הרשמה

אחרי עשור: משחק המשך ל-Alien: Isolation הוכרז

בוקר טוב Sega

אחרי עשור, משחק האימה האהוב מקבל משחק המשך

מיותר לציין שבאופן די טרגי, יום השנה של המשחק Alien: Isolation נופל על ה-7 באוקטובר, אבל אנחנו לא מפספסים משחק שהוא כה אהוב, במיוחד בסוגת האימה. Alien: Isolation יצא לפני בדיוק 10 שנים ועושה רושם שלא רק המעריצים של המשחק זכרו את יום השנה הזה, אלא גם Sega, והיא זכרה כל כך טוב שהיא החליטה שהיא חוגגת את העשור יחד עם כולם ואתמול הכריזה על מה שלא ציפינו לקבל כנראה מעולם.

המפתחת שיתפה בעמודי הרשתות החברתיות שלה אתמול: "לקהל המעריצים שלנו מסביב לעולם. קשה להאמין שעברו 10 שנים מאז היציאה של Alien: Isolation. כאשר התחלנו לפתח את המשחק היתה לנו רק מטרה אחת, ליצור משחק שיהיה נאמן למקורות של הפרנצ'ייז, סיפור חדש שיעביר את התחושות של הסרט מ-1979.", אחרי שהמפתחת מזכירה את האהבה של הקהל למשחק בכל הצורות השונות, המפתחת מוסיפה "לכבוד יום השנה העשירי למשחק, חשוב לנו להגיד ששמענו את הקריאות שלכם חזק וברור. היום אנחנו נרגשים לספר לכם בשם הצוות המפתח כי משחק המשך ל-Alien: Isolation נמצא כעת בפיתוח, אנחנו לא יכולים לחכות לשתף אתכםם בעוד פרטים כאשר יתאפשר לנו."

ההכרזה על משחק המשך ל-Alien: Isolation היא לא פחות ממפתיעה אחרי כל כך הרבה שנים, אבל אולי לא מפתיעה עד כדי כך אם Sega מחפשת לחזור לפרנצ'ייז כל כך אהוב אחרי כל כך הרבה שנים ואין דרך כנראה טובה יותר מלחזור גם למשחק האהוב ביותר שיצא תחת ההפצה שלה. עד שנקבל עוד חדשות בנוגע למשחק ההמשך, מוזמנים לשתף אותנו בתגובות, מה דעתכם על החזרה של Alien: Isolation?

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י