספר משחקים כולל:2249
    אחוז משחקים מעולים:4.26%
    PS3
    מספר המשחקים שקיבלו ציון מעל 8.5: 74
    מספר משחקים כולל:1063
    אחוז משחקים מעולים:6.96%

    לסיכום: קיבלנו חברה שמשחררת טכנולוגיה לפני שהיא גמורה, שלא נותנת תמורה הולמת לכסף שהיא מקבלת (ניתן לקנות 360 ארקייד באותו מחיר כמו ויי) שמזלזלת בגיימרים ובתחום הגיימניג בכלל!
    (תראה את E3 2009 ותבין לבד) אף גיימר שמכבד את עצמו לא יקנה את ה"קונסולה" לכאורה הזאת, אם בכלל אפשר לכנות אותה ככה. אז כן! אם אתה אוהב שמאכילים אותך חרא בכפית, אז תקנה ויי, אבל אל תנסה לשכנע אותנו לאכול תחרא שאתה אוכל.

    אה ו-בתאבון!

  19. 19

    16:02 25.04.2010 | noan noan (אורח)

    ל15 הוא לא. גם אני חשבתי ככה פעם, אבל לפני קניתי קונסולה ניידת התחלתי לעשות השוואות, אחרי שעות של דעות של אתרים שונים, ציונים ודעות של אנשים (הכל בחו"ל בארץ כולם זונות גראפיקה) גיליתי שכמות משחקי ההארדקור בpsp קטן בהרבה מזה שבds

  20. 20

    16:15 25.04.2010 | tomer1114 tomer1114

    וואו 18 חפרתה מה אתה מיתרגז ןשובר את הראש על ילד קטן אהה ולגבי התמונה שהראתה בכתבה גם אני בעד שהווי נועד לבנות הלוואי שהברה שלי היתה אוהבת את הווי חח על כל רגע הייתי אומר תודה....

  21. 21

    16:23 25.04.2010 | HeadChopper HeadChopper

    אותו דבר קרה עם שינוי הצבע(טלוויזיה)
    אותו דבר יקרה גם עם התלת מימד
    ולצערי, אותו דבר (כנראה) יקרה עם הווי, הtouch וכל הגימיקים האלו...

    אני התנסתי בכולם ועדיין מעדיף את המחשב :)
    אלה אם היה לי עכבר ומקלדת לxbox או לps

  22. 22

    16:23 25.04.2010 | HeadChopper HeadChopper

    וכן זה בגלל שאני גרוע....XD

  23. 23

    16:25 25.04.2010 | noan noan (אורח)

    ל18
    קודם כל, הווי חזקה יותר מהps2, ויש הרבה משחקים שרואים בהם את זה.
    שנית, אל תשווה את כמות המשחקים אלא את הבלעדיים המצטינים (שם הwii עדיפה על האקסבוקס, והps3 הכי טובה, וזה נכון)

  24. 24

    16:32 25.04.2010 | david221 david221

    כפי שניראה החיישנים עושים את שלם אבל הWII זוועה לא יודע שחקתי אצל חבר לא היתלהבתי כמו בנארוטו(זה מה ששחקנו)
    אפילו שקרעתי לו תתחת זה לא כזה עיניין אותי חוץ מהQTE שהיה סביר להניח יותר מעניין מהמשחק עצמו(אגב במשחק צריך להוזיז תשלט ואיך הוזזתי לכל הכיוונים חחח..סתם)

  25. 25

    16:37 25.04.2010 | Galsinger Galsinger

    12 זה שהווי מוכר לא אומר שאנשים נהנים ממנו, אני בטוח ש75% לפחות לא שיחקו בו יותר משעתיים בשבוע אחרי חודש-חודשיים...

  26. 26

    16:41 25.04.2010 | סס סס (אורח)

    23... למה?
    זאת הרי כמות המשחקים המצטיינים שאתה יכול לקנות לקונסולה... למה זה משנה אם הם אקסקלוסיבים?

  27. 27

    16:56 25.04.2010 | עידן עידן (אורח)

    זה לא שאני משחק בווי, אבל למה לכעוס על זה שמייצרים משחקים לקהל הרחב? קצת להיפתח לאנשים אחרים שהם לא גיימרים זה לא דבר נורא.. אני אישית חושב שזה רעיון מאוד נחמד לתת לאנשים לזוז קצת במקום לשבת כל היום על הכסא כמו בטטות במשחקים. וכמו שמישהו אמר פה, זה לא מחליף את הקונסולות הרציניות, זה רק בנוסף. ואלכס, אתה צריך להבין שמשחקי הארדקור זה אחלה משחקים, אבל מיועדים לקהל מצומצם יותר מאשר לווי, ולכן הווי מצליח כל כך! בכל זאת, אחותי מעדיםה ווי וסימס על MW2..

  28. 28

    17:04 25.04.2010 | מאור מאור (אורח)

    אני גם מעדיף את הHARDCORE אני לא מבין מה העניין שעושים מהווי זה חרא של דבר

  29. 29

    17:24 25.04.2010 | סתם... סתם... (אורח)

    חזק!
    כתבה מעולה, 18-הייתה מעולה!
    וגם אני חושב שווי זו קונסולה לא הארדקור בעליל...
    היא דווקא כן קונסולת מסיבות כיפית. כשאני נפגש עם הקבוצה שלי בשמו"ץ היא שורפת אחלה זמן...
    אבל היא הרבה פחות טובה מ-XBOX או PS (לווא דווקא 360 או 3...)

  30. 30

    17:30 25.04.2010 | noan noan (אורח)

    ל23
    לי יש מחשב חזק ווי (ומנסה להשיג ps3 שהיא הקונסולה הכי טובה בדור הזה). אם היה לי xbox360 כמעת לא היה שום דבר טוב שלא הייתי יכול לשחק גם במחשב. אותו דבר למישהו עם מחשב עם פנטיום 2, אבל שיש לו ps3 ו360xbox. כמעת אין משחקים טובים לxbox360 שהוא לא היה יכול לשחק בps3.
    ל29, יש לך ווי? אם כן ממליץ לך להשיג את Super mario glaxy
    super smash bros. brawl ו zelda

  31. 31

    17:33 25.04.2010 | GDI GDI

    מעניין מה תיהיה הביקורת על משחקים נשלטי חשביה.לא,זאת לא הייתה ציניות.אני מסכים איתך שלמרות הרעיון הנחמד עדיין יש מגבלה לחיבור פיזי בין העולמות.

    אך סתם חשבתי,שבעתיד הקרוב שיסיימו לפתח משחקים נשלטי חשיבה (יש כאלו,אך עדיין בבדיקות ותיקונים.שמעתי שרב הבאגים קשורים שהמשחק קולט יותר מדי רגשות ומפרש אותם לא נכון,וגם שהמשחק עלול לשלוח מסר אל המח שלך,מה שעלול להיות מסוכן.תחשבו מה קורה אם אתה מת במשחק והמכשיר שולח מסר).סתם נקודה למחשבה שקצת קשורה.אין צורך להגיב.

  32. 32

    18:57 25.04.2010 | zivbu9 zivbu9 (אורח)

    אתם לא קולטים שהנטאל והפלייסטיישן מוב הם יצעדו לכיוון של הויי?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
    כשאני רוצה לשחק, אני יושב ומשחק.
    כשאני רוצה לעשות פעילות, אני לא קונה בשביל זה קונסולה ב-2000 שקל, אני יוצא למקום שנקרא "חוץ".
    יש שם הרבה יותר מקום מהסלון, זה בחינם, הגרפיקה פוטו-ריאליסטית וכל נפילה ותאונה אתה אשכרה נפצע!
    זה מדהים!

  33. 33

    19:05 25.04.2010 | Shmati Shmati

    צודק במאה אחוז, גיימרים תמיד שיחקו עם שלט בשתי ידיים, במבה מצד אחד וקולה מהצד השני, עם התחת על הפוף.
    חוץ מזה, אם אנשים רוצים לעשות ספורט שייצאו החוצה, יינשמו אוויר צח, או סתם ייאכלו בריא, וא םאנשים רוצים לשחק במשחקים שיישבו על התחת ויחזיקו שלט, זה כמו חשמל ומים, לבד הם מסתדרים מצויין ותורמים טוב, אבל אם לשלב אותם יוצא אסון.

  34. 34

    19:15 25.04.2010 | jj jj (אורח)

    תודה על ההשקעה אבל אתם לא מבינים את זה!!!! נינטנדו לא שמה עליכם זין! מה פאקינג אכפת לה שאתם יורדים על הקונסולה לעומת הXBOX ן PS3? לא אכפת! ה Wii וה DS מדפיסות כסף בקצב אדיר. מבחינה סטטיסטית ה wii פי אלף יותר טובה מהקונסולות המתחרות... משחקי וידאו זה משחקים בגלל זה קוראים להם מ-ש-ח-ק-י וידאו. משחקים מיועדים לגילאים קטנים ולא לחנונים בני עשרים כמוך אלכס... זאת מילתי בנושא. מקווה שנינטנדו תעשה עוד קונסולה מטומטמת שתחסל את הPS4 וXBOX 720

  35. 35

    19:29 25.04.2010 | דניאל דניאל (אורח)

    soon all hardcore gamers will move back to the pc WIN WIN WIN!

  36. 36

    20:05 25.04.2010 | ET2k ET2k

    רגע, אז מריו זה טוב או רע? דווקא המשחק האחרון של מריו בכלל לא משתמש בחיישן תנועה ומריו קארט משתמש בהגה שזה לא בדיוק אותו דבר..

  37. 37

    20:12 25.04.2010 | noan noan (אורח)

    ל36, מריו זה משחק מצויין, והוא תמיד היה כזה, תקרא ביקורות(ממוצע ציונים 97) ומה אנשים חושבים או שתשחק בהצמך

  38. 38

    20:49 25.04.2010 | DFD DFD (אורח)

    זו כתבה מספר 9999 (תסתכלו בכתובת)

  39. 39

    20:58 25.04.2010 | LeL LeL

    למה? דווקא אני אהבתי את הEYETOY בPS2 למרות שקשה לשלוט בזה :S

  40. 40

    22:02 25.04.2010 | MisterFF MisterFF

    עשית טעות, כתבת פיקמין במקום פוקימון או שהכוונה הייתה לפאקמן...

  41. 41

    23:09 25.04.2010 | קרירין קרירין

    יש פה יותר מידי טעויות
    קודם כל נינטנדו הוציאה כמה משחקי גימרים בדור הזה

    ודרך אגב עניין הארד קור זה בולשיט ארד קור זה משחקים כמו בניאו גיאו ולא משחקים שיש להם גרפיקה נוצצת ובריאות מתחדשת שעוברים ב5 שעות -אז תגיד משחקי גימרים ולא ארד קור כי GTA או COD לא קשים בכלל

    בעניין COD אין אף בעיה לשחק בזה בWII וCOD4 לWII מאוד טוב מה שחסר לו זה תמיכה במקרופון וגרפיקה נוצצת יותר מעבר לזה הגרסה מאוד טובה

    אין משחקי גימרים לWII ולDS ? פה אתה טועה זה שאתה והרבה אחרים לא מכירים אותם לא אומר שהם לא קימים -תתחיל לקרוא ביקורות שלי ותמצא מספיק משחקי גימרים
    אומנם בדרך כלל אין להם את החשיפה של משחקי הקזואל הגדולים אבל לפחות הם יוצאים

    לPS3\360\PC יש יתרונות בגרפיקה ואונלין מפותח יותר
    בעניין שליטה יש לי גימפאד 360 כבר מספיק זמן FPS בגימפאד זה מסריח וניסיתי מספיק
    דווקה פה השליטה של הWII שכוללת פוינטר (לא מדבר בכלל על זיהוי תנועה ) מאוד טובה ואני מעדיף אותה אפילו על עכבר משחקים -סוני למעשה מחכה את זה כרגע בעזרת התוסף שלה
    ושאנשים ינסו FPS טוב בשליטה כזאת אבל גרפיקה של PS3 הם יבינו

    וחוץ מזה הגימפאד הסטנדרטי קיים המון זמן אפילו לפני הNES
    לא הגיע הזמן להחליף ? לדעתי כן ובמשחקים מסוימים יתנו תמיכה בגימפאד סטנדרטי כמו בWII

  42. 42

    01:06 26.04.2010 | סס סס (אורח)

    41 היקר) תואיל בטובך לקרוא את התגובה הראשונה שלי (18)

    נכון שהגרסה של COD לויי היא לא רעה בכלל, הגרפיקה סבירה ואפילו דיי נחמד לשחק (למרות שמדי פעם השלט נתקע)

    רגע רגע רגע אתם מריחים פה משהו מוזר?
    שאדם שמתנגד לmotion control-fps יפרגן לויי?
    אז תסתכלו לשמים ותגידו לי מה אתם רואים!
    זה מטוס? לא!.. זאת ציפור? לא!.. זה אבל עצום שמתקרב אלינו!

    -א-ב-ל- ותקשיבו טוב הגרסה לויי יצא ,אתם יודעים מתי? שנתיים אחרי שהגרסה המקורית יצאה! משמע מי שרצה לשחק בCoD היה צריך לחכות שנתיים(!!!) כדי לשחק במשחק האדיר הזה
    ויש עוד: אתם יודעים כמה עולה הפורט המסריח? 50$
    כן אנחנו מדברים על אותו משחק שממש ברגעים אלה נמכר בסטים במחיר של 15$ בלבד!!!
    פי 3 בשביל motion controll מחורבן!

    גם לך חרא בכפית!

    בתאבון

    נ.ב- אני נמנע להשתמש במושג הרד קור כי הוא לא מוגדר, משחק טוב הוא משחק שנתקל במספיק ביקורות וממשיך לעמוד, ולויי כמו שאתה רואה אין יותר מידי כאלה :)

  43. 43

    08:32 26.04.2010 | את מי זה מעניין את מי זה מעניין (אורח)

    כל "ההארד קור" והמעריצי wii כאן צריכים להפסיק להתייחס למה שכתוב כאן כל כך ברצינות ולמצוא חברה.

    באמת קהילת הגיימרים זה כזה שטות הדברים האלה שניקראים משחקי "הארד קור" בסך הכל הם רק משחקים שנועדו להעביר את הזמן ולרוקן את הכיס.

    זה לא משהו תרבותי כמו סרט הצגה או מוזיקה באמת תפסיקו לחיות כל היום בתוך בועה שלכם לכו החוצה תהנו.

    שלא תבינו אותי לא נכון אני גם משחק משחקי וידאו ולא רק משחקי פייסבוק אבל עדיין כולה משחקים
    זה כמו ששתי ילדים קטנים רבים למי יש אבא יותר חזק זה כאלה שטויות עוד כמה שנים שתתגייסו אתם תבינו שהכל זה כאלה שטויות

    יום טוב לכולם

  44. 44

    08:46 26.04.2010 | קרירין קרירין

    "פי 3 בשביל motion controll מחורבן!"
    בקושי יש זיהוי תנוע בגרסה הזאת אז זה בילבולי ביצים
    אתה שוכח את עניין הפוינטר שמוסיף המון לFPS

    "משחק טוב הוא משחק שנתקל במספיק ביקורות וממשיך לעמוד, ולויי כמו שאתה רואה אין יותר מידי כאלה :)"

    יש הרבה משחקים בציון 80 ומעלה
    מישהו החליט לבדוק רק מעל 85 למרות שציון 80 צריך להיות מספיק טוב להצדיק קניה

    בעניין האחרות כמה כתבות על משווקי משחקים שלוחצים על אתרי ביקורות צריך ליראות כדי להבין שביקורות היום לא כל כך אמינות ?
    ואל תבלבל במוח יצא לי לשחק בהרבה משחקי 70 שקיבלו ציון 90 במחשב וחלקם שיחקי בעזרת גימפאד 360 כמו בקונסולה
    ביקורות היום לא אמינות נקודה

  45. 45

    11:05 26.04.2010 | romi romi (אורח)

    40 פיקמין פוקימון ופאקמן הם משחקים שונים

  46. 46

    12:16 26.04.2010 | ?? ?? (אורח)

    לא יודע מה איתכם אבל אני סומך על הנאטל.

    הולך להיות עליו משחקים רציניים כמו Gears Of War 3.

    רק נקווה שהם ישלבו את זה טוב ^^

  47. 47

    12:36 26.04.2010 | zivbu9 zivbu9 (אורח)

    ל-46 היקר:
    נסה לדמיין את עצמך משחק gow3 בלי בקרי שליטה ורק עם מצלמה ואז תגיד שאתה סומך על הנטאל...
    חברות המשחקים לא קולטות שלא נוח לשחק ככה?!

  48. 48

    14:58 26.04.2010 | סס סס (אורח)

    ל 44
    אוקיי קבל תיקון
    "פי 3 בשביל פוינטר מחורבן!"
    יותר טוב?

    חוץ מזה הביקורות מדרגות את המשחק, שאמרתי שהוא לא רע אבל לא מתייחסות לעובדה שהוא יצא שנתיים אחרי ועולה פי 3

    לגבי הציונים שבדקתי: אתה רוצה לשחק משחקי קקה? אין בעיה
    אז הורדתי את הרף ל8 והנה התוצאות:

    WII

    מספר המשחקים שקיבלו ציון מעל 8: 70
    מספר המשחקים הכולל:2201
    אחוז משחקים טובים:3.5%

    XBOX 360

    מספר המשחקים שקיבלו ציון מעל 8: 191
    מספר משחקים כולל:2249
    אחוז משחקים טובים:8.5%

    PS3

    מספר המשחקים שקיבלו ציון מעל 8: 143
    מספר משחקים כולל:1063
    אחוז משחקים טובים:13.5%

    מישהו החליט לדבר לפני שהוא בדק משהו...

    ובעניין משווקי המשחקים שמשלמים לכתבים, אם האתרים לא אמינים אז אין לך שום דרך לבדוק... גיימספוט הוא אתר דיי אמין (בהתחשב במקרה dantes inferno=>כתב שרף צ'ק שקיבל מEA לפני שהמשחק יצא כדי שייתן לו ביקורות טובות, זאת הייתה כמובן תשובה שלילית.)

    ולגבי ה 90 שהיה 70 לכאורה אני אשמח לשמוע איזה משחק זה היה ולקבל את כל הסיבות שבגללן מגיע לו 70, למרות שאני לא מצפה ממישהו שמשחק בויי להבין בגיימינג :).

  49. 49

    15:03 26.04.2010 | סס סס (אורח)

    בהמשך לתגובה האחרונה שלי 48-

    נ.ב יש פה 2 אופציות: או שגם נינטנדו משלמת בשביל הביקורות ככה שכולם בעצם מקבלים סוג של פאקטור והנתונים לא משקרים, או שלנינטנדו באמת לא אכפת מה קהילת הגיימינג חושבת כי היא יודעת שמי שמשחק בויי בכלל לא יודע שיש תחום כזה.

  50. 50

    15:47 26.04.2010 | הבחור החכם הבחור החכם (אורח)

    איזה שטויות זה שלטי תנועה. זה לא מרגיש מציאותי בכלל, וזה רעיון ממש גרוע. ממתי שלטי תנועה הם חובה בשביל גיימרים מתחילים? הקונסולה הראשונה שלי הייתה סגה מגה דרייב ביט'ץ.
    אני הסתדרתי עם 6 כפתורים מצוין בתור ילד בן 6. אני בטוח שאם באמת היו רוצים להביא דור חדש של גיימרים, היה אפשר לעשות זאת עם השלטי Dual Shock הסטנדרטים בלי שום בעיה. אולי במקום שלטי תנועה תחשבו על משהו יותר שימושי? כמו העיצוב הכי נוח שאפשר לשלט רגיל, או לפחות משהו שלא מכריח אותך לקום מהספה ולהיראות כמו אידיוט מול המשפחה שלך כשאתה מנסה לשחק? זוכרים את האטארי 2600? הוא היה רק ג'ויסטיק וכפתור אחד!! ותתפלאו,
    אבל זה עבד מצוין. רוצים גיימרים חדשים? אז תכינו משחקים יותר קלים להבנה, או תורידו את הרף של הכניסה, כמו דרגה Super Beginner ורמת Hardcore gamer. אני שונא את נינטנדו, והקונסולה שלהם עם מעבד של 700MHz שאפילו ב2004 היה מיושן.

  51. 51

    16:35 26.04.2010 | המגיב המגיב (אורח)

    וואו סס הגזמת תירגע קצת

  52. 52

    18:17 26.04.2010 | ek355 ek355 (אורח)

    הייתי רוצה לתקן את המשפט"הרבה אנשים נהנים מהווי" כי מבחינה דקדוקית ילדה בת 6 (שבטח גם משחקת חרא)לא נחשבת איש אלא ילד או קטין אם תרצו......

    fuck motion control

  53. 53

    18:48 26.04.2010 | אחת שמשחקת אחת שמשחקת (אורח)

    תסלח לי?
    "וכן, בכוונה אין שום איזכור לגברים ברשימה."
    המשפט הזה כשלעצמו דורש לתת לך תואר אידוט.
    תראה, יש הרבה מאוד גברים שמשחקים בקונסולות "נחותות" לדבריך כ-Wii (ובתור מחוסרת Wii אין לי מה לאמר בנדון), ומהצד השני, יש הרבה נשים גיימריות, הן אמנם מיעוט, אבל אי אפשר להתעלם מהם.
    אני דוגמא טובה למי ששיחקה ב-GOD OF WAR (עובדת על השני), DRAGON AGE, ביושוק וגם Monkey Island (גם במשחקים עם הגרפיקה הלא כל כך טובה, שבניגוד לדעתך לא קובעת את איכות המשחק).
    אז די לעשות מעצמכם טיפשים מושלמים.

  54. 54

    19:08 26.04.2010 |  (אורח)

    אחלה כתבה
    ל53
    מה לקחת כל כך קשה?
    את סבתא, אמא גרושה או ילדה עד גיל 12?
    הוא לא אמר שאין נשים גיימריות
    אז דיי לעשות מעצמך טיפשה מושלמת

  55. 55

    20:19 26.04.2010 | $_$ $_$ (אורח)

    קודם כל לWII יש משחקיי HARDCORE מטרפים הינה אחד (Mad world )

  56. 56

    21:06 26.04.2010 | זאוס השני זאוס השני

    לDS יש הרבה יותר משחקי הרדקור מאשר אפשר לספור על יד אחת. גם הרבה יותר משתי ידיים. ושלושה. והבנת את הרעיון- אם אתה לא מבין בקונסולה מסויימת אל תדבר עליה

  57. 57

    21:39 26.04.2010 | dsgf dsgf (אורח)

    ל-1 אתה גייייייייייייייייייייייייייייייייייייייילגבי הכתבה: כולם שונאים חיישני תנועה :)

  58. 58

    11:30 27.04.2010 | noan noan (אורח)

    ל48
    למי אכפת כמה משחקים יש אם אני אוכל לשחק בהם גם בלי הקונסולה
    כשאני קונה קונסולה אני רוצה לדעת כמה משחקים אחרים אני יוכל לשחק.
    לפי כתבה הויגיימס:
    בשנת 2009 יצאו לווי 19 משחקים טובים (ציון ממוצע מעל 80 או 85 לא זוכר) אקסקלוסיבים
    לפלייסטישן 3 יצאו 12 משחקים טובים אקסקלוסיבים
    ולאקסבוק 360 רק 6. לכן אני יקנה ps3 ואחר כך ווי, ורק אחר כך xbox

  59. 59

    14:31 27.04.2010 | סס סס (אורח)

    58- דבר ראשון, אשמח לקרוא את הכתבה,אם אתה קונה ps3 אז לא אכפת לי :P
    דבר שני- זאת רק 2009, אם ישלך נתונים כוללים אני אשמח לראות אותם.
    דבר שלישי- דבר שלישי קנית קונסולה, מה אכפת לך איזה משחקים רצים גם על קונסולות אחרות, למה יש לך אותן?

    ועוד איזה טעות קטנה שיש לך בחישוב, בהינתן שכל המשחקים יוצאים גם לps3 וגם לxbox כמות המשחקים הטובים הייתה שווה לא?
    אז בוא נחסיר:
    191-143=48

    והנתון הזה הוא בתנאי שא' אין לps3 משחק אקסקלוסיבי אחד שקיבל יותר מ8 ושכל המשחקים שקיבלו מעל 8 לויי אקסקלוסיבים

    להתחשב בשני הנתונים האלה סביר להניח שההפרש בין כמות המשחקים האקסקלוסיבים לויי שווה \- לכמות המשחקים האקסקלוסיבים לבוקס, ולכן הנתון הזה לא רלוונטי, מה שמשאיר אותך עם כמות המשחקים הטובים, ופה ובכן, כבר ראית את התוצאות המבישות.

    אנשין קצת חשבון לפני שאתם פותחים את הפה =\.

  60. 60

    21:35 27.04.2010 | עומר עומר (אורח)

    לי אין קונסולה.לי יש מחשב מפלצתי ב10 אלף ש"ח שעושה את כל מה שביקשתי ממנו.
    הוא יריץ לי משחקים עוד 200 שנה(בערך)
    הוא לא דורש ממך לקפוץ בחדר שלך, למעוד על הגיטרה שלך ובכללי להרוס לעצמך את החדר.
    אתה יכול לשחק כל מה שאתה רוצה מתי שאתה יושב על כיסא העור הנוח שלך\ספה. עם מקלדת ביד אחת, עכבר לייזר ביד שניה, וערימה של חטיפים ביניהם.
    וכמו ש 64 mega היה אומר:
    f*ck motion controls
    ודרך-אגב:ברגע שמשעמם במחשב תצאו החוצה ותעשו משהו חדיש חדיש הנקרא ספורט...
    נכון חידוש מדהים? 

  61. 61

    01:15 28.04.2010 | eviatark2 eviatark2

    fuck motion control!

  62. 62

    23:31 28.04.2010 | Mega64 Mega64 (אורח)

    Fuck Motion Control!

  63. 63

       | פורסם ע"י