לפי IncGamers, שביקרו במשרדי המפתחת הפינית Remedy, צוות הפיתוח של משחק האימה עומד על כ-40+ אנשים.
בקנה מידה של משחק AAA מודרני, זה מעט - משחק כמו Assassin's Creed 2, שהוא בקצה השני של הספקטרום מבחינה זו, פותח על ידי צוות בגודל ממוצע של 400 עובדים - ואולי מסביר מדוע לקח ל-Alan Wake שש שנים להגיע מתחילת פיתוח לשלביו הסופיים.
Alan Wake, בלעדי ל-360 ומופץ על ידי מיקרוסופט, יצא במאי הקרוב.
תגובות
1
07:43 19.02.2010 | Dead Wiggle
זה למה לקח להם כל כך הרבה זמן להכין את המשחק
עכשיו הכל ברור
2
08:44 19.02.2010 | יובל בירב
יש בכל זאת הבדל- באססין קריד 2 יש 400 איש כי הם עושים את כל מה שיש במשחק, הכל כולל הכל. אני בטוח שה- 40 עובדים של Remedy לא עושים את כל מה שיש במשחק- ברוב המקרים, מפתחים מוציאים הרבה עבודות החוצה (סרטונים, מוסיקה, תסריט, דיבוב, לכידת תנועה, אופטימיזציה, QA, תמיכה, ניהול פורומים, קונספט אומנותי, ייעוץ, וכן הלאה וכולי).
3
15:01 19.02.2010 | סס (אורח)
נדמה שזה מה שמיקרוסופט שמה על המשחק =\
אל תצפו ליותר מידי
4
19:21 21.02.2010 | swym
ועל Gears of War עבדו עוד פחות אנשים. לא צריך סטודיו גדול בשביל להוציא משחק גדול
5
| פורסם ע"י