הרשמה

אקסבוקס חושפים תאריך יציאה ל-Avowed

אקסבוקס חושפים עוד קצת מהליינאפ הקרוב שלהם - והפעם עם קצת יותר תאריכים

עוד שנה ועוד שנה

באירוע המפוצץ של אקסבוקס בחודש יוני היה כמעט הכל: ממשחק DOOM חדש שנראה מעולה ויצא לכל הפלטפורמות, לחשיפת משחק Call of Duty הכי מרעננת שראינו בעשור האחרון ואפילו משחק אינדי צרפתי שהפתיע אותנו וגנב לנו את הלב. הדבר היחיד שהיה חסר הוא תאריכי יציאה, והיום אנחנו יודעים קצת יותר עליהם.

בפוסט אסטתי הכריזו אקסבוקס פעם נוספת על ליינאפ המשחקים הקרוב שלהם - רק שהפעם עם תאריכי יציאה יותר ברורים ובראשם הדחייה הקלה של המשחק המצופה Avowed. משחק ה-RPG של המפתחת האהובה Obsidian Entertainment יגיע ב-18 בפברואר 2025, בניגוד להבהרות החוזרות ונשנות שהוא יצא השנה. המשחק שלא נדחה, בניגוד להשערות, הוא אינדיאנה ג'ונס (Indiana Jones: and the Great Circle) - שפעם נוספת מבהירים לנו שיגיע עוד השנה. ההימור שלנו הוא שהתאריך יחשף עוד החודש, או באירוע גיימסקום בסופו או כבר בשבוע הבא באירוע D23 של דיסני.

שאר המשחקים שמופיעים שם לא אמורים להפתיע אף אחד, ואפילו הסדר בו הם מופיעים לא אמור להוות הפתעה. כמו שהרוב שערו, כנראה שנוכל לצפות ל-South of Midnight בסביבות תחילת הקיץ, DOOM: Dark Ages לקראת סופו, ו-Fable המצופה לקראת החורף. מה המשחק שאתם הכי מחכים לו שעוד יוצא השנה? האם זה באמת אינדיאנה ג'ונס? כתבו לנו בתגובות.

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י