הרשמה

רשמי: Ghost of Yotei יציע סיפור חדש, דמות חדשה, ואפס חיבור לטסושימה

זו הייתה ללא ספק חשיפה משמחת, אבל מה באמת מסתתר מאחורי המשחק החדש של Sucker Punch?

חיכיתם בשקיקה ל-Ghost of Tsushima 2? ל-Sucker Punch יש תוכניות אחרות בשבילכם

בתור אחד שצפה בלייב באירוע State of Play של סוני אתמול (סיכום שלו תוכלו למצוא כאן), אני כמובן אגיד כמו רבים אחרים שהאירוע היה סביר מינוס, כשהרגע הכי גדול שלו היה כמובן החשיפה המרגשת של המשחק Ghost of Yotei, משחקם החדש של סטודיו Sucker Punch, שהיה נראה בהתחלה כמו המשך ישיר ל-Ghost of Tsushima המצוין, עד שהתברר שזוהי בכלל לא כוונתה של המשוררת.

בבלוג שפורסם בסמוך לטריילר החשיפה החדש של המשחק, חשפה המפתחת שלו מספר פרטים חדשים אודותיו, וציינה באופן די ברור שאין במשחק החדש שום קישור או חיבור לטסושימה, לפחות מבחינת העלילה - המשחק למעשה מתרחש כ-300 שנים אחרי אירועי טסושימה (שנת 1603), והוא מתקיים באזור נפרד לחלוטין של יפן, באזור שידוע בימינו כמחוז הואקאידו (Hokkaido). מפתחת המשחק ציינה בבלוג שאחד הדגשים המרכזיים שלה עם Yotei היה ״לשמור על ערכי היסוד של טסושימה״ כשגם כאן אנחנו נשחק דמות של לוחמת בתקופת יפן הפאודלית, איתה נוכל לחקור בחופשיות את ״יופיו של העולם״ - כאן בערך נגמר כל הקשר בין Yotei למשחק שהוא מבוסס עליו.

ב-Ghost of Yotei אנחנו נשחק גיבורה חדשה לחלוטין, שתעבור גם היא מסע בו תבקר באזורים השונים הממוקמים למרגלותיו של הר Yotei, שהוא הר געש לא פעיל שאפשר לבקר בו גם כיום. אזור זה נמצא בזמנים שבהם מתרחשת עלילת המשחק מחוץ לשליטתה של יפן. לפי Sucker Punch, עלילת המשחק תהיה סיפור מרתק ומיוחד, והיא ״לא יכולה לחכות״ ששחקנים יחוו אותו.ֲ 

מבחינה מעט יותר טכנית, Sucker Punch ציינה בגאווה שזהו ״המשחק הראשון שלנו שפותח כולו עבור הפלייסטיישן 5״, מה שאיפשר להם להשתמש בתשתית הקיימת של טסושימה ולשפר אותה כדי להפוך את העולם למשהו שהיא תיארה כ״יותר אמיתי מתמיד״. לפי הבלוג, הגרפיקה ונראות העולם של Yotei תהיה מרשימה במיוחד, כשלמשחק נוספו שיפורים מרשימים כגון מערכת כוכבים מרהיבה, לצד שיפורים גרפיים לנראות ולתגובה של דשא ורוח. מעבר לכך צוין שהמעבר לפיתוח מלא וייעודי לפלייסטיישן 5 יאפשר להוסיף למשחק מכניקות ייעודיות, אני מניח שכאן רוב הכוונה היא הוספה של תמיכה במנועי הרטט המתקדמים של בקר ה-DualSense לצד תמיכה בטריגריים האדפטיביים שלו. לסיום צוין שהמפתחת מתכננת לחשוף עוד אודות המשחק החדש בחודשים הקרובים, לצד התזכורת שהמשחק יושק מתישהו במהלך 2025.

מה דעתכם על מה שנחשף? האם התחברתם לגישה הנפרדת לטסושימה או שמא הייתם מעדיפים סיפור שממשיך את עלילותיו של ג׳ין סאקאי? ספרו לנו בתגובות למטה!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי האן - כתב תוכן

רועי האן - כתב תוכן

משחק על: PC, PS5, Nintendo Switch, Steam Deck, 3DS, Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב קוויקסקופ במפה Rust של MW2 המקורי

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Metal Gear Solid 3

כשאני לא משחק אני: מרכיב איזה מחשב כנראה

מסר לעולם: צב ים זה צב עם פיצ׳ר

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:41 26.09.2024 | מנחם מנחם (אורח)

    עכשיו נשאר רק לראות על מה נאוטי דוג עובדים כל כך הרבה זמן

  2. 2

    18:55 26.09.2024 | Miko Miko (אורח)

    אני כמעט בכיתי כשראיתי את ההכרזה על המשחק, לג'יט המשחק הכי מצופה לשנה הקרובה שלי לפחות

  3. 3

       | פורסם ע"י