הרשמה

חדשות רעות: רק 30FPS ל-Avowed

"לא בהכרח צריך את ה-60 פריימים האלו."

דיל-ברייקר?

למרות שההשקה של Avowed נדחתה מהשנה הנוכחית ל-18 לפברואר של השנה הבאה, נראה שהימים האחרונים הצליחו לספק לא מעט ידיעות חדשות בנוגע למשחק המצופה של החבר'ה ב-Obsidian, בין היתר ידיעות עליהן הספקנו לכתוב גם כאן באתר, כמו העובדה שכמיטב המסורת האופיינית למפתחת המשחק צפוי לכלול מגוון סופים שונים. עם זאת – נראה שלא הכל ורוד, לפחות לא כל עוד אתם מתכננים לשחק על קונסולת ה-Xbox.

בשיחה בפודקאסט Iron Lords, מאט הנסן שממלא את תפקיד המנהל האמנותי וריאן וורדן שממלא את תפקיד מנהל ההפקה ב-Obsidian חשפו שהסטודיו מכוון ל-"בסיס של 30 פריימים לשנייה, במינימום", עבור המשחק החדש, והוסיף "מדובר במשחק מגוף ראשון, סינגלפלייר, לא בהכרח צריך את ה-60 פריימים האלו". מאוחר יותר המשיך הנסן והסביר עוד שאחת הסיבות לבחירה הזו היא על מנת "לאפשר הישגים מרשימים יותר בכל הקשור לאפקטים הויזואליים, התאורה וכל הדברים האלו", וניסה להסביר שמדובר באיזון עדין שצריך להשיג בין כל ההיבטים שמרכיבים את המשחק, אבל ציין שהמשחק רץ באופן "חלק בהתחשב בכמה עמוס הוא".

לא תהיו מופתעים לדעת שהתגובות לנושא לא חיוביות במיוחד, ומספיקה הצצה מהירה בתגובות לפודקאסט עצמו שתוהות איך יכול להיות שבשנת 2024 עדיין מפותח משחק ששואף לרוץ בקצב של 30FPS על קונסולות הדור הנוכחי, דבר שלמען ההגינות הוא לא יוצא מן הכלל. בין שאר המשחקים האקסקלוסיביים לאקס-בוקס שהגיעו עם 30FPS היה גם Starfield, שקיבל במאי האחרון עדכון שמאפשר את הרצתו בקצב 60FPS אחרי ביקורות בלתי פוסקות של שחקנים, ואפילו Senua’s Saga: Hellblade II.
מה דעתכם על הנושא? האם אתם זועמים על 30FPS ב-XBOX? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

נתי מרדכי - כתב תוכן

נתי מרדכי - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4 Pro, Xbox One, Nintendo Switch

בחיים לא תנצחו אותי ב: Gran Turismo

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Command & Conquer: Red Alert 2

כשאני לא משחק אני: מנגן, לומד, עובד.

מסר לעולם: צוואר הבקבוק במערכת שלי הוא הארנק שלי.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:35 26.08.2024 | Thunder Cats Thunder Cats

    בכנות לא מבין את העניין.. אלה אם אני משחק מולטי פלייר אני תמיד בוחר במצב הגרפי מאוד אוהבים להתעסק בזה.. שיחקתי בסנואה ולא הרגשתי לשניה שזה משהו שמפריע.. כן הביקורת על זה שהקונסולה הנוכחית אמורה כנראה להצליח לרוץ טוב יותר אבל כנראה שזה מצריך יותר זמן פיתוח..

  2. 2

       | פורסם ע"י