הרשמה

טריילר החשיפה של Black Ops 6: Zombies ירגש את המעריצים

עם מלא חידושים כולל האופציה ליצור שמירות למשחקים, נראה שמצב הזומבים החדש עומד לזכות במעריצים מחדש

הזומבים חוזרים, תביאו חברים

למרות שהסדרה עצמה נמצאת אולי במצב העגום ביותר שלה כרגע ואפילו אחרי הדלפה מביכה, משחק ה-Call of Duty השנתי דווקא נראה מעולה. אחרי הדלפות שמדובר באמת בכותר Black Ops אל עבר הכרזה חלומית שאכן מדובר ב-Call of Duty: Black Ops 6 שעומד להתעסק במלחמת המפרץ, הסדרה החזירה לעצמה את האנרגיות שלא היו למעריצים שנים. עכשיו, גם מצב הזומבים עושה דבר דומה - ומחזיר אותנו ושנים אחורה בקטע טוב.

בטריילר שהתלווה בלא פחות מ-17 דקות של משחקיות שניתן לצפות בציוץ למעלה, נחשפה Terminus, המפה הראשונה של המשחק. המפה משלבת בין בית כלא לאי טרופי, כך שהמעבר בין השתיים קורה בסירה. מבחינת המשחקיות עצמה כמו שכבר ידענו, מדובר בחזרה למודל הראונדים, ונראה שמדובר בחזרה מפוארת. מערכת ה-Omnimovement שמוצגת לראשונה במשחק מככבת גם פה, לצד חזרה של נשקים אהובים, שדרוג גרפי משמעותי ויפיפה למכונות ה-Perks וכמובן כמה פרקים חדשים, מערכת הגובלגאמס ומה שנראה כמו Pack-a-punch עם הנשקים הזוהרים.

אני חייב להגיד שבתור מעריץ של המצב מדובר בפעם הראשונה מזה שנים שהתרגשתי למפה של זומבים, כשהחידושים כמו הבוסים שרואים בסוף הטריילר או האפשרות לשמור את המשחק שלך ולחזור אליו מאוחר יותר רק מוסיפים למה שנראה כמו זריקת נוסטלגיה רצינית לתקופות המעולות של בלאק אופס 1,2 ולפחות לי בעיקר 3. אם זה לא מספיק לכם - רק תראו את הקליפ הזה מהאפשרות להפוך ל-Mangler לזמן מוגבל:

בסוף הטריילר קיבלנו גם טיז למפה השנייה שנקבל ישר בהשקה, והיא נראת פשוט מטורפת עם החזרה של ה-Jet gun האייקוני, הסאונד של הראונדים ומה שנראה כמו מחווה ל"דברים מוזרים" עם עולם Upside down. המשחק יושק ב25 באוקטובר לדור הקונסולות הנוכחי, הקודם, למחשב ולראשונה ביומו הראשון במנוי ה-Game Pass, אך הבטא הסגורה שלו תפתח כבר בסוף החודש והבטא הפתוחה לכולם שבוע אחריה. מה דעתכם על הטריילר? כבר עליתם על רכבת ההייפ להשקה של המשחק? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י