הרשמה

חברת Square Enix הפסידה יותר מ-56 מיליון דולר ברבעון האחרון

סוף סוף הפנטזיה האחרונה....?

נגמר?

אחרי שכבר הודיעה שהמכירות של משחקיה האחרונים לא מספקים אותה, ענקית הגיימינג היפנית Square Enix פרסמה דוח מדויק על הרבעון השלישי של השנה הפיננסית 2024 (לפי איך שסופרים אותה ביפן). הדוח אמנם נכתב במאי, אך נחשף לציבור הרחב רק בשבוע שעבר - ועם הבעיה המרכזית שהוא מציג ברור לנו גם למה.

הרבה פעמים חשבנו ש-Square Enix מגזימה בהערכות המכירה שלה ולכן היא מאוכזבת, אבל הדוח הזה מבהיר, גם מבלי לספק מספר מהותי של יחידות, שהמשחקים שלה נכשלו ביחס למשחקים דומים שהוציאה בעבר. באותו רבעון יצאו גם Foamstars, משחק אונליין דמוי Splatoon, וגם Final Fantasy VII Rebirth ההמשך המצופה והמצוין ל-Final Fantasy VII Remake המצוין בעצמו. למרות ההצלחה הגדולה של הראשון, Rebirth ככל הנראה נכשל לחלוטין בתחום המכירות והוביל את החברה ביחד עם משחק האונליין להפסדים של 8.1 מיליארד ין, ששקולים ללמעלה מ-56 מיליון דולר. המצב של Foamstars קצת יותר מעניין, שכן המשחק זכה ל-3.1 מיליון הורדות בפלייסטיישן 4 ו-5, אך לא היינו ממהרים להכריז עליו כהצלחה ולהפיל את כל ההאשמה על Rebirth. המשחק הושק ישר למנוי ה-Playstation Plus ולאחר חודשיים איבד כ-95% מהשחקנים שלו, כך שנראה כי לא הרבה קנו את המשחק ומי שהוריד כנראה לא קנה את ה-Microtransactions שלו. 

לצורך השוואה, Marvel's Avengers שנחשב לקטסטרופה עבור החברה הוביל אותה להפסדים של כ-62 מיליון דולר ברבעון. האם זה הסוף של סדרת Final Fantasy? לא היינו מהמרים נגדה, אבל ללא ספק מדובר בנתונים מדאיגים עבור סדרת הדגל של Square Enix. אתם חושבים שהגיע הזמן שהחברה תניח את הסדרה בצד? כתבו לנו בתגובות.

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י