הרשמה

צפו בגיימפליי הראשון מתוך Hitman 3 VR: Reloaded

המתנקש האהוב מגיע ל-Quest 3 הקרוב לביתכם

וזה נראה הרבה פחות רע משחשבנו

אחד המשחקים הטובים ביותר שקיבלנו בשנת 2021 היה Hitman 3 שחתם את הטרילוגיית הריבוט הנהדרת של סוכן 47. המשחק הושק יחד עם גירסאת VR למחשב ול-PSVR שקיבלה שבחים רבים על היותה אדפטציית VR מוצלחת מאוד למשחק מורכב למדי שמצד אחד מאוד הגיוני לשחק אותו ב-VR ומצד שני הוא יכול להרגיש מרגיש מסובך מאוד במגבלות הטכנולוגיה. בעוד שכבר הספקנו מעט לשכוח מהמשחק, IO Interactive שעומדת מאחורי המשחקים הכריזה במהלך סוף השבוע על גירסא חדשה בשם Hitman 3 VR: Reloaded.

Hitman 3 VR: Reloaded פותח בשיתוף פעולה של IO Interactive יחד עם Meta והסטודיו Leads על מנת להביא את המשחק האחרון בטרילוגיה למשקפי ה-Quest 3. ההבדל בין הגירסא הזאת לבין גירסאת ה-VR שיצאה עם המשחק זאת העובדה ש-Reloaded תרוץ על המשקפיים עצמן ללא צורך במחשב או PlayStation שיריצו את המשחק. כדי לעשות את זה, Reloaded מציג סיגנון גרפי חדש ומופשט של cel-shaded שמוריד משמעותית את דרישות הכוח אך בו-זמנית גם מצליח לשמור על המראה המקורי של המשחק ברוב הזמן. מעבר לכך המשחק מציג לראושנה בסדרת Hitman את האפשרות להשתמש בשני אקדחים במקביל יחד עם שיפורים ליכולות התנועה ועיצוב מחדש של התפריטים במשחק.

Hitman 3 VR: Reloaded עוד לא קיבל תאריך השקה אך הוא זמין לרכישה בחנות של Meta בעבור 30 דולר עם הנחה של 10% עבור הזמנה מוקדמת.
מה דעתכם על Hitman 3 VR: Reloaded? האם תרכשו אותו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:32 18.08.2024 | רמי רמי (אורח)

    גרפיקה על הפנים!

  2. 2

       | פורסם ע"י