הרשמה

סדרת הספין-אוף של The Boys תהיה "חצי סדרת קולג', חצי משחקי הרעב"

"זה עומד להעיף לכם את הגרביים"

הסדרה צפויה להתרחש בקולג' לגיבורי על צעירים, עם שילוב של משימות בסגנון משחקי הרעב

לסדרת הספין-אוף של The Boys, אשר בדיוק סיימה את עונתה השלישית בשירות הסטרימינג Amazon Prime Video, יש סוף סוף כותרת. קבלו את Gen V, אשר צפויה להתרחש ביקום של "הבנים" ותחקור את חייהם של "גיבורי על הורמונליים ותחרותיים בזמן שהם שמים את הגבולות הפיזיים, המיניים והמורליים שלהם למבחן". הסדרה צפויה להתרחש בקולג' שמיועד לגיבורי על צעירים, ונמסר שהיא הולכת להיות "חצי סדרת קולג', חצי משחקי הרעב".

בציוץ בעמוד הטוויטר הרשמי של The Boys נחשף כי Gen V יהיה השם הרשמי של הסדרה, ובסרטון המצורף ניתן לראות את הליהוקים הטריים מספרים מה דעתם על הסדרה שמצטלמת בימים אלו ממש בקנדה. "אני כל כך נרכשת להיות חלק מהסדרה הזאת, ואני כל כך נרגשת שתצפו בה." סיפרה ג'אז סינקלייר ( Jaz Sinclair) והוסיפה: "יש שם אהבה ומערכות יחסים, והמון אקשן וגיבורי על". "יש המון הורמונים ודרמה ומסתורין" המשיכה מאדי פיליפס (Maddie Philips). "יש שם את כל מה שיש ב"הבנים" - האינטנסיביות, האלימות, ההומור" המשיך אסא ג'רמן ( Asa Germann).

"זה עומד להעיף לכם את הגרביים", ציין פטריק שוורצנגר (Patrick Schwarzenegger) (כן, הבן של). שוורצנגר עומד לשחק דמות בשם גולדן בוי (Golden Boy) בעלת כוחות גרעיניים מסוכנים עם שילוב של כריזמה שלא ניתן לעמוד בפניה. מזכיר לכם מישהו? "הכל שם דפוק מאוד, אתם תעופו על זה". 

בזמן שאתם מחכים ל-Gen V, שנשמע מאוד מעניין, למה שלא תלכו לקרוא את מה שדור שלנו חשב על העונה השלישית של The Boys? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות מה חשבתם!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י