הרשמה

כל מה שאתם צריכים לדעת על eSports World Cup

טורניר גביע העולם הראשון בהיסטוריה לספורט אלקטרוני נפתח בחגיגיות, הנה כל מה שאתם צריכים לדעת עליו

שמונה שבועות של טורניר, פרסים כוללים בשווי 60 מיליון דולר, 21 משחקים שונים ותקווה אחת לעשות היסטוריה

אני די בטוח שרובכם לא היו מודעים לאירוע אלא אם אתם עוקבים באדיקות אחרי כמה מיוצרי התוכן הגדולים בתעשיית המשחקים העולמית, אבל לפני יומיים נפתח בחגיגיות טורניר גביע העולם הראשון אי-פעם לספורט אלקטרוני (eSports World Cup). הטורניר, שיתקיים במשך שמונה שבועות רצופים בריאד, בירת ערב הסעודית, מנסה להציב רף חדש בזירת הגיימינג התחרותית, כשהוא יכלול שווי פרסים כולל העומד על לא פחות מ-60 מיליון דולר - הסכום הגדול ביותר שהוצע במסגרת תחרות בסגנון אי-פעם. רק לשם ההבהרה - 60 מיליון דולר הוא סך הפרסים בתחרות, משמע מתוך הסכום הזה יחולקו פרסים שונים לכל זוכה במסגרת הטורניר, זאת לצד גביע מוזהב וחגיגי שיוענק למועדון שצבר הכי הרבה נקודות במהלך הטורניר.

בטורניר יתחרו 30 מועדוני eSports שונים שיתחרו על תארי אלוף העולם ב-21 משחקים שונים, בהם משחקי ענק כגון League of Legends, Counter Strike 2, Dota 2, Apex Legends, Tekken 8 ועוד. לכל אחד מהמשחקים האלה יתקיים למעשה טורניר ייעודי משלו, כחלק מטורניר גביע העולם, ובצורה זו יוכתר בכל משחק אלוף העולם הבלעדי שלו. מתחם התחרויות כולל בתוכו עמוד כבוד עליו יחרטו במהלך הטורניר את שמותיהם של האלופים בכל משחק. כל מועדון המתחרה בתחרות יקבל ״מפתח״ בצורת משולש המסמל את מועמדותו של המועדון בתחרות. הפסד בתחרות יביא לריסוק של המפתח לחלקים, אותם יצקו לתוך עמוד הכבוד של התחרות. בנוסף לכך, מועדון שיזכה בתחרות במשחק כלשהו ואיתו בגביע ייעודי לאותו משחק יוכל לבחור שלושה חלקי מפתח שהיו שייכים למועדונים שהובסו במהלך התחרות, אותם יצקו לבסיס הגביע של המועדון הזוכה. לפי מארגני הטורניר היציקה של חלקי המפתח השבורים של מי שהובסו נועד לספק תחושת ניצחון ״אישית וייחודית״ למועדון שניצח את התחרות.

המועדונים בתחרות כוללים בין היתר מועדוני ענק מסצנת הגיימינג התחרותית העולמית, ובהם גדולי המועדונים באירופה Fnatic, G2 Esports, NAVI, Team Liquid, Team Vitality ועוד, יחד עם מועדונים גדולים נוספים מאמריקה כגון Cloud9, FaZe Clan ו-TSM. גם אסיה בתחרות עם מועדוני הענק שלה, בהם T1, Talon Esports, Weibo Gaming ו-Gen.G Esports. התוספת המרכזית והפחות מוכרת של התחרות הזו בקרב המועדונים היא באיזור המזרח התיכון, יחד עם שני מועדונים בשם Team Falcons ו-Twisted Minds.

חשוב לציין כאן את רמת השאיפות שיש ליוצרי הטורניר, שהבטיחו שהחל מהשנה הטורניר יתקיים במתכונת שנתית וחגיגית. טקס הפתיחה שהתקיים אתמול כלל מופעי זיקוקים ורחפנים מרשימים למדי, יחד עם סגל פרשנים שסיקר את האירוע לכל אורכו. המשחקים שיתפתחו את השבוע הראשון של התחרות בו יהיו Mobile Legends, League of Legends, Dota 2, ו-Call of Duty: Warzone.

מה דעתכם על eSports World Cup? מתכננים לעקוב אחריו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי האן - כתב תוכן

רועי האן - כתב תוכן

משחק על: Meta Quest 2, Nintendo Switch, PS5, 3DS, PC, Steam Deck

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב קוויקסקופ במפה Rust של MW2 המקורי

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Metal Gear Solid 3

כשאני לא משחק אני: מרכיב איזה מחשב כנראה

מסר לעולם: אל תנענע אותי, אני לא מטרונום

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י