הרשמה

סיפורו המופלא של מיק פולי, האיש בעל ארבעת הפרצופים

כתבה מאת: ירין קימור.

מייקל פרנסיס פולי, ידוע יותר בשם הזירה שלו-מיק פולי, הוא אחד מכוכבי ההיאבקות הגדולים בהיסטוריה ששינו את פניו של העסק. פולי הוא אוהד נלהב של היאבקות מגיל הבגרות. המתאבק האהוב עליו הוא גימי סנוקה. פולי היה נוכח באירוע בו נערך קרב בין הגיבור שלו, ג'ימי סנוקה, שנלחם נגד דון מורקו בקרב כלוב במדיסון סקוור גרדן.

במהלך הקרב, ביצע סנוקה את המהלך המזוהה עמו-סופרפליי ספלאש. הרגע בו ביצע סנוקה את המהלך נתן לפולי את ההשראה להכנס לעסקי ההיאבקות. פולי היה מתאבק חובבן בקיארד רסלינג. משמע היאבקות ללא אימון וידע קודם. הוא היה מצלם את עצמו בסרטונים במצלמה הביתית שלו, כשהוא קופץ מגג ביתו אל מזרנים.

פולי החל להתאמן בבית הספר להיאבקות של דומיניק דנוצ'י. תחילה פולי השתתף בקרבות סקוואש ואף הופיע פעם בקרב נגד הצמד המפורסם הבריטיש בולדוגס.

בשנת 1986 פולי ערך הופעת בכורה ב-WWF. בתחילת הקריירה הזוהרת שלו, פולי עבד בעוד כמה ארגוני היאבקות קטנים, ובשנת 1991 החל להשתמש בפינישר המפורסם שלו-Double Arm DDT.

פולי המשיך לעבוד בארגונים קטנים בארה"ב, עד שהגיע לארגון WCCW ואז החל להשתמש באישיות הראשונה שלו מיק פולי-קקטוס ג'ק.

ההופעות של פולי בתור קקטוס ג'ק היו עוצרות נשימה ושבו את תשומת ליבם של הבוקרים של WCW.

הוא השתתף בקרב בפייפרויו של WCW. בפייפרויו שנקרא Summer Sizzle בשנת 1991, פולי התמודד נגד אדי גילברט בסדרה של שלושה קרבות-ספירות נחשבות בכל מקום, קרב אלונקה וקרב כלוב. שלושת הקרבות האלו עוררו את העניין של WCW בפולי בשנית ואז חתמו עם פולי חוזה.

תחילת הקריירה הרצינית-WCW

ב-WCW קקטוס ג'ק הוכתר כהיל שתקף את סטינג.

פולי הסתכסך עם אנשים כמו ואן האמר ואבדולה הקצב עד שהגיע לפיוד המרכזי שלו בימיו ב-WCW-נגד סטינג. פולי התמודד נגד סטינג בפייפרויו Beach Blast בשנת 1992 על אליפות העולם (סטינג היה האלוף באותו זמן) בקרב ספירות נחשבות בכל מקום. בקרב ניצח סטינג, אך למרות זאת, פולי מחשיב זאת לקרב הכי טוב בכל הקריירה שלו בו הוא עשה ג'וב.

ב-1996 פולי השתתף בקרב ידוע לשמצה נגד ויידר. בקרב, ויידר הכניס לפולי מכות כבדות לפנים.

פולי ניצח בספירת חוץ אבל סבל מלסת שיצאה מהמקום, אף שבור ו-27 תפרים.

WCW ערכו את הקרב מכיוון שהוא היה מנוגד למדיניות שלהם שאסרה על שידור של קרבות בהם המתאבקים פצועים/מדממים. הבוקרים של הארגון קבעו קרב חוזר בין ויידר ופולי, אבל פולי ביקש חופשה כדי לבלות עם הבת שנולדה לו ועל מנת לבצע ניתוח בברך של פולי.

בקרב החוזר הגד ויידר, על מנת להסביר את הפציעה, פולי וויידר ביצעו אנגל היאבקות מסוכן ביותר. ויידר הסיר את המזרנים שמחוץ לזירה, ונתן לפולי פאוורבומב על רצפת הבטון.

ההסבר להעדרותו של פולי בסטוריליין הייתה שבעקבות הפאוורבומב על הרצפה החשופה, פולי קיבל זעזוע מוח. כתוצאה מכך, פולי סבל במציאות מחוסר תחושה זמני בידו ורגלו השמאליות.

עכשיו כשהעדרוו של פולי הוסברה, היה צריך להסביר את העדרותו של קקטוס ג'ק, שהרי בסיפור הם שני אושיות נפרדות. WCW צילמו כמה מערכונים קומיים שמראים כי קקטוס ג'ק נעצר בעקבות שהשתגע, אושפז בבית חולים ולקה באמנזיה. פולי חזר לזירה בסתיו של שנת 1993 והציל את בריטיש בולדוג מהתקפה של ויידר.

הוא המשיך את הפיוד עם ויידר והמנהל שלו-הרלי רייס. פולי התמודד בקרב סופי בפיוד נגד ויידר ב-Halloween Havoc בקרב "מוות טקסני". בקרב ניצח ויידר אחרי שהרלי התערב ונתן לקקטוס מקל רעייה של בקר בראש ועילף אותו ליותר מ-10 שניות. כתוצאה מהברוטליות של הקרב, WCW החליטו שלעולם לא יקבעו יותר קרב בין קקטוס לויידר ב-PPV.

בזמן מסע הופעות של WCW באירופה, פולי התמודד נגד ויידר. בקרב היה ספוט בו מיק נתקע עם הראש בין שני חבלי הזירה העליונים. הבעיה הייתה שלפני הקרב בין ויידר לקקטוס, מתאבק אחר התלונן כי חבלי הזירה משוחררים מדי, וזה גרם לצוות הזירה למתוח את החבלים למקסימום.

בזמן הספוט, פולי ניסה לשחרר את ראשו מבין החבלים אבל לא הצליח. כתוצאה מכך, שני שלישים מהאוזן של פולי נתלשו מראשו!!! הוא הוהבל לניתוח באותו היום שהיה אמור לאפשר בעתיד לשחזר את האוזן למקומה. בהמשך השנה, נקבע כי קווין סאליבן וקקטוס ג'ק יזכו בתארי הזוגות של WCW בפייפרויו מסויים. פולי היה חייב לבחור בין לזכות בתארים לבין לשחזר את האוזן שלו בניתוח.

פולי בחר להתאבק ולזכות בתארים.

באותה שנה, פולי שוב הושם בקרב נגד ויידר ושוב לקח את הספוט המסוכן של פאוורבומב על רצפת הבטון. הוא ציפה מהשדרנים להעיר כי זה דומה למקרה שהתרחש שנה לפני, אבל במקום השדרנים העירו הערה שלא ריצתה אותו-"זה יגרום לך לכאב ראש בדרגה 9". עם ההערה הזו, כבר ידעו שפולי עומד לנתק מגעים עם WCW.

קווין וקקטוס הפסידו את התארים. קווין האשים את קקטוס בהפסד התארים וכתוצאה מכך קקטוס הפך להיל ותקף את אחיו של קווין. זה הוביל לפיוד שנמשך כל אותו קיץ ונגמר בקרב-המפסיד עוזב את העיר. בקרב פולי הפסיד לסאליבן ועזב את הארגון.

ECW-הארדקור ביתי

פולי החליט ללכת לארגונים שידעו לנצל ולנווט נכון את האלימות שבזכותה הוא נודע. הוא החליט לחבור עם ECW החדשה. ECW שמו אותו בפיוד נגד איש אחר שהתפרסם בזכות ה"שגעון" שלו-סאבו. יחד הם הוציאו כמה אקסטרים טובים שנזכרו למשך זמן רב. אחר כך עבר קקטוס לדיוויזיית הזוגות של ECW. פולי הצטרף לזמן קצר לארגון לא מוכר, הושם בפיוד ואז בוטל עקב עזיבתו של פולי.

פולי חזר בשנית ל-ECW ונכנס לפיוד עם סנדמן וטרי פאנק. זכור אנגל בקרב של פולי נגד השניים, בו סאנדמן ופאנק חבטו בפולי 46 פעמים עם מקל סיגנפור. בהמשך הפיוד קקטוס ניצח את פאנק ב-Hostile City Showdown . הוא ניצח את סנדמן בקרב על אליפות ECW בנוקאאוט אבל לא זכה בתואר מכיוון שלא ניתן לזכות בתואר בנוקאאוט.

פולי המשיך לעבוד עם כמה ארגונים עצמאיים קטנים ושם ניצח בטורניר "מלך המוות". פולי ניצח שלושה יריבים בלילה אחד רצוף בקרבות הארדקור שכללו חוטי תיל, נעצים ואפילו חומרי נפץ.

אחר כך חזר ל-ECW והצתוות עם טומי דרימר. הוא החל לפתח גישת אנטי הארדקור, שבה הוא לא הסכים לרצות מעריצים צמאי דם. הוא בגד בדרימר אחרי שביצע עליו DDT באחיזת דאבל אנדרהוק על כיסא והצטרף לרייבן.

המעריצים לא צעקו שריקות בוז לפולי בזמן הגימיק של גישת האנטי הארדקור, אבל ברגע ששמעו שהוא עוזב ל-WWF הם החלו לשנוא אותו. לקראת הקרב האחרון שלו ב-ECW, פולי ניסה להיות משכנע כלפי המעריצים בראיונות שלו מאחורי הקלעים אבל זה לא עזר. המעריצים שנאו את פולי.

בקרב האחרון של פולי לעומת זאת, המעריצים החלו לצעוק לפולי "בבקשה אל תלך!".

אחרי הקרב האחרון שלו, פולי אמר למעריצים שרק האהבה שלהם אליו הייתה שווה את כל מה שעשה והקריב בארגון. בסוף הקרב הוא רקד עם הבלו מיני וסטיבי ריצ'ארדס.

פולי אמר שהיציאה הזו, הייתה הרגע המועדף עליו בכל שנותיו בעסק.

WWF-התחלות חדשות-

כשפולי הגיע ל-WWF, הוא החל להשתמש בגימיק חדש לגמרי-מנקיינד.

מנקיינד היה גימיק של מישהו משוגע, שגר בחדר בוילרים, מושך בשיער שלו ומדבר לעכברושים. עם הגעתו, מנקיינד נכנס ישירות לפיוד עם אנדרטייקר. הפיוד המשיך והגיע למלך הזירה 1996. בקרב, פול ברר נתן לטייקר "בטעות" מכה עם כד האפר שלו, וזה נתן למנקיינד את ההזדמנות להפעיל על טייקר את ה-Madible Claw. הפיוד נמשך עד שהגיע לקרב "Boiler Room Brawl". בקרב, המטרה הייתה להחלץ מחבר הבוילרים.

היה נראה שטייקר זכה בקרב, אבל פול ברר סרב לתת לאנדרטייקר את כד האפר שלו ומנקיינד יצא מחדר הבוילרים וניצח. באירוע In your house-mind games, מנקיינד ניצח את הנרי גודווין עם ה-Mandible Claw כדי לזכות בהזדמנות על התואר של האלוף באותו זמן שון מייקלס.

קרב האליפות של מנקיינד היה באותו אירוע. מנקיינד הפסיד בפסילה אחרי שויידר בא ותקף את שון מייקלס. אחר כך בא סיד וישס ונלחם בקטטה עם ויידר עד לאחורי הקלעים. אחר כך ניסו ברר ומנקיינד להכניס את שון מייקלס לארון קבורה, אבל טייקר הופיע במקום, הציל את מייקלס מהגורל האכזר ותקף את מנקיינד ואת ברר.

הפיוד בין מנקיינד לטייקר נמשך על פני עוד שלושה קרבות. קרב Buried Alive ב-In your house:Buried Alive, בו טייקר ניצח. אחרי הקרב, מנקיינד ועוד מספר הילים קברו את טייקר.

קרב בסדרת ההשרדות של שנת 1996. בקרב פול ברר היה בתוך כלוב, נתלה מתקרת האולם. טייקר ניצח בקרב. התקנה קבעה שאם טייקר ינצח הוא יוכל לעשות בברר כרצונו, אבל התערבות מהמתאבק The Executioner, מנעה זאת.

הפיוד נגמר ב-In your house:Revenge of the taker. בקרב, אליפות ה-WWF שבה זכה טייקר ברסלמניה הייתה מונחת על הכף. טייקר ניצח בקרב. באותו זמן נעלם פול ברר לתקופה ממושכת מה-WWF.

לאחר הפיוד הזה, החלה להתפתח דמותו הרביעית של מיק פולי-דוד לאב.

באותה תקופת זמן, סטיב אוסטין ושון מייקלס זכו בתארי הזוגות. הם היו מתוכננים להגן על התארים נגד אואן הארט ויוקוזונה. באותו זמן שון נפצע. מנקיינד רצה להחליף את שון בהגנה על התארים אבל אוסטין אמר שהוא לא רוצה שום קשר עם פריק כמו מנקיינד והחליט שהוא יגן על התארים לבדו.

באמצע הקרב, דוד לאב התפרץ לזירה ועזר לסטון קולד לזכות בתארי הזוגות עם הכתרת הדמות החדשה של פולי בזירה. דוד לאב ואוסטין היו אלופי הזוגות.

הם פינו את התארים עקב פציעת צוואר חמורה ממנה אוסטין סבל בסאמרסלאם 1997.

פולי החל פיוד נגד HHH. נקבע בין שניהם קרב "ספירות נחשבות בכל מקום".

לפני הקרב שודר פרומו בו מנקיינד ודוד לאב רבים מתווכחים מי מביניהם צריך להתמודד בקרב.

לבסוף "הם" החליטו שקקטוס ג'ק יהיה זה שיתמודד נגד טריפל אייץ' בקרב. וכך האישיות הראשונה של פולי עשתה את קרב ההכתרה של ב-WWF. בקרב ניצח קקטוס ג'ק אחרי פיילדרייבר על שולחן.

באותו זמן, טרי פאנק חתם על חוזה עם ה-WWF, והופיע תחת השם "צ'יינסו צ'ארלי".

ברלסמניה 14, קקטוס ג'ק וצ'יינסו צ'ארלי זכו בתארי הזוגות מ"ניו אייג' אאוטלוס" בקרב משאית זבל.

לילה אחרי רסלמניה, מר מקמהן הפשיט את צ'ארלי וג'ק מהתארים וקבע קרב חוזר על התארים נגד הניו אייג' אאוטלוס בקרב כלוב. הניו אייג' אאוטלוס ניצחו בקרב בעזרת בני הברית החדשים שלהם-DX.

באפריל 1998, קקטוס ג'ק הפך להיל ואמר למעריצים שהם לא יראו אותו יותר משום שהם לא מעריכים אותו ושאכפת להם רק מסטון קולד סטיב אוסטין.

וינס אמר לסטיב אוסטין שהוא יפגש עם יריב מסתורי באנפורגיבן שבוע לאחר מכן.

היריב התברר כדוד לאב. דוד לאב ניצח בקרב בפסילה. החגורה לא החליפה ידיים משום שבפסילה, האלוף שומר על החגורה שלו. פולי לא היה מרוצה מהתוצאה של הקרב.  על מנת לקבל הזדמנות נוספת לזכות בתואר של סטון קולד סטיב אוסטין, מקמהן הכריח את פולי להלחם נגד השותף הקודם שלו, צ'יינסו צ'ארלי בקרב ההארדקור הראשון של ה-WWF.

זה היה הקרב הראשון בכל הקריירה של פולי, בו הוא התחרה תחת השם האמיתי שלו. בקרב ניצח פולי. כתוצאה מכך, דוד לאב קיבל עוד הזדמנות על התואר של אוסטין.  מקמהן מינה את עצמו בקרב לשופט מיוחד, אבל למרות העדפתו של מקמהן וכוחו בהחלטת תוצאת הקרב, אוסטין ניצח. כתוצאה מכך מקמהן פיטר את דוד לאב בלילה לאחר מכן.

באותו זמן פולי חזר לאישיות הראשונה שלו ב-WWF-מנקיינד. הוא החל להסתכסך בשנית עם טייקר. כתוצאה מכך, ב,מלך הזירה" 1998, מנקיינד וטייקר התחרו בקרב הגימיק Hell in a Cell השני היחידי בהיסטוריה. זה קרב שהשפיע רבות על הקריירה של פולי ועל הקריירות של רבים אחרים. בקרב פולי ביצע את שני האנגלים הכי מסוכנים בקריירה שלו-שתי נפילות מכלוב בגובה שישה מטרים.

הנפילה הראשונה הייתה מתוכננת והיא התרחשה כאשר טייקר ביצע צ'וקסלאם על מנקיינד מגג הכלוב על שולחן השדרנים הספרדיים. השולחן נשבר לגמרי ופולי בקושי יכל להמשיך בקרב. כולם היו המומים כשהוא המשיך. הנפילה השנייה לא הייתה מתוכננת. היא התרחשה כאשר טייקר ומנקיינד היו מצויים בקטטה על גג הכלוב, ומקיינד העלה כיסא אל ראש הכלוב.

טייקר הפיל את מנקיינד דרך תקרת הכלוב, ואז הכיסא נפל יחד עם מנקיינד למטה.  פולי קיבל את הכיסט בפרצוף וכתוצאה מכך הוא איבד כמה שיניים ואת ההכרה שלו לכמה שניות. למרות הנפילה השנייה והלא מתכוננת פולי המשיך בקרב! הוא הפסיד אחרי טומבסטון מטייקר. למרות שפולי הפסיד בקרב, הקהל הראה מוות כבוד לפולי ונשמעו תשואות רבות בשבילו.

הנפילה הראשונה של פולי מגג הכלוב-

הנפילה השנייה של פולי מגג הכלוב-

פולי חשב שהקהל יותר יתחבר לגימיק של מנקיינד אם הוא יהי דמות יותר קומית מאשר מעונה ומשוגעת. לפי הסטוריליין, מר מקמהן היה מאושפז בבית חולים עקב התקפה של קיין וטייקר. מנקיינד בא לעודד את מקמהן עם הגרב הידועה-מר סוקו. הוא הצליח רק לעצבן את מקמהן. הגרב שהייתה אמורה להיות גימיק חד פעמי, הפכה בין לילה לסנסציה חדשה ואהובה ע"י הקהל.. המקרה המפורסם הזה גרם למנקיינד לשים את סוקו על היד כל פעם לפני שהוא מתחיל את אחיזת ה-Mandible Claw.

מר מקמהן תחמן את מיק פולי, שבסטוריליין ראה במקמהן כדמות אבהית מסורה, לפעול על מנת לספק את כל רצונותיו. מקמהן יצר אליפות חדשה-אליפות ההארדקור. האליפות הזו הוענקה לפולי במתנה והוא הפך להיות אלוף ההארדקור הראשון בהיסטוריה של ה-WWF.

היה נראה כאילו מקמהן דוחף את פולי לכיוון האליפות הראשית בחברה. בטורניר על האליפות שנערך בסדרת ההשרדות 1998, מנקיינד ורוק הגיעו לגמר. באותו זמן מקמהן בגד במנקיינד. רוק נעל את מנקיינד בשארפשוטר. מקמהן אמר לשומר הפעמון לצלצל בפעמון על מנת להכריז על סיום הקרב וכניעתו של מנקיינד.

אבל מנקיינד לא נכנע במציאות. מקרה זה הזכיר מאוד את המקרה הידוע לשמצה שהתרחש בסדרת ההשרדות בשנה שעברה-הדפיקה ממונטריאול.  מנקיינד ניסה במשך שבועות לזכות בחיבתו של מקמהן ולבסוף הוענק לו קרב על התואר נגד רוק ב-In your house: Rock Bottom. בקרב, מנקיינד ניצח לאחר שגרם לרוק לנוק אאוט אחרי שהכניס לפיו את מר סוקו.

מקמהן קבע שהתואר לא משנה ידיין משום שרוק מעולם לא נכנע. מספר שבועות לאחר מכן, מנקיינד ניצח את רוק ב-Raw, בקרב בו התואר היה מונח על הכף ומנקיינד זכה באליפות העולם הראשונה שלו. מכיוון שהקלטות של Raw היו לפני ההקלטות של WCWMonday night Nitro, השדרן של WCW פרסם את התוצאה של הקרב בין מנקיינד לרוק, והוסיף את המשפט: "זה ישיב ישבנים בכיסאות".

האמרה הזו חזרה כמו בומרנג אל ה-WCW, ויותר מחצי מיליון צופים העבירו ערוץ לראות את הקרב בין רוק לפולי. מאז אותה תקרית החלו אנשים להביא למופעים של ה-WWF שלטים-מיק פולי שם את הישבן שלי בכיסא הזה. מנקיינד הפסיד את התואר לרוק ברויאל ראמבל של שנת 1999 בקרב I Quit.

הקרב היה עקוב מדם, והיה זכור במיוחד בעקבות שמונה מכות הכיסא שפולי חטף לראש מרוק בזמן שידיו היו כבולות זו בזו באזיקים. פולי מעולם לא אמר-I Quit. רוק השתמש בהקלטה של מנקיינד אומר את המשפט, רימה את השופטים וזכה בתואר. מנקיינד זכה בתואר בחזרה בקרב חוזר.

ב-Saint Valentine's Day Massacre, נקבע קרב Last Man Standing בין השניים.  שני האנשים לא נענו בזמן לספירת העשר והקרב נגמר בלי הכרעה. כתוצאה מכך, מנקיינד שמר על התואר. הפיוד על התואר נגמר בקרב סולם, בו ניצח רוק עקב התערבות של ביג שואו. רוק ומנקיינד חברו ביחד, ויצרו ת הטאג טים הקומי-Rock N' Sock Connection. הם זכו בתארי הזוגות בשלושה מקרים. זכור במיוחד סגמנט קומי של הזוג שנקרא-This is your life. הסגמנט קיבל 8.4% רייטינג.

מנקיינד חזר בסאמרסלאם 1999 וזכה בתואר העולם של ה-WWF בקרב נגד טריפל אייץ' וסטון קולד סטיב אוסטין. מנקיינד ניצח בקרב בתור ברירת מחדל משום שאוסטין סירב להפסיד את התואר לטריפל אייץ'.

לילה לאחר שמנקיינד הפך להיות אלוף עולם בפעם השלישית, טריפל אייץ' איים שאם פולי לא יתן לו הזדמנות על התואר באותו רגע, הוא ישבור ל-JR את היד עם הפטיש. פולי הפסיד לטריפל אייץ' את התואר באותו לילה.

השניים התמודדו בסטריט פייט על התואר ברויאל ראמבל של שנת 2000. בקרב רוק היה לטובתו של מנקיינד, אבל למרות ההתערבות, טריפל אייץ' ניצח בקרב לאחר ביצוע של שני פדיגרי ברצף. הפדיגרי השני בוצע על ערמת נעצים. לאחר מכן נקבע בין השניים קרב HIAC, והתקנה קבעה שאם פולי יפסיד בקרב, הוא יעזוב את ה-WWF.

בקרב פולי התמודד בתור קקטוס ג'ק והפסיד אחרי שטריפל אייץ' הפיל אותו מגג הכלוב את הזירה והצמיד אותו. כתוצאה מכך מיק פולי עזב את ה-WWF. לבקשתה המיוחדת של לינדה מקמהן, פולי חזר להתאבק ללילה אחד ברסלמניה 2000 על התואר בקרב מרובע נגד טריפל אייץ', ביג שואו ורוק.

בקרב ניצח טריפל אייץ' ולאחר מכן פולי לא התאבק במשך ארבע שנים. לאחר הפרישה, פולי כיכב בתור אוכף החוק/קומישינר של ה-WWF. הוא היה מעורב בפיודים עם כוכבים שונים בלי להתאבק בהם. ניתן לכנות זאת כתקופה השקטה בקריירה של פולי. באותו זמן הוא גם שימש כשופט המיוחד בקרב בין וינס מקמהן ובנו שיין ברלסמניה 17.

החזרה לזירה

פולי עשה את החזרה שלו לזירה אחרי ששפט בתור השופט המיוחד בקרב HIAC בין טריפל אייץ' לקווין נאש.

הוא נכנס לפיוד עם אורטון-באותו זמן האלוף הבין יבשתי, על כך שזלזל בו. ברסלמניה 20, רוק חזר להופעה קצרה ועזר לפולי בקרב הנדיקאפ נגד אבולושן. בקרב אבולושן ניצחו אחרי שאורטון הצמיד את פולי לספירת השלוש לאחר RKO. בבאקלש 2004 ניתנה לפולי הזדמנות לזכות בתואר הבין יבשתי של אורטון. בקרב ניצח אורטון אחרי RKO על מחבט בייסבול עם נעצים. זה היה הקרב המסכם בפיוד בין אורטון לפולי. לאחר מכן פולי חזר והופיע בטאבו טיוסדיי 2005 נגד קרליטו.

האוהדים היו אמורים להצביע לאיזו מהאושיות של פולי שהם רצו שתתמודד נגד קרליטו. מנקיינד זכה בהכי הרבה הצבעות וניצח את קרליטו לאחר Mandible Claw. פולי חזר ושפט בתור שופט מיוחד בקרב בין אדג' ומיק פולי ברויאל ראמבל 2006. אחר כך חזר ברסלמניה 22 והפסיד לאדג' בקרב הארדקור. אדג' ופולי המשיכו סטורליין בו פולי הפך להיל ויחד הם התאחדו נגד כוכבי ECW שחזרה לכלל פעולה.

הם ניצחו את טומי דרימר, טרי פאנק וביולה מקגילקאטי (אשתו של טומי דרימר לפי הסטוריליין) יחד עם ליטה ב-ONS 2006 בקרב הארדקור, אחרי שאדג' הצמיד את ביולה לאחר ספיר.

לאחר מכן פולי נכנס לפיוד עם ריק פלייר והפסיד לו בקרב I Quit בסאמרסלאם 2006.

פולי פוטר ע"י מלינה ומר מקמהן ב-Raw שלאחר מכן. ההופעה האחרונה של פולי בזירה הייתה בונג'נס 2007 בקרב על תואר ה-WWE שכלל את ג'ון סינה, רנדי אורטון, קינג בוקר ובובי לאשלי.

מלבד כל הישגיו בזירה, פולי זכה להקרא אגדת הארדקור.  אני חושב שהוא בהחלט ראוי לתואר הזה. פולי הוא מתאבק עם היסטוריה מפוארת וקריירה ענקית. הוא המתאבק שלקח את הבאמפים הכי מסוכנים בכל היסטוריית ההיאבקות וזו לא דעה, זו עובדה. הוא גם סופר ופרסם כמה וכמה אוטוביוגרפיות ורבי מכר.

פולי מפורסם בלב הרחב שיש לו, בזכות העובדה שהוא מתנדב בארגוני צדקה למען ילדים יתומים ומשפחות נזקקות. לדעתי, הוא גם מתאבק מצויין, וגם איש טוב לב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:26 05.07.2007 | t bone t bone

    ירין יופי של כתבה!

    ממש נהנתי לקרוא, פולי מתאבק ענק!

  2. 2

    15:04 05.07.2007 | Terminator Terminator

    שמח שאהבת :)

  3. 3

    11:51 09.07.2007 | t t (אורח)

    יפה מאוד

  4. 4

    17:24 22.11.2008 | אמיר אמיר (אורח)

    יפה מאוד מה שכתבתם פה אני מאוד מרוצה מקווה שתמשיכו לשים דברים יפים על WWE וכאלה

  5. 5

       | פורסם ע"י