הרשמה

כל ההכרזות והחדשות מפאנל האנימציה של מארוול ב-D23!

בואו לקרוא על כל מה שהוכרז במהלך פאנל האנימציה של מארוול בכנס D23!

רז ועידו עם כל הפרטים על עתיד האנימציה של מארוול

כתבו: עידו שייביץ ורז משאט

יום לאחר השואו המטורף של אולפני דיסני בפאנל התוכן הגדול בהונדה סנטר שהתרחש ביום שישי האחרון, בו מארוול חשפו מבטים ראשונים וחדשים על פרוייקטים כמו ״דרדוויל: נולד מחדש״, ״אגתה לאורך כלֲ הדרך״, ״איירון הארט״ ועוד, הם עלו פעם נוספת על הבמה בכנס ה-D23 לפאנל של שעה שלמה שהוקדש אך ורק למחלקת האנימציה שלהם. אנחנו היינו שם על מנת לחוות את הפאנל ממקור ראשון, והעברנו סיקור מיוחד שלו בזמן אמת מהשטח בערוץ הטלגרם ועמוד הטוויטר שלנו. לטובת אלו מכם שלא נכחו בסיקור החי שלנו, או כבר הספיקו לשכוח, הכנו סיכום מפורט ביותר, כולל תיאור בלעדי של הפוטג׳ שהוקרן במהלך הפאנל.

הפאנל נפתח בלוגו ענקי של מארוול אנימציה, שלווה במוזיקת הפתיחה האייקונית מהסדרה ״אקס-מן 97׳״, אליה הקהל הגיב בתשואות רבות. לאחר מכן, עלה אל הבמה ברנדון דייויס, הכתב המפורסם והאהוב מהאתר ComicBook .com, וסיפר שהוא הולך להנחות את הפאנל, ובכך מגשים חלום שיש לו מאז שהוא התחיל לעסוק בנושא הזה. הוא סיפר לנו שהוא הולך להראות לנו המון המון דברים וחומרים אקסקלוסייבים לקהל (מה שאכן קרה), והדגיש שאסור לנו לצלם בשום צורה את הפאנל. לאחר מכן, הוא הזמין לבמה את בראד וינדרבום (ראש התוכן הטלוויזיוני והסטרימינג של אולפני מארוול) כדי לפתוח את הפאנל ולדבר על העתיד של מארוול אנימציה - לא לפני שכמובן, הוא הצליח לגרום לכל הקהל לזמזם יחד איתו את המנגינה של האקס-מן.

הוא מספר שמארוול הכריזו ב-2019 על חטיבת הטלוויזיה והאנימציה שלהם, והסתבר שלמרות שזה היה מהלך שכרוך בסיכון גדול, זה השתלם להם מאוד, שכן הם זכו במגוון פרסים, בניהם כמובן כמה פרסי אמי. בנוסף, הוא פירט והוסיף כי חטיבת האנימציה של אולפני מארוול הייתה בחירה טבעית לחלוטין, מהסיבה הפשוטה שמארוול מאז ומעולם יצרו סדרות אנימציה ששודרו בשבתות בבוקר. לאחר מכן, הוא נשאל על העתיד של האנימציה באולפני מארוול ואמר: ״אנימציה זה דבר חסר גבולות, אז אנחנו חייבים ליצור סטייל מיוחד לכל סדרה [על פי מה שמתאים לה]. לא יהיה סגנון כללי של מארוול, אלא סגנון שמתאים לכל יוצר״. לאחר מכן, הוא הוסיף והדגיש כי הם עומדים לאמץ את כל סגנונות האנימציה שרק אפשר, ולהשתמש בפרויקטים הבאים בכמה שיותר מהם. כדי לסיים את הפתיחה החגיגית של הפאנל, בראד הציג לנו סיזל ריל של מארוול אנימציה, שמכיל את כל הפרויקטים שאמורים להגיע אלינו במהלך השנה וחצי הקרובות. בסיזל ריל ראינו מבטים ראשוניים לכל הפרויקטים בשוטים מהירים, כולל ויז׳ן לבן, לוקי פרוסט ג׳איינט וסאם ווילסון קפטן אמריקה בחליפת גאנדם שמופיעים בעונה השלישית של הסדרה ״מה אם...?״, לוחמי ווקאנדה נלחמים ב-״עיני ווקאנדה״, פיטר פארקר נלחם בחליפה ביתית בפושעי רחוב בזמן שמצלמים אותו בסמארטפונים ודוקטור סטריינג׳ עובר באסטרל פרוג׳קשן דרך מכונית ב-״הספיידרמן השכונתי החביב״, וכן שוטים ראשונים מתוך העונה השנייה של ״אקס-מן 97׳״ עונה 2, כולל ג׳ין גריי עם טפרי וולברין. הסיזל ריל נגמר בספיידרמן מתנדנד בקורים אל מעבר ללוגו של מארוול אנימציה.

אקסמן 97 עונה 2

אחרי הסיזל ריל של מארוול אנימציה שהוקרן והכיל סצנות מהעונה השנייה של הסדרה ״אקס-מן 97״ (שלטענת בראד, הן כל כך חדשות שלא התייבש עליהם הדיו), עברנו מיד לדבר על הסדרה! ברנדון שאל את בראד אם הוא למד מהעונה הראשונה שיעורים שהוא לוקח לעונה השנייה. על כך ענה בראד, שהם לומדים בכל פרויקט ומיישמים בהמשך את מה שהם למדו, וכי העונה השנייה של הסדרה לא שונה בכך. הם למדו מה אנשים אהבו ומה אנשים לא אהבו בעונה הראשונה והשתנו על פי זה. בנוסף, הוא ציין כי בפעם הראשונה שהם הקליטו והוא שמע את המדבב של ביסט, הוא הבין שהם עושים פה משהו גדול והוא התחיל לדמוע. מיד אחר כך ברנדון שאל את בראד על המגוון הרחב של הסיפורים והתרחישים שיש בקומיקסים של אקסמן, והאם קרה מצב בו היה משהו שקיים בקומיקס והם רצו להביא אותו אל המסך אך לא יכלו. בראד השיב, שמבחינתם כל הפואנטה של אנימציה היא שאנימציה מאפשרת להם לעשות דברים רבים מכל ההיסטוריה הענפה של האקסמן, והעובדה שהם קיימים ביקום צד שלא קשור ישירות ל-MCU, מאפשרת להם להיות אדונים לעצמם, כך שהם גמישים מאוד, והדבר היחיד שמגביל אותם זה הסיפור אותו הם רוצים לספר. בראד זרק עוד טיזר קטן ואמר, כי יש דמויות באקסמן שהם עדיין לא הביאו לסדרה, והוא היה רוצה להביא אבל לא פירט מי אלו.

לאחר מכן, המדבבים של רוג ו-וולברין הלא הם לנור ז'אן וקאל דוד, עלו לבמה כאשר לנור עלתה עם עגילים של האקסמן ומעיל עור צהוב. הם סיפקו הצצה מעניינת לתהליך של הדמויות שלהם בסדרה בכלל ובעונה הקרובה בפרט, אבל לא לפני שביצעו כמה שורות אייקוניות מהסדרה וצעקו לעבר הקהל דברים כמו "How Y'all Doing??" ו-"SUGA". קאל אמר שיש לו יותר מדי רגעים אהובים מהסדרה, והוא לא יכול להחליט מה מהם הוא הרגע האהוב עליו ביותר. לנור אמרה כי הרגע האהוב עליה הוא ״I can't feel you right״ מסוף הפרק האייקוני של הסדרה ״Remeber it״ (ואנחנו בהחלט יכולים להבין למה). לנור חשפה סיפור משעשע מאחורי הקלעים וסיפרה שלמעשה המדבבים (שרובם דיבבו את הדמויות גם בסדרה המקורית משנות ה-90) לא נפגשו מעל 25 שנה מאז סיום הסדרה המקורית, עד שהם הוזמנו לאחד מכנסי הקומיקון הקטנים לכבוד פאנל. אחרי הפאנל הם נפגשו לארוחת ערב משותפת ואמרו לעצמם שיכול להיות ממש מגניב אם מישהו יקנה את הזכויות של אקסמן ויום אחד יחיה את הסדרה מחדש, והרימו לכבוד כך כוסית. כמה שנים לאחר מכן, הדבר אכן קרה וכדי לסכם את הסיפור, בראד אמר על הבמה ״תודה לכם דיסני ומארוול״! עוד חשפה לנור כי רוג עומדת לעבור בעונה השניה מסע של גיבורה. היא עומדת לעבור תהפוכות רבות על מנת להגיע למטרה שהיא באמת רוצה, היא נמצאת במשימה ולא תוותר בקלות עד שהיא תקבל את מבוקשה. לעומתה, כאשר נשאל קאל מה הכי מרגש אותו בעונה השנייה, הוא חשף שמלבד השורות המצחיקות של וולברין שהוא מאוד אוהב להקליט, והתהליך הגדול שצפוי לדמות שלו בעונה זו, הדבר שהוא הכי מתרגש ממנו בעונה הוא העובדה שבישופ יופיע בעונה זו באופן קבוע.

מה אם...עונה 3

אחרי שסיימנו עם סדרת האנימציה החדשה ביותר עוברים לסדרת האנימציה הראשונה של מארוול ״מה אם...?״, שכפי שהוכרז בפאנל על ידי ברנדון עומדת לקבל עונה שלישית ואחרונה. כדי לדבר על הסדרה והעונה החדשה ברנדון מעלה את בריאן אנדרוז לבמה על מנת לספק הצצה אל מאחורי הקלעים של הסדרה והעונה. בריאן מספר שהם היו סדרת האנימציה הראשונה של אולפני מארוול ומוזר לו לראות את הסדרה מגיעה לסופה, בנוסף הוא חשף כי הוא מאוד שמח לקבל מבראד פנייה לעבוד על סדרה זו, ושההתעסקות עם דמויות רבות בסיפורים מגוונים ושונים הייתה מיוחדת במינה. לאחר מכן הוא נשאל, איך העבודה על העונה הראשונה והשנייה של הסדרה תרמה לעונתה השלישית והאחרונה. הוא אמר שלדעתו העונה השלישית מראה בעיקר כמה הקהל אוהב את הדמויות ואת הסיפורים המיוחדים שלהן, אבל בסופו של דבר הקהל הוא זה שישפוט את זה בעונה האחרונה.ֲ  הוא הוסיף ואמר כי הדבר הגדול שהם למדו זה שהם יכולים וצריכים לקחת סיכונים גדולים וליצור סיפורים יותר משוגעים בסדרה, ושהם מתכוונים לעשות את זה. בנוסף, נאמר במהלך הפאנל כי העונה השלישית תסגור את קו העלילה של דמות הצופה ותסיים את התהליך שהוא עבר בשנים האחרונות בסדרה. כדי לסיים את החלק שלו בפרזנטציה הוא הראה לנו קטע מיוחד מתוך העונה השלישית של הסדרה וזה מה שהיה בו:

הקטע מתחיל עם קליפ אנימציה דו מימדי, המציג את סיפורם של ״הנוקמים: גיבורי מלחמת הגאמא״. בקליפ צוות הנוקמים הקלאסי מתמודד עם הענק הירוק שמשחרר בטעות אל העולם דמויות קאיג׳ו שמתחילות להרוס אותו. טוני סטארק ממציא חליפות גאנדם גדולות על מנת לעזור ולהגן על העולם, בנוסף החליפות יכולות להתחבר זו לזו באופן דומה מאוד לרובוטריקים. הקליפ נגמר ואנחנו עוברים לקליפ אחר המתרחש בזמן ההווה. הוא מוצג בסגנון האנימציה הרגיל של הסדרה. אנחנו רואים את הנוקמים החדשים מתאחדים בחליפות שלהם, כאשר בין הדמויות של הנוקמים החדשים ניתן לראות את רד גרדיאן, מוניקה רמבו, סאם ווילסון בתור קפטן אמריקה, מון נייט ועוד. הם מתאחדים יחד על מנת להילחם נגד דמויות ביצה מהלכות, כאשר הם יוצאים לקרב ואומרים ״Let's open a 6-pack of whooop-ass״. לרובוט הענקי והמאוחד של חברי הנוקמים יש מגן ענק של קפטן אמריקה וכן גרזן ביד השנייה.

עיני ווקאנדה

מרחבי המולטיוורס עברנו אל וואקנדה כדי לדבר על סדרת האנימציה החדשה ״עיני וואקנדה״. הסדרה מתוארת כסדרה שצוללת לתוך דורות של לוחמים שמגנים על וייברניום ואביזרים שונים לאורך ההיסטוריה מסכנות העולם. כדי לדבר על הסדרה עולים לבמה ראיין קוגלר וטוד האריס. ראיין חשף שהרעיון לסדרה עלה בזמן שהוא וקווין פייגי עבדו יחדיו על הסרט ״הנוקמים מלחמת האינסוף״. במהלך העבודה המשותפת שלהם ראיין אמר שהוא אוהב את העובדה שהפנתר השחור הוא שם ולא תפקיד, ולדעתו הם צריכים לדבר יותר על האנשים שיוצרים את הפנתר השחור ואיך הם יוצרים אותו לאורך השנים, ואיך לכולם שם יש שרירים אפילו לאופים. רעיון זה נתקע לפייגי בראש לזמן מה ואז הוא קישר בין ראיין לטוד על מנת שיפתחו את הסדרה. הם הוסיפו ואמרו ״גם אם אין לנו מה לעשות עם זה, זה עדיין סיפור שצריך לספר״, ולמרות שזה בהחלט משפט שגורם להרמת גבות, הם טענו שהם עבדו קשה במיוחד כדי למצוא את הסיפור של אומה זו וכי לטענתם הבסיס של הסדרה מצויין.

לאחר מכן, הם נשאלו מה הם יכולים לשתף על הסדרה עצמה וחשפו כמה פרטים מעניינים. הראשון והמרכזי שביניהם היה שהסדרה תהיה בעלת ארבעת פרקים בלבד, ותבחן את האומה הוואקנדית באירועים הגדולים של ההיסטוריה. הסדרה תראה איך אומה זו הושפעה מהאירועים הללו תוך כדי הניסיון להסתיר את עצמה ואת הוייברניום, וכי יש דמויות ואנשים שהיו צריכים לשלם מחיר כבד כדי לשמור על הסודיות של וואקנדה. בנוסף, נרמז בכבדות, כי תהיה נקודת מפגש היסטורית עם דמות מפורסמת מארץ רחוקה רחוקה שיש לה אגרוף חזק ומפורסם, מה שמעיד שככל הנראה דמותו של איירון פיסט תופיע בסדרה (על אף שראוי לציין כי לא הוכרז כי דמותו תופיע רשמית ושמה המפורש לא נאמר אלא רק נרמז בכבדות). מלבד זאת הם חשפו כי בסדרה יהיו מספר דמויות חדשות שהם מתרגשים להציג וכי הסדרה מלאה בגרסה הוואקדנית ל-Distruptors. לסיום ולאחר שהם הודו לעשרות האמנים שעבדו על הסדרה, הוצג לנו קטע ראשון ממנה שחשף שסגנון האנימציה יהיה יותר תלת מימדי (בדומה לסדרות של מלחמת הכוכבים) וזה מה שקרה בו: הקליפ התמקד באישה בכירה מאוד בווקאנדה בשם נוני. אנחנו רואים בקטע ספינות שטות בנהר, כשלאחת מהן יש פסל פנתר גדול על התורן. נוני מתגנבת בין הספינות וקופצת ביניהן. שני צבאות שונים מגיעים למזח ומתחילים להילחם. נוני מטיפה מוסר לאחד הלוחמים, בטענה שהם נלחמים עבור אליל שלא קיים, ולמעשה הם נלחמים עבור שקרן ומתחזה. נוני מתחמקת ממגוון תקיפות שמגיעות אליה מכל כיוון בכל מיני כלים - חרבות, חץ וקשת וקרבות ידניים. לקראת סוף הקטע, אחד הלוחמים מוציא מקופסה מוזהבת מסכת פנתר זהובה ומוט שבקצהו יש אבן סגולה שמאירה בצבע סגול.

ספיידרמן השכונתי החביב

הבמה נצבעת באדום מה שמעיד על כך שעברנו לדבר על ״ספיידרמן השכונתי החביב״. כדי לדבר על הסדרה עולה התסריטאי והמפיק בפועל של הסדרה ג'ף טראמל, כשהוא לבוש בחולצה של ספיידרמן מביט מתוך חלון שבור. הוא משתף שהדבר שהכי מעניין אותו בעולם הזה היה ההזדמנות לחקור מי הוא פיטר באמת, ואיך הוא משפיע על ספיידרמן בפועל. הוא הוסיף ואמר: ״אנחנו יכולים [והולכים] להראות לכם את ספיידרמן שאתם אולי מכירים, אבל לא האחד שציפיתם לו״. לאחר מכן נחשף בפעם הראשונה פוסטר ענק של הסדרה שמכיל מגוון דמויות שעומדות להופיע בסדרה כאשר בין היתר ניתן לראות מגוון חליפות שונות של ספיידרמן ואת הדמויות אמדאוס צ'ו, דוקטור סטריינג', נורמן אוסבורן, איירון מן ועוד. ג'ף מדגיש שהדמויות שהוא הכי מתלהב מהן בסדרה אלו פיטר ונורמן ומיד לאחד מכן חושף לנו שהמדבבים שלהם יהיו הדסן טמס (שידבב את פיטר) וקולמן דומינגו (שמדבב את נורמן אוסברון) ומעלה אותם לבמה! קולמן הנרגש משתף שהוא זמן רב רצה להיות נבל של מארוול, וכי מבחינתו נורמן הוא הנבל האולטימטיבי והוא שמח להיכנס לנעליו של ווילם דפו. קולמן ממשיך ואומר שהתסריט שנכתב מאוד מאוד מעניין במיוחד באספקטים של סיפורי המקור, וכי מעניין לראות מה הם עוברים בשביל לעלות או ליפול.

הדסן (ששיחק את דמותו של פיטר גם בעונה הראשונה של הסדרה ״מה אם...?״), חושף כי הוא בכלל לא ידע על קיום הסדרה, עד שיום בהיר אחד הוא קיבל שיחה שהזמינה אותו להשתתף בתוכנית. הוא חושף גם שבסדרה זו להבדיל מה-MCU המנטור של פיטר הוא נורמן אוסבורן, ואמנם יש לו כוונות טובות, אבל לעומת טוני סטארק הוא לא תמיד יודע איך להיות גיבור, וכי לפעמים השיטות שנורמן מלמד את פיטר להשתמש בהן הן לא לטובת הכלל. תוך כדי שהוא רומז (אך לא מאשר רשמית), שהסדרה ככל הנראה תצא ב-2025, הדסן מספר כי הדבר שהכי מרגש אותו בגילום דמותו של ספיידרמן הוא העובדה שהסדרה מציגה את ספיידרמן החיובי עם הכוונות הכי טובות בתקופת הזמן המודרנית, ושבשבילו כשחקן זה היה מאוד קל להתחבר לאדם זה, אדם מתבגר שמנסה לגלות מי הוא. ג'ף אומר לקהל שבגלל שהוא קהל מגניב שלא מצלם, הוא עומד להראות להם משהו מיוחד ומראה לנו מספר סצנות מהסדרה: כבר מתחילת הקטע אנחנו רואים ומבינים שסגנון האנימציה מאוד נאמן לסגנון המצוייר של הקומיקס הדו-מימדי, בדיוק כמו שניתן לראות בקונספטים ששוחררו. סגנון האנימציה הרבה יותר מזכיר את הקומיקס מהסגנון שהוצג בספיידרוורס. פיטר פארקר מגיע לראשונה למידטאון היי, ליום הראשון ללימודים. פתאום מפורטל שנפתח מהשמיים, נופלת מפלצת סימביוט ענקית שמתחילה לתקוף את האנשים. רגע לפני שהמפלצת עומדת לפגוע באנשים, דוקטור סטריינג׳ עוצר אותה באמצעות הכוחות שלו - (את דוקטור סטריינג' מדבב בנדיקט קמברבאץ׳).

פיטר הצעיר עדיין לא מכיר את דוקטור סטריינג׳, ומכנה אותו ״בחור מכשף עם כוחות טלפתיים״. אנחנו רואים שמהפורטל של הסימביוט מתחיל לצאת גם עכביש שיורד מטה. פיטר רואה שהסימביוט בא לתקוף תלמידה נוספת של בית הספר, תופס אומץ וזורק עליו לבנה. הסימביוט מסתובב אליו ובא לתקוף אותו, אבל סטריינג׳ מצליח לעצור אותו. כשהם מתאוששים מכל מה שקורה, פיטר והתלמידה מדברים זה עם זו, כאשר היא מודה לו ופיטר מאוד ביישן. בזמן זה, העכביש מטפס על פיטר ונושך אותו, מה שמונע ממנו לדבר עם התלמידה והוא קורס על הרצפה. לאחר מכן, עוברים לפתיח הרשמי של הסדרה! הפתיח מציג מגוון ויז׳ואלס של ספיידרמן בחליפות שונות מתנדנד ברחבי ניו יורק, כאשר ברקע שומעים רימיקס של נעימת הפתיחה של סדרת האנימציה הקלאסית של ספיידרמן. בזמן שספיידרמן נלחם באויבים בפתיח, אנחנו רואים בועות אפקטים של קומיקס. הפתיח מסתיים בשוט של ספיידרמן מציל בחורה צעירה, בפריים שהוא גרסה אלטרנטיבית לקאבר של הקומיקס הראשון שספיידרמן מופיע בו - ״Amazing Fantasy 15״. לאחר הפתיח, אנחנו רואים סצנה שמתרחשת כמה חודשים אחרי הסצנה הקודמת, בה פיטר נלחם עם זוג פושעי רחוב, כשאחד מהם הוא בעל מהירות על. נורמן אוסבורן מתחיל לדבר עם פיטר דרך החליפה שלו ולהסביר לו שהוא יכול להדריך אותו. אנחנו רואים את השוטים בנויים כמו פאנלים של קומיקס שנמצאים זה לצד זה. פיטר ממשיך להילחם באחד מבין בני הזוג שיש לו מהירות על, כשהם קופצים ממקום למקום בתוך רחוב קטן. ספיידרמן גורם לכך שלא ישים לב שהוא טווה קור לרוחב הרחוב על מנת שהבחור המהיר יפול על הרצפה מרוב מהירות. כאשר הפושע נופל, הוא לוכד אותו יחד עם זוגתו בעזרת הקורים שטווה ומשאיר אותם קשורים יחד. ״אמא שלי צדקה לגביך!״, אומרת הפושעת על בן זוגה, והקטע נגמר.

מארוול זומבים

בדיוק כשחשבנו שהפאנל עומד להסתיים בראד וינטרבראום יחד עם בריאן אנדרוז חוזרים לבמה כדי להראות לקהל עוד משהו אחד אחרון. המשהו הזה הוא כמובן ״מארוול זומבים״. הם טוענים שאנשים אוהבים זומבים (ותכלס? הם לגמרי צודקים) וגם הם וקווין פייגי אוהבים זומבים. בריאן מספר שאחרי הפרק בעונה הראשונה הם ביקשו ממנו עוד המשך למה שהוא הציג, ולכן הם יצרו עוד ארבעה פרקי המשך לאותו הפרק שהפכו להיות ״מארוול זומבים״. הסדרה תהיה מדורגת רשמית כ-TV-MA כלומר, סדרה למבוגרים בלבד. הם מדגישים כי יקח עוד זמן רב עד שהסדרה תצא (להערכתנו הגסה לא לפני 2026) אבל לכבוד עונת ההאלווין (שמסתבר שמתחילה באוגוסט) הם מראים לנו חומר אקסקלוסיבי ומאוד ראשוני מהסדרה: אנחנו רואים עיר דיסאוטופית, בצבעים חומים, באנימציה המוכרת של הסדרה ״מה אם...?״. אנחנו רואים הליקופטרים עפים ויורים לאדמה שעמוסה בזומבים שמסתובבים חופשי. אנחנו מגיעים לאזור שבו נמצאים שאנג-צ׳י וקייטי, עדיין בתור מחנה רכבים, כשהם מנסים להדוף את קהל הזומבים שמנסה לתקוף אותם.

מההליקופטר קופץ אל האדמה וון-וו מתחיל להילחם בזומבים באמצעות עשר הטבעות. קייטי לא מבינה במי מדובר, ושאנג-צ׳י מבין מהר מאוד שמדובר באבא שלו. תוך כדי לחימה והתמודדות עם המצב, הם מדברים על כך שחייבים לפנות מהר את האנשים שנותרו ללא פגע לפני שיהפכו לזומבים. שאנג-צ׳י, ברגע של חוסר פוקוס, ננשך על ידי זומבי בזרוע. אביו זורק אליו חמש מהטבעות אל היד הנפגעת, על מנת שהכוח שלהן יחליש את נגיף הזומבים כדי שלא ישתלט עליו. בעקבות כך, אנחנו רואים את הזומבים אוכלים את וון-וו. האנשים שנותרו בריאים מפונים בהליקופטר שמוביל אותו הדת׳-דילר, וקייטי עולה עליו, אך שאנג-צ׳י עדיין מתמודד עם עומס של זומבים ומתעכב בעוד ההליקופטר מתחיל לזוז ולהמריא. שאנג-צ׳י רץ ומנסה להספיק להליקופטר, ואף קופץ באוויר בניסיון לתפוס אותו. הוא מצליח ברגע האחרון לתפוס את ידו של הדת׳-דילר ולעלות על ההליקופטר. אנחנו רואים את ההליקופטר טס כאשר העיר ממשיכה לעלות באש. המסך הופך לשחור ומופיע הטקסט ״5 שנים לאחר מכן״. אנחנו רואים מגוון רכבים נוסעים בשטח מדברי בסגנון מאוד דומה למה שניתן לראות בסרטי ״מקס הזועם״. שאנג-צ׳י וקייטי נוסעים באחד הרכבים, כשהם שומעים ברדיו שיר ושרים אותו ביחד. סביבם נוסעים אופנוענים, ואנחנו מגלים שהם רוצים לגנוב פרות שיש להם בתא המטען של המשאית. אנחנו רואים שהאופנוענים הם למעשה סקראלס. שאנג-צ׳י וקייטי נעזרים בטבעות על מנת להילחם באופנוענים ולפוצץ אותם תוך כדי נסיעה, כאשר המנגינה של השיר מהרדיו עדיין מתנגנת ברקע. אנחנו רואים שבאחד הרכבים שנוסעים לצידם, רוכב ג׳ימי וו. לאחר שהם מסיימים להילחם, קייטי אומרת שהם ״כל כך Badass״, והם ממשיכים לנסוע אל האופק - שם הקטע נגמר עם לוגו הסדרה.

ו...זהו! ברנדון מודה לקהל וסוגר את הפאנל. אמנם לא יצאו מהפאנל יותר מדי קטעים החוצה, אך החשיפות והדברים שראינו נראים בעלי פוטנציאל גבוה ומעניין במיוחד וכל מה שנותר לקוות הוא שמארוול יצליחו לממשו. ספרו לנו בתגובות לאיזו סדרת אנימציה אתם הכי מחכים ומצפים ועד אז נתראה בפאנל הבא!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י