הרשמה

נינטנדו תובעת אדם שמכר קונסולות סוויץ׳ פרוצות, שמייצג את עצמו ללא עו״ד

זוהי רק אחת מתוך שתי תביעות בהן נינטנדו מנסה להילחם בשוק הפריצות של הקונסולה שלה

האם זוהי תחילת של שפעת תביעות רצחנית?

נינטנדו תמיד הייתה ידועה בתור אחת שנוהגת במדיניות של אפס סובלנות בכל הקשור לפיראטיות ופריצות של הפלטפורמות השונות שלה לאורך השנים כמו למשל התביעה שלה בתחילת השנה נגד האימולטור Yuzu, ולכן אין זה מפתיע שגם עם הנינטנדו סוויץ׳, על אף ימיה הספורים, נינטנדו לא דופקת חשבון לאף אחד כשזה מגיע לנושא הזה.

ואכן, זה בדיוק מה שקרה בחודש יולי האחרון, אז הגישה החברה שתי תביעות רשמיות כנגד שני גורמים. אחד מאותם גורמים הוא מנהל קהילה בעמוד הסאב-רדיט r/SwitchPirates, העוסק כולו בפריצות ופיראטיות של הקונסולה, והשני הוא אדם פרטי בשם ריאן דאלי (Ryan Daly) עליו גם נתמקד הפעם, נגדו הגישה נינטנדו תביעה בטענה שהקים חנות אינטרנטית (שמאז הוסרה מהרשת) בה קידם מכירות של קונסולות סוויץ׳ פרוצות.

על-פי הטענות, מעבר להקמה ותפעול של חנות אינטרנטית המקדמת פריצות, דאלי אפשר ללקוחות שלו לשלוח אליו את הקונסולה שלהם על-מנת שהוא יפרוץ להם אותה. כמו כן הוא גם מכר את כל הציוד הרלוונטי לפריצה בחנות שלו, ואפילו אפשר ללקוחות לרכוש קונסולה פרוצה מראש. בין כל הטענות השונות נאשמים שני הנתבעים על-ידי נינטנדו במתן סיוע והסבר לקהילה בכל הקשור לפריצה ו״שבירה״ של תוכנת ההפעלה של הסוויץ׳.

בעוד ולא התקבל דיווח ועדכון משמעותי בתביעה נגד מנהל הקהילה של הסאב-רדיט, ריאן דאלי דווקא כן התחיל להגיב לכל המתרחש סביבו וסביב התביעה שלו, וטענתו המרכזית הייתה, ובכן, שהוא מכחיש הכל. לפי דאלי, הוא מעולם לא היה בעלים של חנות אינטרנטית המקדמת מכירה של קונסולות סוויץ׳ פרוצות, ושאין לו מושג על מה נינטנדו מדברת. נציין שבלי קשר לתגובה הזו דאלי ציין שהוא מתכוון לייצג את עצמו בבית המשפט - משמע ללא סיוע של עורך דין. 

קשה להגיד מה תהיה התוצאה של כל אחת מהתביעות הנ״ל נכון לרגע זה, אבל אם תשאלו אותי זה די מדהים לראות איך נינטנדו לא בוחלת באמצעים על מנת להשיג צדק - אם כי באותה נשימה הסיבות של נינטנדו לכל התביעות בנושא הספציפי הזה של פריצות ופיראטיות מובנות לחלוטין (לפחות יותר מובנות מהסיבות שבגללן היא תובעת בימים אלה את Palworld). אנחנו נמשיך לעקוב כאן באתר אחרי ההתפתחויות בנושא, וכמובן נעדכן בכל פרט חדש.

מה דעתכם? האם שיטת הפעולה של נינטנדו מוצדקת? ספרו לנו בתגובות למטה!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי האן - כתב תוכן

רועי האן - כתב תוכן

משחק על: PC, PS5, Nintendo Switch, Steam Deck, 3DS, Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב קוויקסקופ במפה Rust של MW2 המקורי

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Metal Gear Solid 3

כשאני לא משחק אני: מרכיב איזה מחשב כנראה

מסר לעולם: צב ים זה צב עם פיצ׳ר

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י