הרשמה

כל ההכרזות והחדשות מהפאנל של דיסני ב-D23!

ממארוול ועד פיקסאר, בואו לקרוא את כל ההכרזות שקיבלנו מהפאנל של דיסני ב-D23!

רז ועידו סיקרו את האירוע מהשטח, הנה הסיכום של כל מה שהיה שם!

כתבו: רז משאט ועידו שייביץ

אחרי שנתיים מאז כנס ה-D23 האחרון, דיסני קיימו את פרזנטציית התוכן הגדולה ביותר שלהם אי-פעם (ויתכן שאף הגדולה בהיסטוריה), אל מול קהל של 12 אלף איש בהונדה סנטר שבאנהיים, קליפורניה. לאחר דברי הפתיחה של בוב אייגר, ששמח לחזור אל בימת הכנס בפעם הראשונה מזה חמש שנים, קיבלנו הצצות ועדכונים לעשרות פרוייקטים של דיסני שישוחררו בשנים הקרובות. אז אחרי שהיינו שם וסיקרנו את הכל בלייב, הנה כל העדכונים מהפאנל לטובת כל מי שפספס: 

מארוול סטודיוס

מסר מראיין ריינולדס

החלק של מארוול סטודיוס מתחיל בדומה לקומיקון עם הקרנת הפתיח עם הלוגו של החברה מהסרט ״דדפול & וולברין״, שבסופו דדפול מזמזם את הפתיח. לאחר מכן, הוקרן סרטון לקהל מאת ראיין ריינולדס, כאשר ברקע שלו יש את מסכת הדדפול. בסרטון ראיין בירך את באי הכנס, אמר שהוא מזהה שאנשים הגיעו עם אביזרים רבים מכל העולמות של דיסני, וממליץ לאלו שלובשים ספנדקס (ככל הנראה קוספליירים של דדפול) להשתמש בטלק מניסיון אישי. הוא רצה להודות לכל מי שהלך לראות את הסרט, ולומר שממש קשה לו לעבד את כל מה שקרה בשבועות האחרונים. הוא גם רוצה להודות למארוול על הכניסה הכי טובה ל-MCU ומודה לקווין פייגי שנתן לו את הזכות לרדת קצת על האולפנים, אבל שהוא גם צריך להודות לו שהוא הציל את האולפנים. לבסוף, הציג ראיין ריינולדס את המארוול ג׳יזס האמיתי, קווין פייגי, שעלה לבמה.

קפטן אמריקה עולם מופלא חדש

קווין פייגי פותח את הערב ומעלה לבמה את השחקן אנתוני מאקי, שמשחק את קפטן אמריקה סאם ווילסון, על מנת להרים לסרט החדש. אנתוני מאקי התלהב מהתפקיד ואמר שהמגן שהוא מחזיק כל כך כבד, שהוא שמח שיש לו כפיל שזורק את המגן בשבילו. פייגי רצה להראות לנו הצצה לסרט החדש, ואנתוני מאקי צחק שפייגי ערך את הטריילר באייפד שלו בעצמו בדרך לכנס. הוקרן קליפ + טריילר אקסקלוסיבי לכנס, שהיה בדיוק אותו טריילר שהוקרן ב-Hall H בסן דייגו קומיקון. בקליפ אנחנו רואים את הגנרל רוס מדבר לנציגי הממשלה האמריקאית ומציג להם שמצאו על האי שעלה מן הים אלמנט טוב שאפשר להציל ושהוא שייך לכולם ולא רק לאומה אחת - והוא אדמנטיום. לאחר מכן אנחנו רואים שרוס אומר שהוא סומך על סאם בתור קפטן אמריקה ורוצה להעזר בו על מנת לאסוף מחדש צוות נוקמים. בטריילר ניתן לראות מגוון שוטים חדשים, בין היתר שורת דיבור של רות בת-שרף (שירה האס), מבט מלא על החליפה של הפאלקון החדש חואקין טורס, וכן מבט אפקטים מלא ומקדימה על הענק האדום בגילומו של הריסון פורד.

ארבעת המופלאים: צעדים ראשונים

אחרי שנגמר החלק של קפטן אמריקה, קווין פייגי סיפר שהקאסט של ארבעת המופלאים בדיוק עסוק בצילומי הסרט באנגליה, אך הם שלחו מסר לקהל. בקטע הקצר ניתן לראות את ארבעת השחקנים הראשיים יושבים ליד שולחן ומברכים את הכנס, כאשר מבין הארבעה - ג׳וזף קווין, שמשחק את ג׳וני סטורם, נמצא בחליפה הסופית שלו. הקאסט איחל לכולם להנות מהכנס ושהם מתרגשים להראות להם קטע ראשון מהסרט. פייגי הציג קטע ראשוני שמעביר את התחושה של תקופת הזמן של הסרט. בפועל מדובר באותו קטע שהוקרן ב-Hall H בסן דייגו קומיקון, יתכן עם שיפורי אפקטים קלים. במהלכו אנחנו רואים קליפ בחסות ה-Future Foundation מוצג ב-4:3 עם פילטר סטטי, שמעביר את התחושה שהסרט מתרחש בשנות ה-60 רטרו-עתידניות ביקום מקביל. אנחנו רואים את הצוות מתכונן עם חליפות אסטרונאוטים לקראת המראה, כאשר אנחנו רואים קצת מהחיים האישיים של כל אחד מהם. בסוף, החללית עומדת להמריא והמסך מתרחב למסך מלא. מוצג הלוגו של הסרט, ולאחריו מוצג המבט הראשון על גלקטוס, כאשר הוא מביט לתוך בניין בקסטר - שם הרובוט הרבי מנקה ושם לב לעניין.ֲ 

איירון הארט

עוברים לסדרות הסטרימינג של מארוול, כאשר קווין פייגי עובר לדבר על ״איירון הארט״ ומציג על המסך מבט חדש על רירי וויליאמס ועל חליפת האיירון הארט החדשה שלה. לאחר מכן, פייגי מכריז כי הסדרה תעלה לשירות הסטרימינג דיסני פלוס בשנת 2025. פייגי הזמין לבמה את ראיין קוגלר, שביים את סרטי ״הפנתר השחור״, ומפיק את הסדרה. ראיין סיפר שהם מתרגשים להמשיך את הסיפור של רירי אחרי אירועי ״ווקאנדה לנצח״. חברי הקאסט הוזמנו לבמה. דומיניק ת׳רון דיברה על איך היא מתרגשת להרחיב את הסיפור של רירי. אנתוני ראמוס הלהיב את הקהל לקראת העובדה שיראו להם תוכן חדש מהסדרה. הוקרן טריילר בלעדי לבאי הכנס. בטריילר אנחנו רואים שלאחר סוף ״ווקאנדה לנצח״, שבו שורי לא מאפשרת לרירי לקחת את חליפת האיירון-הארט שלה דאז חזרה איתה, היא מרגישה תקועה ועל כן היא מנסה לבנות שוב אחת משלה. היא מקבלת דחיה מ-MIT על כך שהיא לא יכולה לבזבז את המשאבים שלהם ושהיא לא הגאונה הראשונה במוסד הזה. היא מעוניינת לבנות משהו בלתי ניתן לערעור, ומגיעה לדמות ״דה הוד״ (ראמוס) שמציע לעזור לה ולממן את בניית החליפה שלה בתמורה שתעשה עבורו משימות. אנחנו רואים אז מגוון שוטים של רירי, בחלקם היא אנושית כשהיא נתקלת בטעות בשוטרים או זוחלת בתעלת אוורור, ובאחרים היא לובשת חליפה כסופה או לבנה. ראינו אותה מוחצת משאית עם החליפה שלה, וכן ראינו שוט שבו רואים שלאנתוני ראמוס יש סימנים אדומים גדולים בגב. הטריילר מסתיים בכך שהחברה שלה אומרת שהיא ״לקחה יותר ממה שהיא יכולה ללעוס״ והיא עונה לה שהיא ״יכולה ללעוס די הרבה״.

 דרדוויל נולד מחדש

פייגי מדבר על כך שהסדרה של דרדוויל היא אחת מתצוגות הטלויזיה המוכרות והותיקות של מארוול, ושבסדרה החדשה הם רצו להמשיך את התחושה הזו של הסדרה המקורית. הקאסט המלא נקרא לבמה, כולל צ׳ארלי קוקס, וינסנט דונפריו וכן ג׳ון ברנטל בתור הפאנישר, שקיבל תשואות רבות וסיפר שהוא מאוד מתרגש לחזור לתפקיד. שאלו את צ׳ארלי איך זה להיות הייצוג הכי טוב של גיבור על, והוא עשה את עצמו כאילו הוא לא שמע את זה כדי שיחזרו על כך. קווין פייגי הכריז שהצוות צפוי להתחיל לעבוד על צילומים של עונה שנייה בחודשים הקרובים. הוקרן לנו טריילר בלעדי לכנס. בטריילר אנחנו רואים את מאט מורדוק עם המשקפיים האדומות מנסה להתמודד עם ניו יורק שבה פיסק שולט בתור ראש עיר, כאשר ניתן לראות גרפיטי שלו בתור מלך. אנחנו רואים טיז ראשון לדמות של וויט טייגר, כאשר אנחנו רואים את הדמות בחליפה לבנה ועם שרשרת נמר. ברקע נשמע ״אני לא חושב שאתה מבין, אנשים צריכים גיבור״.

בשלב הזה הוקרן לוגו חדש של מארוול טלויז׳ן, ונשמע תיאור שמדובר במצב ״דוד נגד גוליית״. בסצנה אחרת, רואים את דרדוויל והפאנישר נפגשים, ובהתחלה עוצרים אך לאחר מכן ממשיכים להלחם אחד בשני. אנחנו רואים את מאט הולך בתוך קהל רב של אנשים, וכן את פיסק מטיח את האגרופים שלו בחוזקה על שולחן. ״לפעמים העניינים צריכים להישבר...כאוס חייב לשלוט״. אנחנו רואים את פיסק ואת מאט יושבים ומדברים אחד מול השני בדיינר, כאשר מאט אומר ״אם אתה תעבור את הגבול, אני אהיה שם״. בינתיים פיסק מגחך ושואל מאיפה הוא הביא את זה, האם ממאט מורדוק או מ-״החצי האפל יותר שלו״? אנחנו שומעים צחוק מרושע של פיסק, ואז רואים את דרדוויל נלחם בחליפה האייקונית האדומה שלו בצורה אלימה ביותר. אנחנו רואים שהמשקפיים האדומות שלו נסדקו, אך הוא מרים אותם מהרצפה ושם על העיניים. מישהו שואל אותו ״איזה מין עורך דין אתה?״ והוא עונה ״אחד ממש טוב״.

אגתה לאורך כל הדרך

אנחנו ישר קופצים לעניינים כאשר קווין פייגי לא מבזבז אפילו שנייה אחת, ומקרין לנו את הטריילר הרשמי והחדש לסדרה ״אגתה לאורך כל הדרך״, שגם הוא שוחרר לאינטרנט יחד עם פוסטר חדש. הסדרה צפויה לעלות לדיסני פלוס עם בכורה כפולה ב-19.9. לאחר מכן, קאסט הסדרה בהובלתה של קת׳רין האן, שמגלמת את אגתה הארקנס, עלה לבמה, כאשר הוא מחופש למכשפות וביצע בלייב את השיר המקורי ״הבלדה על דרך המכשפות״ שהופיע בטריילר ויופיע גם בסדרה. בכך הסתיים החלק של מארוול בפאנל, והאיש והכובע קווין פייגי ירד מהבמה.

אולפני האנימציה של וולט דיסני

מואנה 2

מואנה מחממת את הקהל, כאשר לבמה עולים כעשרים רקדנים ופרפורמרים, שמבצעים שיר חדש מהסרט בהובלת אאוליאי קראווליו, הלא היא המדבבת של מואנה. השיר הוא ככל הנראה אחד משירי הפתיחה החדשים של הסרט, והוא עוסק בחזרה שלנו, (ושל הדמויות) אל האי, והוא מדגיש כמה כיף וטוב לחזור הביתה. לאחר מכן, עולה לבמה השחקן דווין דה רוק ג׳ונסון, תוך כדי שהוא מלווה במוזיקה של מאווי ורוקד עם חלק מהרקדנים. לאחר מכן, הוא מצטר, לאאוליאי על מנת לדבר ולקדם את הסרט. הוא משלהב את הקהל לקרוא יחד איתו את קריאת הקרב של מאווי, ואז הם מתחילים לגלות לנו פרטים חדשים על הסרט. אנחנו מגלים שכאשר אנחנו פוגשים את מואנה הפעם, היא לא רק המנהיגה של האי בו היא מתגוררת, אלא שהיא גם אחות גדולה, ושיש לה אחות קטנה וחביבה בת שלוש. לאחר מכן, אנחנו מגלים שמואנה תצא אל העולם הגדול, ויחד עם מאווי, הם ינסו לחפש חיים נוספים באיים הסמוכים אליהם לאחר ששמעו קריאה מאבותיהם. לאחר מכן, הקרינו לנו את הטריילר החדש של הסרט (ששוחרר יחד עם פוסטר חדש לאינטרנט) אבל לא לפני שהם דואגים להדגיש ולרמוז לנו שהנבלים בסרט הזה עומדים להיות משהו מיוחד מאוד. לסיום, דה רוק מדגיש מספר פעמים שהסיבה לכך שהסרט משוחרר בקולנוע ולא כסדרה בדיסני פלוס (כפי שתוכנן בהתחלה) היא כי דיסני, שראו את התוצרים המוקדמים של הסרט, חשבו שהרבה יותר יתאים לו שחרור קולנועי לכל המשפחה.

זוטרופוליס 2

את החלק של הסרט פותח ניק ווילדר, אשר קיבל את צופי הפאנל לכנס Z23 שנועד להיות כנס עבור כל הדברים החדשים של זוטרופוליס. במהלך דברי הפתיחה של ניק, הוא הציג גרסאות פארודיות של פוסטרים מסרטי דיסני בסגנון זוטרופוליס (בניהם היה ניתן למצוא פוסטר של ״דדפול & וולברין״). לאחר מכן, עלתה על הבמה השחקנית ג׳ניפר גודווין (המשחקת את ג׳ודי הופס) שהלהיבה את הקהל לקראת הסרט, וסיפרה שבסרט החדש ג׳ודי וניק ימצאו את עצמם בחקירה אל מול נחש ערמומי ומסתורי שיטלטל את מטרופוליס היונקים כולו. עוד היא גילתה כי בסרט צפויים להשתתף כל הדמויות האהובות מהסרט המקורי, כולל פלאש העצלן - אם הוא יספיק להגיע בזמן. ההכרזה הגדולה של הסרט הזה הייתה ההכרזה כי את דמות הנחש המבוקש בעל הניב האחד, גארי, ידבב השחקן קי-הווי קוואן. הוקרן לבאי הכנס קליפ קצר מהסרט, המתרחש באמצע החקירה של ג׳ודי וניק. שניהם מגיעים לאיזור שנקרא ״מארש מרקט״, איזור דמוי נמל קרוב לביצה, שבו מבלים חיות מים - בעיקר היפופוטמים ואריות ים (מתקנים אותם לומר Sea Lions ולא Seals). בונה מוביל את ג׳ודי וניק אל מישהו שיוכל לעזור להם למצוא את גארי. הוא קורא בקול עד שאריה ים בלבוש דמוי אב-בית עולה מהמים. הבונה ואריה הים מחליפים בניהם אמירות מהירות של ״היי באב״ לזמן מה, עד שלבסוף הבונה שואל ״ראית נחש?״ ואריה הים עונה לו מיד ״לא״ ונעלם. לבסוף, שוחרר לרשת הלוגו הרשמי של הסרט וכן קונספט ארט. ניתן לראות את העיצוב של האיזור מהקטע שהוקרן בעמדת הצילום של זוטרופוליס ברחבת הדוכנים.

לשבור את הקרח 3

אחרי זוטרופוליס 2 אנחנו עוברים אל מה שהוא ככל הנראה אחד הסרטים הכי מצופים של השנים הקרובות. אנחנו מדברים כמובן על הסרט ״לשבור את הקרח 3״, שסוף סוף מדברים עליו באופן רשמי. אל הבמה עולה ג'ניפר לי, במאית שני הסרטים הראשונים ומי שתהיה האישה מאחורי הסרט השלישי, על מנת לשתף אותנו בקצת פרטים עליו. היא אומרת שאחרי שסיימנו את הסרט השני (שאמנם פתר לנו חלק רב מהשאלות שהיו לנו), עדיין נשארנו עם המון המון שאלות. למעשה, נשארנו עם כל כך הרבה שאלות, שכנראה נצטרך שני סרטים בשביל לענות על כולם. מדובר במשפט שמטרתו, כמובן, היא לרמוז על כך שעומד לצאת גם סרט רביעי של לשבור את הקרח, אבל חשוב לציין שסרט רביעי עדיין לא הוכרז רשמית, ושהוא רק נרמז מאוד מאוד בכבדות. לאחר מכן, ג'ניפר אומרת שבדיוק לפני כמה ימים סיימו את הקונספט ארט הראשון של הסרט השלישי. היא טוענת שהוא מציג בצורה מושלמת את המסע הבא של אנה ואלזה, ולמרות שהם לא עושים את זה בדרך כלל, היא חושפת בפנינו את הקונספט ארט ה-(מאוד) מרשים של הסרט. לאחר מכן, היא מודיעה שהסרט ״לשבור את הקרח 3״ יצא במהלך 2027, אבל מבטיחה כי ב-2026 יצא סרט אנימציה נוסף של אולפני דיסני (שעדיין לא הוכרז) , ולהבדיל מזוטרופוליס ולשבור את הקרח, הוא עומד להיות סיפור מקורי. פרטים נוספים על הסרט הזה לא נחשפו באירוע.

אולפני פוקס

אוואטר: אש ואפר

הסרט השלישי בסדרה, שצפוי לצאת בדצמבר 2025, עדיין נמצא בתהליכי הפקה וצילומים מתקדמים בניו זילנד. למרות זאת, הביאו את ג'יימס קמרון לבימת הכנס, על מנת שיוכל לדבר ולשפוך אור על הסרט הבא בסדרת סרטי אווטאר. קמרון מתאר את הסרט הזה כ-״האיוונט הכי אפי למעריצים הכי אפים״, וטוען שכשהוא רואה את השוטים החדשים שמגיעים אליו כל יום, אחרי שעברו אצל מחלקות האפקטים הויזואליות, הוא מרגיש כמו כריסמס. בנוסף, הוא טוען שעל חלק מהדברים בסרט הוא עבד מעל 18 שנה. לאחר מכן, קמרון מוסיף וטוען כי זהו סרט האווטאר עם הסיכונים והריגושים הכי גבוהים בסדרת הסרטים, וכי יש נבל חדש שנאהב לשנוא. את דבריו הוא סיים בכך שאמר ש-״זה לא הסרט שאתם מצפים לו, אבל הוא בהחלט הסרט שאתם רוצים״. לאחר מכן, הצטרפו אליו אל הבמה השחקנים זואי סלדנה וסאם וורת'ינגטון, ויחד עם קמרון הם חשפו בפנינו סרטון קצר, שמורכב מקונספט ארטים של הסרט. בסופו של הסרטון נחשף השם הרשמי של הסרט, שיקרא: ״אווטאר: אש ואפר״.

New Project _ 2024_08_11T084135.075.jpg

דיסני הצגות

עברנו אל החלק של ההפקות של דיסני בברודווי, ופתחנו עם ההכרזה שהמופע של ״לשבור את הקרח״ בברודווי צולם במלואו ויעלה לדיסני פלוס במהלך 2025. לאחר מכן, קיבלנו הכרזה כי מחזה המבוסס על הסרט ״הרקולס״ יעלה בלונדון בקיץ 2025. ההכרזות האלו הובילו למופע שמורכב מלהיטים מכל ההצגות הגדולות של דיסני, וכלל בין היתר גם הצצה ראשונה לשניים הביצועים מההצגה של הרקולס, Go The Distance ו-Zero to Hero, וגם הכרזה חגיגית ומפתיעה מאוד, על כך שהסרט ״האמן הגדול מכולם״ עומד לקבל גם הוא עיבוד למחזה בברודווי! (למחזה של ״האמן הגדול מכולם״ לא ניתנה שנת שחרור או פרטים נוספים, מלבד העובדה שהוא בפיתוח).

מלחמת הכוכבים

סקלטון קרו

ג׳וד לאו פתח את הפרזנטציה של עולם ״מלחמת הכוכבים״ ועלה לבמה לדבר על הסדרה החדשה בה הוא מככב, ״סקלטון קרו״. הוא תיאר את הסדרה כמעין ״הגוניס״ או תכני אמבלין פיקצ׳רס ישנים בכיכוב ילדים, אך בתוך העולם של מלחמת הכוכבים, ואמר כי הסדרה תציג אותו מנקודת מבטם של ארבעה ילדים. לאחר מכן, הוקרן לנו הטריילר של הסדרה, שעלה גם לאינטרנט, יחד עם פוסטר ראשון, ובו הוכרז גם על תאריך היציאה של הסדרה - שתגיע עם בכורה כפולה לדיסני פלוס ב-3 בדצמבר.

אנדור 2

אחרי שסיימנו עם ג'וד, עברנו אל דייגו לונה שהוזמן לבמה על מנת לדבר על העונה השנייה של אנדור, כמובן אחרי שהוא מברך את הקהל ואת דוברי הספרדית שבקהל באופן ספציפי. הוא מסביר שהעונה השנייה אמורה להשלים את הסיפור שבין סוף העונה הראשונה לאירועי הסרט ״רוג אחת״, המתפרש על גבי 4 שנים. למעשה, הוא אפילו מופתע שבהתחשב ב-״רוג אחת״, הוא מתעסק עם הדמות של קסיאן אנדור קרוב לעשור. הוא אף מתאר שבעונה הזאת האויבים מאורגנים יותר והסיכון גדול יותר, אך אנדור עדיין רוצה להמשיך להילחם למען עולם טוב יותר. הוקרן לקהל פיצ׳רט מאחורי הקלעים עם קטעים מהעונה החדשה. הוצג בטריילר שהמטרה שלהם היא להגדיל את ההחלטות והלחץ על הדמויות לרמה חדשה. הדמויות עוברות גם התפתחות אך גם הריסה אישית. העונה הרבה יותר אינטנסיבית, עם מגוון שוטים של מלחמה, גם בחלליות. אלן טודיק חוזר לגלם את הדמות שלו. העונה תעלה לדיסני פלוס במהלך 2025.

המנדלוריאן וגרוגו

אחרי תקופה ארוכה של יובש קולנועי, ג׳ון פאברו ודייב פילוני עלו לבמה לספר בהתרגשות על העבודה שלהם על הסרט של המנדלוריאן וגרוגו. הם דיברו על כך שהם מתרגשים להביא בחזרה את מלחמת הכוכבים למסך הגדול, במיוחד כשעברו 5 שנים מאז שהציגו לראשונה את המנדלוריאן ב-D23 2019. דייב פילוני סיפר שהוא זיהה את הפוטנציאל של ג׳ון פאברו ליקום של מלחמת הכוכבים כבר כשהוא צפה ב-״איירון מן״ הראשון בשנת 2008. על אף שההפקה רק התחילה לצלם לפני שבועיים, הוקרן לבאי הכנס טיזר טריילר ראשוני מאוד של הסרט. הטיזר התחיל עם שוטים מהסדרה של המנדלוריאן, ועבר לשוטים חדשים של מאנדו מתייחס לגרוגו כמו אבא, כאשר ניתן לראות את שניהם נמצאים ביחד בחללית ושותים ביחד מספלים. ניתן לראות את הקפיצה לשוטים של קולנוע כאשר המסך מתמלא ואיכות התמונה משתפרת. אנחנו רואים שוטים שונים, בניהם גרוגו זוחל במנהרה, מאנדו וגרוגו בחללית עם זב ו-מנדו רוכב על דרואיד בשלג מתחת ל-AT-AT Walker שיורה עליו. הטריילר מסתיים בגרוגו כאשר הוא נמצא בחללית ממש קטנה עם שניים מהזן של באבו פריק. קיבלנו לוגו רשמי לסרט, שצפוי לצאת במאי 2026. הסרט צפוי להיות בכיכובו של פדרו פסקל.

New Project _ 2024_08_11T084527.152.jpg

אולפני הטלוויזיה של דיסני

פרסי ג'קסון

אולפני הטלוויזיה של דיסני מציגים לנו פרטים חדשים על העונה השנייה של הסדרה ״פרסי ג'קסון״ שתהיה מבוססת על הספר השני בסדרה, ״פרסי ג׳קסון וים המפלצות״. הקאסט הראשי של הסדרה וריק ריידן עלו לבמה, והודו למעריצים על התמיכה הענקית שלהם בעונה הראשונה של הסדרה. בנוסף, הם הבטיחו שהעונה הזו הולכת לעלות רמה ולהגיע לגבהים חדשים, וכי בעונה הזו אנחנו עלולים למצוא גרסה שקטה יותר של פרסי, וגם כמה סצנות למי שאוהב את מערכת היחסים של אנאבת' ופרסי. לאחר מכן, הם הודיעו כי העונה החלה צילומים רק לפני שבוע, אבל התאמצו במיוחד כדי להביא לנו טיזר קטנטן של כמה שוטים בודדים (שבאופן מפתיע שוחרר גם לאינטרנט יחד עם פוסטר), ואישר שהעונה תעלה במהלך 2025 לדיסני פלוס.

קסם קלפים עם דיוויד בליין

דיוויד בליין בא לקדם את הסדרה החדשה שלו בנשיאונל ג'אוגראפיק, בה הוא עומד לחפש את האנשים עם הכישרונות הכי מיוחדים ומוזרים בכדור הארץ. כדי לקדם את הסדרה, הוא עשה לקהל קסם בו הוא חילק לכל אחד מבאי הפאנל חבילת קלפים, והצליח לגרום ל-12 אלף איש שנכחו בפאנל לשלוף את אותו הקלף מהחבילה - 3 לב אדום. הסדרה שלו לא ממש הלהיבה אותנו, אבל אין ספק שהקסם הזה היה בהחלט משהו מגניב שנזכור.

סרטי הלייב אקשן של דיסני

מופאסה מלך האריות

החלק של הסרט בפאנל התחיל בביצוע חי של לבו אם יחד עם מקהלה, של השיר ״גלגל החיים״ ממלך האריות. הבמאי זוכה האוסקר בפרס הסרט הטוב ביותר בארי ג׳נקינס עלה לבמה על מנת להציג את הסרט ולדבר קצת על התחושות מאחוריו. בארי ג׳נקינס הזכיר שהסרט מלא בשירים חדשים שאת כולם כתב לין מנואל מיראנדה, וזה באמת מאוד מוזר שלין מעולם לא השתתף בכנס D23. וכשהוא שמע את זה, הוא דאג באופן אישי שהוא יגיע, ואכן לין עלה לבמה. לין מנואל מיראנדה קיבל תשואות רבות מהקהל והתלהב לקחת חלק באירוע. הוא אמר שג׳נקינס שלח לו את התסריט לסרט כשהוא עוד היה באמצע העבודה על ״אנקאנטו״, והוא אפילו לא ידע אז איך הסרט בכלל יגמר. לין דאג להקרין לנו סצנה שלמה בלעדית לכנס מתוך שיר חדש שמשלב את מופאסה הצעיר ואת טאקה (סקאר), בשם I Always Wanted A Brother.

ניתן לראות באנימציה שתנועת החיות הממוחשבת הרבה יותר חלקה מהסרט הראשון (אולי אף חלקה מידי), וכן ניתן לראות את הפה של הדמויות יותר אקספרסיבי במהלך השירה, לצד חיות נוספות ששרות ומספקות מקהלת רקע לדמויות הראשיות. הקטע גם מציג את מופאסה וטאקה משחקים ומסתובבים באיזור הסוואנה, כאשר בשלב מסוים הם מטפסים על עץ ומופאסה נופל מענף אחד לאחר בשוט שנראה דומה מאוד לנפילה שלו מהצוק. בשלב מאוחר יותר של השיר, חיות מתאספות סביבם תוך כדי שהם שרים, ובשלב הזה יש טרנזישן שבו הם הופכים להיות נערים והמדבבים של הדמויות משתנים. קאסט השחקנים של הסרט עלה לבמה, פחות או יותר על מנת להראות נוכחות ולא יותר מזה. הוקרן לראשונה הטריילר החדש של הסרט ששוחרר לרשת, וכן שוחרר פוסטר חדש דומה מאוד לפוסטר הקודם, רק הפעם של סקאר. כל באי הפאנל קיבלו שוברי מתנה לצפות בסרט בחינם באחד מבתי הקולנוע שעובדים עם Fandango כאשר יעלה בבתי הקולנוע בדצמבר הקרוב.

שלגיה

רייצ׳ל זיגלר וגל גדות הוזמנו לבמה על מנת לדבר על אחד הסרטים הבולטים שיצרו דיון סוער ברשת. רייצ׳ל זיגלר ציינה שהיא מרגישה כבוד גדול לשחק את נסיכת דיסני הראשונה והמקורית. גל גדות ציינה שהיה לה ממש כיף לשחק את תפקיד הרעה הפעם. במהלך הדיבור של גל גדות, צעקו לה מהקהל בעברית ״אוהבים אותך גל!״. גדות ענתה בחזרה בעברית מהבמה לאיצטדיון כולו ״אני אוהבת אתכם בחזרה!״.ֲ  בעוד שאמרו לנו שיהיו מגוון שירים חדשים בסרט, הוקרן לנו קליפ של שיר קלאסי שנלקח מהסרט המקורי. בקליפ היה ניתן לראות את שלגיה רוקדת ושרה יחד עם הגמדים והציפורים בבית שלהם את Whistle While You Work. הגמדים מוצגים ב-CGI במלואם בעוד שרייצ׳ל זיגלר משחקת את שלגיה בלייב אקשן, מה שגורם להבדל בין הדמויות להרגיש מובחן. הויזואליות של השוטים נראית כמעט זהה לקונספט ארט ששוחרר לרשת לפני מספר חודשים. הדמויות רוקדות ושרות גם על השולחן בבית. שוחרר לרשת טיזר טריילר חדש שכולל בתוכו גם טעימה מהקטע של השיר, וכן פוסטר ראשון לסרט. בטיזר טריילר ניתן לראות מבט ציבורי ראשון על המלכה הרעה בגילומה של גל גדות.

לילו וסטיץ'

לכבוד סיום צילומי סרט הלייב אקשן של לילו וסטיץ', סרטון קצר הוקרן בו ראו את החללית של סטיץ׳ מתרסקת ליד ההונדה סנטר ואת סטיץ פורץ אל במת הפאנל, מה שהקנה לנו מבט רשמי ראשון על גרסת הלייב אקשן שלו וכן אישור רשמי כי הסרט יגיע לבתי הקולנוע בקיץ 2025.

טרון: אריס

קאסט הסרט הוזמן לבמה על מנת לספר על החוויות השונות בתור הדמויות בסרט, זאת בהתחייבות שלא להפר את ההסכמים ולהיכנס לכלא של דיסני. ג׳ראד לטו טוען שהוא מעולם לא חתם על הסכם סודיות כזה אז הוא יכול לומר מה שבא לו, ודיבר על הדמות שלו. בין שחקני הקאסט, היה אפשר לראות את אוון פיטרס. הוצג לנו טריילר ראשון לסרט, בלעדי לכנס. בטריילר הוצג שהמין האנושי חיפש האם קיימים חיים מחוץ לכדור הארץ, במקום לחקור האם קיימים חיים נוספים בתוך כדור הארץ ודרך הסתכלות למטה במקום למעלה. אנחנו גם רואים לאורך הטריילר אנשים רוכבים בחליפות ובאופנועי טרון בעולם האמיתי, כאשר החליפה נלבשת ועוטפת את ארס.ֲ  לבסוף, ארס חוצה מכונית משטרה לשניים, ואנחנו מסיימים את הסרט במקום אחד שונה ויזואלית - חדר עם רקע סגול שבו יש דמות עם זקן לבן. לאחר הטריילר, הוצג מופע לייזרים כאילו הוא חותך את המסך המרכזי, שהכריז כי הלהקה Nine Inch Nails תיצור את הפסקול של הסרט.

New Project _ 2024_08_11T085641.081.jpg

שישי הפוך יותר

עוברים אל אולפני הלייב אקשן של דיסני, כאשר מתנגן סרטון שמציג את קמפיין הרשת האגרסיבי ליצירת סרט המשך ל-״שישי הפוך״. הסרטון נגמר במילים ״אתם ביקשתם ואנחנו הקשבנו״ יחד עם תמונה ראשונה של לינדזי לוהן וג'יימי לי קרטיס על סט הצילומים של סרט ההמשך. לינזדי וג'יימי עלו לבמה על מנת לקדם את הסרט, וחשפו עליו כמה פרטים מעניינים. השחקניות שחוזרות לדמויות המקוריות שלהן התבגרו, ובמקום לגלם אמא וילדה, הן יגלמו הפעם אמא וסבתא שמתחלפות אחת עם השנייה. בנוסף, נחשפו מספר תמונות ראשונות מהסרט שמציגות את המראה החדש של הדמויות, וכמה מהסביבות בהן הן ימצאו במהלך הסרט. לסיום, הוכרז כי שם הסרט לא יקרא ״שישי הפוך 2״ אלא ״שישי הפוך יותר״, וכי הוא יגיע לבתי הקולנוע במהלך 2025.

מונסטר ג'אם

לכבוד העובדה שדה רוק עובד עם דיסני על פרוייקטים כבר כ-20 שנים, הם חשפו את הפרוייקט הבא שדה רוק ודיסני עובדים עליו. מונסטר ג'אם! לא נחשפו על הסרט הרבה פרטים, מלבד העובדה שמככב בו דה רוק והוא מצטלם עכשיו, אבל ממה שראינו והוכרז, ניכר כי מדובר בסרט אקשן על משאיות ענק, שנועד כדי לחגוג את אירועי מרוצי המכוניות המפלצתיות הגדולו., בנוסף ניכר שבסרט צפויים להיות המון זיקוקים ואש!

פיקסאר

חלום הפקות

פיט דוקטור פותח את החלק של פיקסאר בפאנל ומכריז רשמית על סדרת הספין אוף ל-״הקול בראש״, והיא ״חלום הפקות״, שתתמקד באולפן ההפקות של החלומות של ריילי. הסדרה תעלה בלעדית לשירות הסטרימינג דיסני פלוס בשנת 2025. הסדרה צפויה לכלול 4 פרקים, ובה ישתתפו בין היתר קאסט השחקנים של הרגשות המקוריים של ״הקול בראש״. עלילת הסדרה צפויה להתרחש בין הסרט הראשון לשני (ועל כן לא תכלול את הרגשות החדשים שמופיעים בסרט השני). הוקרן טריילר קצר לבאי הכנס בלבד. בטריילר ניתן לראות שהסדרה היא בסטייל מוקומנטרי של מקום עבודה בעל שבירה של הקיר הרביעי, באופן שמאוד מזכיר את ״המשרד״. הטריילר התחיל בכך ששמחה מציגה את מפקדת הראש אך אומרת שלפעמים בזמן המנוחה הם צריכים עזרה מ-״חלום הפקות״ שיעזרו להם ליצור לריילי חלומות. אנחנו רואים שוטים שונים של תהליכי העבודה בהפקת חלומות, משרטוט קונספט ועד הביצוע בפועל, כמו כן אנחנו רואים את התאים מתווכחים בתוך חדר משרד וכן רואים שוט של ריילי חולמת שהיא גם נסיכה וגם מרחפת באוויר. הטריילר מסתיים בכך שהמפיקה מגיעה לבדוק שהכל בסדר והתאים אומרים לה שהכל בסדר, כשפנסים קורסים מאחורה.

New Project _ 2024_08_11T085822.068.jpg

ניצחון או הפסד

אחרי שהוכרזה בכנס הקודם שהתקיים ב-2022 והייתה מיועדת לעלייה לדיסני פלוס ב-2023 אך נדחתה בעקבות שביתת השחקנים, פיקסאר סוף סוף חשפו פרטים נוספים על הסדרה המקורית הראשונה שלהם ״ניצחון או הפסד״. פיט דוקטור, יו״ר פיקסאר שהציג את הסדרה, טען שזה היה אחד הפרוייקטים המאתגרים ביותר שלהם, מכיוון שהם אף פעם לא יצרו סדרה באורך מלא, ושזה היה אתגר יצירתי ומחשבתי להצליח להוציא את הפרויקט הזה לפועל. לאחר מכן, פיט הראה מספר קונספטים חדשים מהסדרה, וחשף יחד עם טריילר ופוסטר חדשים של הסדרה (ששוחררו לאינטרנט), כי הסדרה תעלה בשירות הסטרימינג דיסני פלוס ב-6 בדצמבר.

New Project _ 2024_08_11T085928.460.jpg

צעצוע של סיפור 5

אחרי שסיימנו עם הסדרות של פיקסאר, עברנו אל הסרטים שלהם, ופתחנו עם הסרט ״צעצוע של סיפור 5״, שסוף סוף קיבל התייחסות רשמית מעבר להכרזה באחת משיחות המשקיעים האחרונות. גם את הפרוייקט הזה פיט דוקטור הציג, יחד עם אנדרו סטנטון שהוכרז כבמאי והכותב הראשי של הסרט באופן רשמי. מכיוון שמדובר בסרט שצפוי לצאת רק ב-,2026 לא נאמר עליו הרב,ֲ  אבל מה שנאמר עליו היה מעניין במיוחד. בעזרת קונספט ארט ראשון מהסרט החדש (ששוחרר לאינטרנט), חשפו בפנינו שסיפור המסגרת של הסרט יעסוק בצעצועים כאשר הם נלחמים באויב הכי גדול שלהם...המסכים! בנוסף, הוכרז שכחלק מעלילת הסרט, יכללו כ-50 צעצועי באז שנות אור שתקועים במצב הדמו המפורסם שהוצג בצעצוע של סיפור 3, וכי הם יעשו הרבה בלאגן לצעצועים האהובים שלנו!

New Project _ 2024_08_11T085948.774.jpg

אליאו

את החלק של ״אליאו״ בפאנל אנחנו מתחילים עם סרטון, שבו אנחנו מכירים יצור דמוי בועה שסורק את הקהל ודואג להביא אותנו אל המנהיג של העולם שלנו, הלא הוא אליאו. השחקן הילד של אליאו תופס את הבמה ומציג את הסרט שוב. לאחר מכן, הוא מכריז כי השחקנית זואי סלדנה מצטרפת לקאסט הסרט בתור הדודה של אליאו. זואי טוענת שהיא הרגישה חיבור אמיתי לדמות ורצתה מאוד להצטרף לסרט. היא מציינת שהיה לה חיבור טבעי עם הילד של אליאו. לבסוף, מוצג לנו טריילר מיוחד לסרט בלעדי לקהל. הטריילר מתחיל בכך שאנחנו מבינים שאליאו הוא ילד שתמיד חלם על חייזרים וחלל, אבל תמיד אומרים לו לשמור על הראש קרוב לאדמה ולמציאות. ״החיים שלך לא שם למעלה, אלא כאן למטה״. לילה אחד, אליאו נלקח בקרן גרירה אל חללית, שם הוא פוגש את היצור דמוי בועה שהכרנו קודם, ששמו הוא פשוט צליל מסוים. הוא נקרא אל הארגון המקביל לאו״ם של הגלקסיות השונות. אנחנו רואים סצנות שלו מסתובב בחלל ובפלנטות באנימציה בגוונים יפים של כתום וסגול. הטריילר מסתיים בכך שאנחנו רואים אותו נעטף על ידי מפלצת כמו עכביש שטווה אותו בחוטים. היצור דמוי בועה נוגע במפלצת שמתחילה לדבר בשפה שאליאו מבין, וכעת נשמעת כמו ילדה קטנה. היא מסבירה לאליאו שלא ניסתה לפגוע בו, אלא רק להרגיע אותו, מאחר והיה נראה מפוחד. הסרט יעלה לבתי הקולנוע ב-13 ביוני 2025.

New Project _ 2024_08_11T090054.613.jpg

הופרס

אחרי אליו, פיט דוקטור אמר כי הם הולכים לחשוף בפנינו פרויקט מקורי חדש שלהם שעומד לצאת בשנת 2026. הוקרן טיזר אקסלוסיבי לכנס, שהתחיל בקטעים מסרטי פיקסאר שונים המציגים איך הסרטים שלהם חוקרים ומלמדים אותנו יותר אחד על השני, ואילו הסרט הזה הולך להראות לנו איך אפשר ללכת ב...כפות של מישהו אחר. בסצנה מאוד קצרה, מציגים לנו שתי רופאות שרוצות להכניס את המוח של נערה למעין רובוט דמוי בונה, על מנת לחקור את הממלכה של הבונים. אחרי הטריילר, פיט חושף פרטים חדשים ומכריז כי הדמות הראשית תקרא מייבל, וכן יופיע בסרט ״המלך ג׳ורג׳״ של הבונים. נבל הסרט יהיה ראש העיר, בעל תוכניות פיתוח נדל״ן גדולות, שידובב על ידי האם... זאת אומרת, ג׳ון האם.

משפחת סופר על 3

בדיוק כשחשבנו שהחלק של פיקסאר בפאנל נגמר פיט דוקטור נפרד מאיתנו ומאחל לנו "incredible night". ובדיוק כאשר הוא אומר את צמד המילים האלו, דמותו של כעס ממוחו של פיט עולה למסך ואומרת ״רגע אחד, הוא אמר incredible???". זה מוביל ישר לחשיפה הרשמית שפיקסאר החלו בתהליך הפיתוח של הסרט ״משפחת סופר על 3״! את הסרט, שנמצא בתהליך פיתוח מאוד ראשוני, מפתח בראד בירד (שסיכוי סביר שיהיה גם הבמאי), והובטח לנו שנשמע פרטים נוספים בכנס הבא שיתקיים ב-2026 - מה שאומר שהסרט ככל הנראה מיועד לשחרור באזור 2027/2028.

ו...זהו! אלו כל ההכרזות של פאנל התוכן של אולפני דיסני בכנס ה-D23! איזו הכרזה הכי אהבתם? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י