הרשמה

כל ההכרזות והחדשות מאירוע ה-State of Play של ספטמבר 2024!

האם אירוע המשחקים של סוני הביא בשורה לשחקנים?

עם קונסולה חדשה ואחרי כמה אירועים חלשים בעבר, סוני רצה קדימה

אחרי חרושת שמועות ארוכה במיוחד, אכן קיבלנו באמצע חודש ספטמבר את ההכרזה על ה-PS5 Pro והנה אנחנו עכשיו כשבועיים אחרי ההכרזה עם אירוע State of Play חדש מבית סוני. אחרי ה-State of Play האחרון שהיה במאי והיה דיי חלש, עם הרבה זמן מסך ל-Concord (שראינו איך זה הלך) ומעט מאוד משחקים מעניינים, נראה כי סוני עשתה מקצה שיפורים קל לקראת האירוע הנוכחי. הנה כל מה שקיבלנו באירוע ה-State of Play האחרון.

Astro Bot

סוני מחליטה לפתוח את האירוע שלה עם התוכן העתידי שצפוי להגיע ל-Astro Bot, אחד המשחקים הטובים ביותר של השנה. בעידכון שיהיה בעצם הרחבה, נקבלי שלבי ספידראן חדשים, 10 משימות חילוץ ועוד הרבה מאותו הדבר נהדר שהוא Astro Bot, העידכון יגיע בסתיו של השנה ויהיה זמין בחינם.

The Midnight Walk

טריילר חדש וקריפי ל-The Midnight Walk שמראה לנו קצת מהסגנון הגרפי המעניין שלו והאימה שהוא מצליח ליצור, המשחק יגיע ל-PS5 ול-PSVR2 אך ללא תאריך השקה מלבד חלון השקה לסתיו של השנה הבאה.

Hell is Us

טריילר סיפור סינמטי ל-Hell is Us שהראה לנו קצת מעולם המשחק, הפאזלים והאוייבים שנלחם בהם כאשר המשחק יושק בשנה הבאה.

Metro Awakening

טריילר חדש ומעמיק למשחק ה-VR של סדרת Metro. בחלקים מסויימים המשחקיות הזכירה את זאת של Half Life: Alyx ואלה חדשות מעולות, המשחק יגיע ב-7 לנובמבר עבור ה-PSVR2.

ArcheAge Chronicles

טריילר הכרזה ל-ArcheAge Chronicles שיקח אותנו קדימה 50 שנה אחרי המשחק המקורי. הטריילר הראה לנו שילוב מעניין בין פנטזיה וימי הביניים עם מערכת קרבות מעניינת במיוחד. המשחק יציג מצב לשחקן יחיד לצד מצב מולטיפלייר והוא יושק ב-2025.

Palworld

בזמן שנינטנדו תובעת את Palworld, סוני חוגגת את ההשקה של אחד המשחקים המדוברים של השנה על ה-PS5 היום.

מפה עברנו למספר הכרזות מהירות וקצרות של סוני:

  • Lunar Remastered Collection הכרזה על אוסף שיביא את המשחקים האהובים עם ריענון לימינו ל-PS4 ו-PS5 באביב של השנה הבאה.

  • Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge הכרזה על הרחבה חדשה שתתן לנו לשחק עם Mona Lisa ו-Mondo Gecko לצד עידכון חינמי עם פסקול חדש שזמינים כבר עכשיו.

  • Sonic X Shadow Generations עידכון שיצא למשחק אחרי ההשקה, ב-12 לדצמבר יוסיף דיבוב של קיאנו ריבס.

  • Fantasian Neo Dimension ההזמנה המוקדמת של המשחק החלה היום כאשר המשחק יגיע בחמישי לדצמבר עבור ה-PS4 וה-PS5.

Dragon Age: The Veilguard

ההשקה של Dragon Age החדש מתקרבת ו-Bioware לא מפספסת הזדמנות להראות עוד ממנו לקראת ההשקה ב-31 לאוקטובר. עכשיו קיבלנו טריילר סינמטי שעבר לגיימפליי קצר יחסית שהראה קרב מול דרקון ענק. אני חייב להגיד שהטריילר ובמיוחד הבעות הפנים בו נראו לא מרשימות אך המשחקיות עצמה נראת מעולה.

לצד הטריילר באירוע של סוני התפרסם טריילר נוסף שנתן מבט יותר מעמיק לבניית הדמויות והאפשרויות שיעמדו לרשות השחקן כדי להתאים את הדמות לסגנון המשחק שלו.

Alan Wake 2

התוכן הבא שיגיע ל-Alan Wake 2 יגיע אלינו בחודש הבא בדמות הרחבת The Lake House. אמנם לא קיבלנו כמעט מידע מהטריילר אבל בהתחשב באיכות של Alan Wake 2, יש למה לצפות.

Hitman VR

המתנקש האהוב והקטלני חוזר, הפעם בגרסאת PSVR2 שתגיע אלינו בדצמבר הקרוב עם התוכן של World of Assassination על פני 21 יעדים שונים.

Legacy of Kain Soul Reaver 1-2 Remastered

זה ככל הנראה אחד המשחקים שסוני רצתה לשמור כהפתעה לאירוע אך הוא דלף שעות לפניו. הטריילר החדש הראה לנו את מקצה השיפורים שהמשחקים קיבלו לקראת ההשקה ב-10 לדצמבר עבור ה-PS4 וה-PS5.

Fear the Spotlight

משחק האימה בסגנון סל-שייד קיבל תאריך השקה כאשר הוא יגיע ל-PS4 ו-PS5 ב-22 לאוקטובר.

Tower of Aghasba

אם זה היה יותר מידי מלחיץ אז המשחק הזה יאזן את רמת הלחץ כשהוא נראה כמו שילוב של Stardew Valley עם Monster Hunter. המשחק יאפשר לנו לגדל חווה, לחקור את העולם ולבקר אצל חברים כשהוא יצא בחודש נובמבר.

Fortnite

מסתבר שזה לא אירוע גיימינג בלי הזכרה של Fortnite וגם סוני הולכת בדרך הזאת. קיבלנו הכרזה על מצב Split-Screen שמגיע למשחק Lego Fortnite לצד חשיפה של שלט במהדורה מיוחדת של Fortnite.

Dynasty Warriors: Origins

סוף סוף יש לנו תאריך השקה ל-Dynasty Warriors: Origins. הטריילר החדש הראה לנו עוד ממה שאפשר לצפות לו כשהמשחק יושק ב-17 בינואר 2025.

Monster Hunter: Wilds

טריילר חדש שצולם על ה-PS5 מציג לנו הרבה מאוד ממערכת הקרב ומעולם המשחק של Monster Hunter: Wilds שמתקרב אלינו בצעדי ענק לעבר ההשקה ב-28 בפברואר 2025. בנוסף נחשפו בונוסים אשר יתקבלו בהזמנה מראש של המשחק שנפתחה היום.

LEGO Horizon Adventures

המשחק הבא של LEGO ישים אותנו בנעליים של אלוי בעולם של משחקי Horizon והוא נראה לא פחות ממדהים עם לא מעט פרטים ששחקני סוני יעריכו. המשחק יגיע ב-14 בנובמבר עם הזמנה מוקדמת שתפתח בשבוע הבא.

Horizon Zero Dawn

השמועות היו נכונות, Horizon Zero Dawn מקבל רימסטאר עם קטעים שהוקלטו מחדש, שיפור גרפי ויגיע ב-31 באוקטובר. המשחק יהיה זמין למחשב ול-PS5 כשאם אתם בעלי גרסאת ה-PS4 תוכלו לשדרג לגירסא זאת בעלות של 10 דולרים.

Stellar Blade

תוכן חדש שיגיע למשחק יכלול מצב צילום לצד שיתוף פעולה מעניין במיוחד יחד עם NieR: Automata בדמות הרחבה שתיהיה זמינה מאוחר יותר השנה.

PlayStation Plus

סוני עברה לדבר לכמה רגעים על המשחקים החודשיים שיגיעו ל-PS Plus כולל הגעתו של The Last of Us: Part 1 לקטלוג המשחקים מחר. לצד זאת, נחשפו שלושה שלטים פאנלים בצבעים חדשים שיהיו זמינים לרכישה בנובמבר.

PS5 Pro

סוני ממשיכה לקדם את הקונסולה החדשה שלה עם הצגה של חלק מהמשחקים אשר יקבלו שיפור גרפי בזכותה, בין המשחקים היו גם שמות חדשים כמו Metal Gear Solid Snake Eater ו-Rise of the Ronin. כזכור, ה-PS5 Pro תושק בשביעי לנובמבר.

Ghost of Yotei

סוני סוגרת את האירוע שלה פצצה בדמות טריילר סינמטי למשחק ההמשך של Ghost of Tsushima! אמנם קיבלנו רק טריילר סינמטי אבל הוא בהחלט נתן לנו הרבה למה לצפות כאשר אנחנו יודעים כי לא נשחק בנעליו של ג'ין והמשחק יתרחש במקום אחר סביב הר Yotei. המשחק יושק מתישהו במהלך 2025.

ובזאת הגענו לסוף ההצגה של Sony לחודשים הקרובים, מה אתם חושבים על המשחקים והטריילרים שהוצגו באירוע? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:18 25.09.2024 | אורח אורח (אורח)

    מקונן כבר היה מו-אה רגע.....

  2. 2

       | פורסם ע"י