הרשמה

דדפול & וולברין פתח את התאבון למשחק של Wolverine, הנה כל מה שידוע עליו

הסרט עשה לנו חשק למשחק גיבורי העל של Insomniac Games, אז קפצנו לסכם את כל התוכן הרלוונטי שהודלף בהדלפה הענקית שהייתה למשחק

לכאן, דדפול לא יצטרף

הסרט היחסית מוצלח לדעתנו "דדפול & וולברין" הזכיר לנו כמה אנחנו אוהבים את יו ג'קמן, כמה Like A Prayer הוא שיר מעולה אבל בעיקר כמה אנחנו מחכים למשחק Wolverine מבית Insomniac Games שהוכרז אי שם בספטמבר של 2021. למזלנו, למרות שחוץ מאותו טיזר קטן לא קיבלנו שום מידע רשמי - ההדלפה הגדולה שהתרחשה בדצמבר של 2023 סיפקה לנו כמעט את כל מה שצריך לדעת על המשחק. עם אתם כאן סימן שאתם חסרי סבלנות כמונו - אל דאגה, אתם תסיימו את הכתבה הזאת שבעים.

מתי המשחק אמור לצאת ומתי נראה עוד ממנו? 

נתחיל מהפסקה היחידה בלי ספויילרים. לפי ההדלפה, בפרט מידע שמשתלב גם עם ההגיון הבריא, המשחק צפוי לצאת בשנת 2026 לפלייסטיישן 5 וביומו הראשון גם למחשב. טריילרים מלאים למשחק אנחנו צפויים לראות כבר מסוף השנה או תחילת שנה הבאה, ואולי אפילו ניתן לצפות למשהן באירוע ה-D23 שמתרחש בשבוע הבא - אך עדיין לא חשיפת משחקיות מלאה.

מכאן, אזהרת ספויילרים לכל המשחק של Wolverine - אנחנו לא מגזימים, כולו דלף.

כמה תוכן המשחק צפוי להכיל - ואיזה סוג של תוכן?

המשחק צפוי להכיל כ-16 שעות של תוכן שמפוצל בין משימות מרכזיות לינאריות, משימות מרכזיות בחלקים גדולים המשמשים מעין מיני עולם פתוח ומשימות צד באותם חלקים. את הטירוף של השילוב של כולן ניתן למצוא בסרטון פנימי שהפיקו צוות האנימציה של המשחק והודלף. יהיו למשחק שלושה סוגי משחקיות מרכזיים, שהם מערכת קרבות (מן הסתם) שנראת כמו הווריאציה של וולברין ל-God of War, קטעי התגנבות, ופארקור אנרגטי. בהדלפה ראינו קצת גם ממערכת חקירת זירות שמזכירה מאוד את משחקי Batman: Arkham. שני המיני עולמות פתוחים של המשחק יהיו שינג'וקו ומדריפור, כך שבכל אחת מהן יהיו גם משימות צד. בשני החלקים הקטנים יותר לא יהיו משימות צד אך האזור יהיה פתוח, כך שאנחנו משערים שיהיו בו לא מעט Collectibles.

מי עומד להופיע במשחק?

מלבד לוגאן, המשחק צפוי להכיל עוד המון דמויות אקסמן - ואפילו אחת שתיהיה זמינה למשחק לגמרי. שמעתם נכון. נכון לרגע ההדלפה, ב-7 מהמשימות הלינאריות של המשחק נוכל לשחק כג'ין גריי עם כל הכוחות הטלפטיות שלה, במשחקיות שמזכירה מאוד את Control. ג'ין תיהיה משמעותית לסיפור, אך היא לא המוטנטית המפורסמת היחידה שתופיעה. דוקטור סיניסטר יהיה הנבל המרכזי, מיסטיק וסייברתות' יהיו חלק מקבוצה שלוגאן היה חלק ממנה ויופיעו בעלילת המשחק מספר פעמים ואולי הכי רלוונטי - גם לפי קטע משחקיות גולמי שנמחק כבר מהרשת וגם לפי המצגת, צפוי להתרחש שלב בוס מול סנטינל בגובה מלא.

האם המשחק יהיה עולם פתוח?

בידיוק כמו במימ - Well Yes, But Actually No. המשחק צפוי להכיל גם עולמות פתוחים קטנים וגם שלבים לינארים, שיתפרשו על פני 4 מקומות. חלקים גולמיים מאוד מהאזורים הפתוחים עדיין נמצאים ברשת, ולמען האמת נראים לא רע בכלל ויוצרים חשק שהמשחק כבר יהיה בידיים שלנו.

אחרי ההצלחה של הסרט, ואולי גם לפניה, Wolverine הוא אחד המשחקים המצופים ביותר של העשור הקרוב. למרות שאי אפשר לקבוע כלום על סמך ההדלפה, ניכר שהכיוון הכללי שסביר להניח כי ישאר עקב מחויבות ליציאת משחקים מעוגנת בחוזים, הוא מעולה ואנחנו לחלוטין מחכים ליציאת המשחק ולטריילרים הבאים שלו. מהו המשחק הכי מצופה שלכם מהשנים הקרובות? כלומר, מה המשחק הכי מצופה שלכם חוץ מ-GTA 6. כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י