הרשמה

אל חשש: היקום של "הבנים" יחזור בשנה הבאה, העונה האחרונה תתעכב קצת

לא יכולים לחכות לעונה הבאה? אל תדאגו - מכינים לכם משהו באמצע

עושים את אמריקה סופר שוב

טוב, גם אנחנו התרגשנו מאוד מהסוף של העונה הרביעית של הבנים (The Boys). וגם אנחנו, כמוכם, לא יכולים לחכות כבר לראות מה יקרה עם הדמויות האהובות בעונה הבאה שתהיה גם האחרונה של הסדרה. אז בטח שגם אתם, כמונו, תשמחו לקרוא את הכתבה הזאת.

העונה הבאה של Gen V, שהצילומים שלה נדחו בפתאומיות בשל המוות של חבר הקאסט המרכזי צ'אנס פרדומו (Chance Perdomo), ככל הנראה התחילו אחרי דחייה של יותר משלושה חודשים. אני כבר אגיד שההימור שלי הוא שאמזון תכננו להוציא את העונה השנייה של הסדרה, שצפויה כמו הקודמת להשפיע באופן ישיר על "הבנים", שנה אחרי סוף העונה הרביעית - כלומר בעוד שנה מהיום. אחרי הדחייה אני לא אתפלא שהסדרה תעלה שנתיים בדיוק אחרי העלייה של העונה הראשונה שלה בספטמבר. הדבר היחיד שידוע על העונה הבאה שלה הוא שהיא נכתבה מחדש אחרי המוות של פרדומו, ושדמותו לא תלוהק מחדש. כזכור, בסוף העונה שעברה הוא ושאר הדמויות נלקחו בשבי של Vought - ומכאן ניתן לדמיון שלכם להשלים לאן העונה הזאת יכולה ללכת.

העונה החמישית והאחרונה של The Boys צפויה לצאת ב-2026, והצילומים כרגע מכוונים לנובמבר של השנה. בכך, העונה צפויה להמשיך את הדרך בה צעדה הסדרה מהעונה השנייה והלאה, עם הפרש של שנתיים בין העונות. היא כרגע נמצאת בכתיבה, ולפי מספר מקורות תנסה להכיל כמה שיותר הופעות אורח של כוכבי קולנוע - בדומה לוויל פארל (Will Ferrell) בפרקים הראשונים. אם הכל ילך כשורה, אנחנו לגמרי מצפים לראות את העונה עולה ביוני 2026.

למרות שזה מעודד - זה ממש לא מספיק כדי להרגיע את ההתרגשות מהסוף הבאמת מצוין של העונה הזאת, שהתחילה לא טוב לדעתנו בכלל. לטירוף גיבורי העל נמצא תרופה עוד השבוע עם דדפול & וולברין, אך עם סדרות אנחנו נכנס לתקופה של בצורת מלבד בית הדרקון שמשדרת כרגע את העונה השנייה והמצויינת שלה. מה חשבתם על הסוף של העונה הרביעית? יש ציפיות לקראת העונה השנייה של Gen V? כתבו לנו בתגובות.

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י