הרשמה

מסתמן: משחק חדש בסדרת Dying Light יוכרז היום ב-Gamescom

טיזר מסתורי שעלה בחשבון של האירוע מתקשר מעלה אצלנו שאלות שכנראה יענו כבר היום

מתים לעוד קצת אור

מכל סדרות משחקי הזומבים, שיש לא מעט כאלה ואפילו שתיים מהן מקבלות משחקים חדשים-ישנים בספטמבר, אין ספק ש-Dying Light היא אחת הפופולאריות ביותר. הסדרה, ששני המשחקים שלה צברו מיליוני שחקנים מושבעים שממשיכים לשחק בהם גם שנים אחרי היציאה, זקוקה כעת לזריקת אנרגיה לקהילה שלה - וכנראה שהיום נקבל אותה.

בטיזר לייב אקשן מסתורי שעלה בחשבון של The Game Awards, הארגון שאחראי גם על טקס הפתיחה של תערוכת הגיימינג הגרמנית Gamescom, נרמז על משחק חדש או הרחבה שתוכרז בשם The Beast הקשורה לזכיון של Dying Light. השם מתחבר נהדר עם טריידמארק בשם Dying Light: The Beast שנרשם בשבוע שעבר על ידי המפתחת של סדרת משחקי הזומבים TechLand, מה שגורם לנו להאמין שהיום נקבל הכרזה על משחק חדש או הרחבה גדולה מאוד כי המספר 2 לא קיים בכותרת.

טקס הפתיחה יעבור בשידור ישיר ביוטיוב החל משעה 21:00 שעון ישראל וצפוי להיות כשעתיים, ולכלול הכרזות כמו תאריך היציאה של Indiana Jones And The Great Circle המצופה וטריילר נוסף למה שמסתמן כהפתעת השנה - Call of Duty: Black Ops 6. אנחנו נסקר את הטקס כאן, וכנראה נופיע בלייבים במקומות כמו הערוץ YallaBalagan - מוזמנים.

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י