הרשמה

יוצאים לדרך: אלפא של 2XKO תתחיל באוגוסט

משחק המכות של Riot Games ממשיך לרקום עור וגידים

אם תהיתם, גם אתם יכולים וצריכים להירשם!

רק אתמול הספקתי לעדכן אתכם על משהו חדש שקשור ב-2XKO והנה אני כאן שוב עם חדשות הרבה יותר מרגשות מאלה של אתמול: החל מהיום ניתן לענות על סקר קצר שבסופו תיכנסו לרשימת הממתינים לגרסת האלפא של המשחק, שתהיה זמינה למספר שחקנים נבחר באיזור חודש אוגוסט. ניתן להירשם לאלפא כאן

למי מכם שפחות בלופ רק אזכיר ש-2XKO הוא משחק המכות החדש של חברת Riot Games, שהיה ידוע עד לפני מספר חודשים תחת השם Project L. המשחק יהיה למעשה משחק מכות המאפשר לקבוצות של עד שני שחקנים להתחרות אחד בשני עם דמויות נבחרות מהייקום הגדול של המשחק הפופולרי League of Legends. נכון לרגע זה חלון ההשקה של המשחק הינו מתישהו בשנת 2025, הוא יהיה חינמי לחלוטין ויהיה זמין למחשב האישי וכן לקונסולת ה-PlayStation 5 וה-Xbox Series X|S.

גרסת האלפא שתיחשף לשחקנים תהיה למעשה גרסת בילד ראשונית של המשחק המלא, ולא גרסת דמו מצומצמת שכוללת רק את החלק המעשי של המשחק - הקרבות. מה שכל זה בעיקרון אומר הוא שריוט הגיעה למצב שהיא מוכנה לשתף את השחקנים שלה באיך המשחק ייראה גם מחוץ לזירת הקרב, כך שתצפו לזה שמעבר למכות עצמן תוכלו גם לעצב ככל הנראה את הדמויות ולשנות עוד כל מיני דברים שקשורים אליהן. כמו כן הגרסה הזו תכלול אפשרות משחק מלאה באונליין, משמע תוכלו להתחרות כבר בגרסה הזו בשחקנים אחרים מסביב לעולם. ריוט הודיעה בנוסף שאם תקבלו גישה תוכלו להזמין לאלפא חבר, משמע לא משנה מה תוכלו לשחק יחד עם מישהו שאתם מכירים - ממש אבל ממש מגניב!

מבחינת הדמויות נראה שהמבחר שיוצע באלפא יהיה יחסית מצומצם, כשהדמויות שנחשפו עד כה שככל הנראה יכללו באלפא הן Yasuo, Illaoi, Ekko, Darius ו-Ahri. כן נחשף שככל הנראה תצטרף לארסנל הדמויות הזה דמות נוספת שזהותה טרם ידועה, אבל ההימור שלי ושל רוב האינטרנט הוא שזו הולכת להיות Katarina. מבחינת זירות הקרב נראה שנקבל שלוש זירות שונות לבחור מהן.

מה דעתכם על 2XKO? האם נרשמתם לאלפא? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי האן - כתב תוכן

רועי האן - כתב תוכן

משחק על: Meta Quest 2, Nintendo Switch, PS5, 3DS, PC, Steam Deck

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב קוויקסקופ במפה Rust של MW2 המקורי

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Metal Gear Solid 3

כשאני לא משחק אני: מרכיב איזה מחשב כנראה

מסר לעולם: אל תנענע אותי, אני לא מטרונום

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י