הרשמה

סדרת Halo עוברת ל-Unreal Engine 5, מספר משחקים כבר בפיתוח

ספרטנים לא מתים, הם רק עוברים מיתוג מחדש

עתיד וורוד כמו חיצי הנידלר

סדרת Halo יקרה לליבי, ואני לגמרי לא לבד באהבה הזאת. אחת מסדרות הגיימינג הכי מוכרות בהסטוריה אמנם כבר פחות נוצצת ממה שהייתה בעבר, אך עדיין חיה ובועטת דרך קהילה גדולה של מעריצים וניהול פשוט פנטסטי של שני המשחקים העדיין רלוונטים שלה. אחרי שינויים בהנהגת החברה והעברת המקל למי שהיו אחראיים על התוכן לאחר ההשקה של שני המשחקים האחרונים, 343 הכריזו היום על מיתוג מחדש לחברה והמון חדשות בנוגע לעתיד המותג.

ראשית לחדשות הגדולות. מספר פרוייקטים נמצאים כבר עכשיו בפיתוח יחסית מתקדם בחברה, וכולם מפותחים במנוע Unreal Engine 5. החברה החליטה לעבור ממנוע Slipspace בן ה-25 שנה שלה, ולמרות שעוד לא ראינו קטעי משחקיות המפתחים הבהירו שהם שמים אקסטרה דגש על שמירת הפיזיקה האייקונית של הסדרה. בדומה למנוע, גם השם של החברה השתנה ל-Halo Studios. המטרה אמנם תמיד הייתה בראש ובראשונה משחקים, אך ניכר שעכשיו אין מטרות צד והחברה ממוקדת אך ורק על גיימינג בשונה מניסיונות להרים סדרות או סרטים המבוססים על המותג. התמונות שראינו, והסיבה שהמשחקים החדשים כבר נמצאים בשלב פיתוח מתקדם יחסית, היא שהחברה במשך שנתיים עבדה על פרוייקט בשם Project Foundry, שמטרתו התאמת הסדרה למנוע החדש. בנימה אישית, לפחות מבחינת הנראות הפרוייקט הוא הצלחה ענקית בעיניי, כשהכל מרגיש כמו Halo רק נראה יותר טוב. נקודת השיא היא ללא ספק ה-flood, שנראה כי אחרי פגרה ארוכה יחזרו לסדה בצורה כזו או אחרת.

מה המשחקים שהסטודיו החדש-ישן עובד עליהם? יש לי הימור. שמועות לגבי רימייק למשחק הראשון בסדרה מקבלות היום רוח גבית מהתמונות שנחשפו, עם עיצוב של מאסטר צ'יף שמאוד מזכיר את החליפה מ-CE. אנחנו עכשיו יודעים להגיד בוודאות שמשחק Battle Royale היה בפיתוח, ושבחברה התגלגל במשך שנים רעיון למשחק בסגנון Helldivers 2. קשה לי להאמין ששני הרעיונות האלה ישארו על רצפת חדר העריכה בהנהגה החדשה בחברה. ניכר ש-Halo נכנסת לשלב חדש, ועם ההכרזה המרגשת הזאת אנחנו לגמרי גם מתרגשים אליו. מה חשבתם על ההכרזה? מה הייתם רוצים לראות מהסטודיו בשנים הקרובות? כתבו לנו בתגובות.

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י