הרשמה

הוכרז רשמית: Aliens: Fireteam הוא כותר הישרדות ביקום של 'הנוסע השמיני'

הנוסע השמיני חוזר עם Aliens: Fireteam

כותר ההישרדות מגוף-שלישי אמנם מפותח ע"י סטודיו לא מנוסה, אך נראה מבטיח למדי

Aliens: Fireteam, משחק חדש ביקום של סדרת סרטי הנוסע השמיני נמצא בפיתוח תחת הסטודיו Cold Iron Studios. אם אין לכם מושג מי הם, אתם לא לבד, כי למרות שהסטודיו פעיל מאז 2015, המשחק הזה הולך להיות ההשקה הראשונה שלהם, עם צוות פיתוח של קצת יותר מ-40 מפתחים. Aliens: Fireteam הוא כותר קואופרטיבי הישרדותי מגוף-שלישי, בו קבוצות של 3 שחקנים יכנסו למפות ויצטרכו להשלים משימות תוך כדי שהם מתמודדים עם גלים של חייזרי Xenomorphs. המשחק מכוון להשקה עולמית בקיץ 2021 עבור קונסולות ה-Playstation 4, Playstation 5, Xbox One, Xbox Series X/S והמחשב האישי. מחיר עדיין לא נחשף, והאפשרות להזמנה מוקדמת עדיין לא זמינה.

מה שכן זמין לנו הוא המידע הזה - המשחק מתרחש כ-23 שנים לאחר אירועי טרילוגיית סרטי הנוסע השמיני. שחקנים יכנסו לדמויות של מארינס אשר קולטים קריאה לעזרה ממושבות רחוקות ויוצאים לחקור. הם נתקלים באזורים שורצים חייזרים, ושחקנים יוכלו להשלים משימות ב-4 קמפיינים שונים אותם הם ישחקו ביחד עם 2 חברים נוספים או דמויות שנשלטות ע"י המחשב. אמנם 4 קמפיינים נשמע כמו משהו קצר, אבל אנחנו לא יודעים בדיוק מה האורך של כל אחד, כך שאנחנו מקווים שהמפתחת יודעת מה היא עושה.

המשחק יכיל יותר מ-20 סוגים שונים של אויבים, ביניהם חייזרים מזנים שונים ואנדרואידים. למשחק יהיו כ-5 קלאסים שונים - Gunner, Demolisher, Technician, Doc ו-Recon, כל אחד עם יכולות מיוחדות לו, והמשחק יכיל יותר מ-30 נשקים אייקונים, מערכת Perks שתהפוך את הדמות שלכם לחזקה יותר ומערכת Challenge Card שתספק טוויסטים לכל משימה ודרך חדשה לחוות אותה כל פעם מחדש.

אם תשאלו אותנו, זה בדיוק המשחק שהסדרה הזו הייתה צריכה. ב-2013 קיבלנו את Aliens: Colonial Marines אשר שאף לתת לשחקנים קמפיין קואופרטיבי איכותיֲֲֲֲֲ ואפילו המציא זנים חדשים של חייזרים שלא נראו בסרטים, אבל עם מערכת קרב משעממת וקוד ה-AI הכי שבור שנראה במשחק אי פעם, המשחק היה כישלון אחד גדול. שנה לאחר מכן קיבלנו את Alien: Isolation, שבמקום להתמקד באקשן והבטחה לכסח ישבנים של חייזרים, התמקד דווקא באלמנטים של התגנבות והישרדות, וגרם לנו להתמודד עם חייזר אחד בלבד לא בתפקיד של חייל קשוח, אלא בתור אמנדה ריפלי, בתה של גיבורת הסרטים אלן ריפלי.

בניגוד מוחלט למשחק הקודם, ה-AI של המשחק נחשב לאחד מהחכמים והמתוחכמים ביותר שנראו עד היום, מה שהביא לנו חווית אימה מבעיתה במיוחד. מאז לא ראינו את הנוכחות של Alien בסצינת המשחקים, כך שאם הזיכיון של הנוסע השמיני רוצה לחזור לז'אנר האקשן הוא מקבל את ברכתנו, ולפי הטריילר ששוחרר, אנחנו נשארים אופטימיים.

מה אתם חשבתם על הטריילר החדש? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י