הרשמה

Alan Wake: צוות פיתוח של 40 איש

לפי IncGamers, שביקרו במשרדי המפתחת הפינית Remedy, צוות הפיתוח של משחק האימה עומד על כ-40+ אנשים.

בקנה מידה של משחק AAA מודרני, זה מעט - משחק כמו Assassin's Creed 2, שהוא בקצה השני של הספקטרום מבחינה זו, פותח על ידי צוות בגודל ממוצע של 400 עובדים - ואולי מסביר מדוע לקח ל-Alan Wake שש שנים להגיע מתחילת פיתוח לשלביו הסופיים.

Alan Wake, בלעדי ל-360 ומופץ על ידי מיקרוסופט, יצא במאי הקרוב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    07:43 19.02.2010 | Dead Wiggle Dead Wiggle

    זה למה לקח להם כל כך הרבה זמן להכין את המשחק
    עכשיו הכל ברור

  2. 2

    08:44 19.02.2010 | יובל בירב יובל בירב

    יש בכל זאת הבדל- באססין קריד 2 יש 400 איש כי הם עושים את כל מה שיש במשחק, הכל כולל הכל. אני בטוח שה- 40 עובדים של Remedy לא עושים את כל מה שיש במשחק- ברוב המקרים, מפתחים מוציאים הרבה עבודות החוצה (סרטונים, מוסיקה, תסריט, דיבוב, לכידת תנועה, אופטימיזציה, QA, תמיכה, ניהול פורומים, קונספט אומנותי, ייעוץ, וכן הלאה וכולי).

  3. 3

    15:01 19.02.2010 | סס סס (אורח)

    נדמה שזה מה שמיקרוסופט שמה על המשחק =\
    אל תצפו ליותר מידי

  4. 4

    19:21 21.02.2010 | swym swym

    ועל Gears of War עבדו עוד פחות אנשים. לא צריך סטודיו גדול בשביל להוציא משחק גדול

  5. 5

       | פורסם ע"י