הרשמה

הלאנצ׳ר של 2K מוסר מ-Civilization 6 לקראת השקה Civ 7

לאנצ׳ר אחד פחות שצריך על המחשב

האם Steam הופך לתוכנה היחידה שנצטרך על המחשב?

השבוע תתחיל תערוכת Gamescom 2024 מה שאומר שסוף סוף נזכה לקבל כ-20 דקות של גיימפליי מתוך Civilization 7 שהפך להיות אחד המשחקים שאני הכי מחכה להם השנה. רגע אחרי ההכרזה על המשחק עשיתי את הדבר שכל אחד עושה לפני שיוצא משחק חדש והתמכרתי מחדש למשחק הקודם. אחרי כמה שנים שלא שיחקתי ב-Civilization 6 שכחתי שהמשחק דורש מכם להשתמש בלאנצ׳ר של 2K כדי להפעיל אותו אך לשמחתי זה סוף סוף השתנה.

אפשר להגיד בביטחון שאף אחד לא אוהב שיש לו הרבה לאנצ׳רים של משחקים על המחשב, היום כמעט כל חברה רוצה שנשתמש בלאנצ׳ר שלה כדי להפעיל את המשחק גם אם קנינו אותו מסטים. מעבר לזה שזה פשוט מעצבן וחסר סיבה, לעיתים הלאנצ׳רים האלה פשוט לא עובדים או מכבידים על מחשב עוד שללא לצורך. לשמחתי לקראת ההשקה המתקרבת של Civilization 7, המפתחת Firaxis החליטה לוותר על חובת השימוש בלאנצ׳ר של 2K ובצעד משמח במיוחד היא גם הוציאה ב-14 לאוגוסט עידכון ל-Civilization 6 בסטים שמוריד גם ממנו את החובה הזאת. המפתחת ענתה גם לשירשור בסאברדיט של המשחק ואמרה שהיא מתכננת להוציא עידכון דומה למי שקנה את המשחק דרך ה-Epic Games Store בעתיד הקרוב.

זהו ללא ספק צעד מוערך מאוד שהתקבל בשמחה מקהילת השחקנים והידיעה ש-Civilization 7 לא ידרוש את השימוש בלאנצ׳ר גם כן היא משמחת עוד יותר.
מתרגשים ל-Civilization 7 כמוני? מחכים לגיימפליי שיחשף השבוע? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י