הרשמה

היוצרים של GTA San Andreas נעזרו בחברי כנופיות לכתיבת טקסטים

אין יותר אמיתי מזה

I’ll have two number 9s, a number 9 large, a number 6 with extra dip, a number 7, two number 45s, one with cheese, and a large soda

מדי פעם אנחנו מגלים פרטים חדשים על משחקים שכבר עברו שנים רבות מאז היציאה שלהם ובגלל שעבר כל כך הרבה זמן זה רק הופך את העניין ליותר כיפי. עכשיו זה המצב עם GTA San Andreas שחוגג עוד 4 חודשים יום הולדת 20 ונחשב לקלאסיקה ולאחד המשחקים פורצי הדרך שדחפו את דור הקונסולות השישי קדימה. למרות שהמוני שחקנים כבר חקרו כל פרט ואת הפקת המשחק מכל כיוון, ניראה ש-San Andreas עדיין שומר על כמה סודות קטנים.

בעקבות ראיון שנתן לאזלו ג'ונס (Lazlow Jones) שעבד ב-Rockstar במשך שנים והיה אחד מהאנשים הראשונים בסטודיו, אנחנו מגלים שהסטודיו שכר חברי כנופיה אמיתיים כדי לספק משחק קול ודיבוב עבור המשחק. ג'ונס אמר: "הראנו להם את התסריטים והם אמרו ,אנחנו לא היינו אומרים את זה, היינו אומרים את זה'." בסופו של דבר לאזלו החליט שהשחקנים יקליטו את מה שהם כן היו אומרים גם אם לא היו כתובים בתסריט כדי לתת למשחק אלמנט יותר אמין ומציאותי. הוא המשיך ואמר: "אחד הדברים שאני הכי גאה בהם זאת האותנטיות שכיוונו אליה."

זה אמנם פרט קטן אך הוא נותן עומק ומבט למרחקים והמאמצים ש-Rockstar עשו כדי להפוך את GTA San Andreas למה שהוא וזה לגמרי משתקף בהערצה שהמשחק זוכה לה עד היום.

מה דעתכם על העניין? לגיטימי או שהמפתחת הייתה צריכה לדבוק בשלה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י