הרשמה

מוכרת לי מפעם: Lollipop Chainsaw Repop מקבל חשיפת משחקיות והקדמה!

התרגלנו כבר לדחיות - אז Lollipop Chainsaw כאן כדי להזכיר לנו שלפעמים יש גם הפתעות טובות

You Spin Me Round

אם תסתובבו בחודש הבא באתר, אתם כנראה תתקלו בכתבה שלי על המשחק הזה.;Lollipop Chainsaw שיצא בקיץ של 2012 הוא לא רק משחק פולחן, אלא גם סיפור מאחורי הקלעים מטורף כמו העובדה שהוא המשחק היחיד שכתב הבמאי ההוליוודי הסופר מוצלח ג'יימס גאן (James Gunn) והירידה הלא צפויה שלו מהחנויות עקב זכויות יוצרים לשירים. כמעט עשור אחרי שהאופציה לקנות אותו ירדה, המשחק חוזר לחיים בגרסה מחודשת שעכשיו גם מקבלת תאריך יציאה חדש.

המשחק הוקדם בשבועיים, וכעת יצא באמריקה ואירופה ב-12 בספטמבר - שבוע לפני האח שלו לברבינהיימר של הרימאסטרים משחקי זומבים השנתי והוא כמובן Dead Rising Deluxe Remaster. המשחק זמין להזמנה מראש בקונסולות הדור הבא כבר מהיום ולנינטנדו סוויץ' ממחר - כשמי שיזמין מראש יקבל הנחה של 10 אחוז מהמחיר הלא מלא גם ככה של המשחק (45 דולר). כדי לחגוג את תאריך היציאה החדש קיבלנו חשיפת גיימפליי מלאה, שנראת כמו שנת 2010 מכל בחינה - טובה וגם פחות טובה.

כמו שהזכרתי, השנה איכשהו קיבלנו בתחום המשחקים אירוע כל כך ספציפי ומוזר בו שני משחקי זומבים באווירה דומה מקבלים רימאסטר בהפרש של שבוע. אנחנו מתכננים לא מעט דברים כיפים בנוגע לאירוע המצחיק הזה - וכמובן ביקורות לשני המשחקים. הזמנתם מראש את המשחק? יצא לכם לשחק במקורי? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י