הרשמה

צפו בגיימפליי הראשון מתוך Planet Coaster 2

המשחק המושלם להעביר איתו את לילות הקיץ

הגיימפליי הראשון עדיין השאיר לא מעט שאלות פתוחות

זאת הכתבה השניה שלי בתוך שלושה שבועות על Planet Coaster 2 ואני חושב שזאת אינדיקציה מעולה לרמת ההתרגשות שלי כלפיו. מאז ההכרזה על המשחק השני חזרתי להרבה יותר מידי שעות למשחק הראשון, דבר שרק העלה את סף הציפייה שלי לקראת המשחק השני שמתגאה בחידוש גדול וזאת היכולת לבניית פארקי מים עם מגלשות, בריכות גלים וכל מה שנלווה אליהם כשעכשיו אנחנו רואים איך כל אלה יעבדו במשחק עצמו.

כפי שהובטח לנו עם טריילר החשיפה של המשחק, בשבוע שעבר קיבלנו סירטון מעמיק שמלווה על ידי שניים מהמפתחים של המשחק שמציגים את הגיימפליי ומסבירים עליו. הסירטון באורך של 15 דקות הציג לנו את חלק מהמכאניקות החדשות של המשחק כמו בטיחות הבריכה שתיהיה תלויה במציל, חלק מהמתקנים החדשים שיתווספו למשחק, הצצה חטופה למגלשות שיהיו זמינות כולל חלקים שקופים שיאפשרו לכם לראות את האנשים גולשים בתוכן והמון, אבל המון פריטים קוסמטיים שנועדו כדי לדחוף את הסגנון של פארק המים עד הסוף.

דבר אחד שלא הוצג בסירטון זה והוא הפרט המעניין ביותר עבורי הוא מכאניקת הבנייה של המגלשות וכיצד היא תעבוד. כרגע, לא ידוע לנו מה יהיה אפשר ליצור במשחק ומה יהיו המגבלות. הגיימפליי כן הראה לנו חלק מהחלקים שיעמדו לרשותנו כמו מגלשה עם חלק ״בומרנג״ שישנה את כיוון הגלישה ו-Flume שיוכל להכיל אבוב של שישה אנשים.

שלושה ימים לאחר חשיפת הגיימפליי הראשון קיבלנו פרק מתוך Frontier Unlocked שהציג לנו עוד קצת גיימפליי כאשר מפתחי המשחק ענו על כמה מהשאלות של הקהילה. הגיימפליי הזה עדיין השאיר אותנו עם לא מעט שאלות אבל הוא הציג לנו את מערכת בניית רכבות ההרים של המשחק, חלק מהדמויות שישמחו את המבקרים ובניה של Blueprint של בריכה עם מגלשה.

Planet Coaster 2 נראה ללא ספק כמו משחק ה-Tycoon הטוב ביותר של השנה כאשר הוא יצא מתישהו במהלך הסתיו הקרוב עבור המחשב וקונסולות הדור הנוכחי.

מה דעתכם על הגיימפליי? מתרגשים למשחק כמוני? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:21 04.08.2024 | רמי רמי (אורח)

    לא מצליח להבין משחק שאמור לצאת בזמן הקרוב השנה ואין לו תאריך אפילו.

  2. 2

       | פורסם ע"י