הרשמה

חימום אחרון: Lollipop Chainsaw Repop יחשף בקיץ

המשחק היחיד של ג'יימס גאן כתב חוזר בגרסה חדשה ממש בקרוב 

לשמחתנו, הוא יכיל יותר תוכן מהמקור 

הסיפור של Lollipop Chainsaw מסכם תקופה מופלאה של גיימינג שנאבדה לעד. בתחילת העשור השני של המאה ה-21 קיבלנו המון משחקים שהתבססו על זיכיונות יקרים או שהכילו שירים מוכרים, בדיעבד גילינו כי האפשרות למכירת המשחקים הייתה לזמן מוגבל. הדבר אולי נשמע הגיוני כשמדובר בעותקים פיזים, אך באותן שנים עידן המכירות הדיגיטלי כבר נשף בעורף של תעשיית הגיימינג ובכך נותרנו עם המון כותרים מצויינים שיום אחד נעלמו מהחנויות וכרגע אין שום דרך לקנות אותם. Lollipop Chainsaw הוא אחד המקרים הכואבים ביותר, מפני שהמשחק לא התעסק בזיכיונות כמו Deadpool לדוגמא, אלא היה הרפתקת זומבים מקורית ומופרעת שיצר הבמאי האהוב ג'יימס גאן (James Gunn) שנפלה מהחנויות אך ורק מפני שהכילה שירים שהזכויות עליהם פגו. 12 שנה אחרי, אחד המפתחים המקוריים של המשחק הרים את הכפפה עם הסטודיו שהקים והחליט לייצר גרסה חדשה למשחק - ומאז ההכרזה המקורית המסרים שלו מאוד לא ברורים. שנתיים אחרי שהתרגשתי מההכרזה, באתי לעשות סדר באחד הפרוייקטים שאני הכי מחכה להם. 


למרות שבהתחלה דובר על רימייק, נראה שהמשחק שואף להיות רימאסטר וגם זה בקושי. לא ממש שמים לב להבדל גרפי בין התמונות שמשתחררות למשחק המקורי, כך שבגזרה הזאת אי אפשר לשאוף להרבה. איפה שממש אפשר לשאוף הוא בגזרת תאריך היציאה, שם נראה כי המשחק ללא ספק עומד לצאת השנה, וגם להחשף בקיץ - כנראה באחד מהאירועים הגדולים כמו ה-Summer Game Fest. החשיפה שלו קריטית מאוד לא רק כי אנחנו רוצים לדעת את תאריך היציאה, אלא גם כי אנחנו רוצים לדעת לאיזה פלטפורמות המשחק יושק. למרות שתמונות ממנו ממשיכות לזרום ואפילו כבר התחילו לדבר על צנזורה, עוד לא קיבלנו אפילו רמז לפלטפורמות שהמשחק יהיה זמין להן. אני אפילו לא יודע לשער, כנראה שיגיע למחשב, אך מעבר לזה באמת שאי אפשר לקבוע. החדשות טובות הן שניכר כי המפתחים לא עומדים לצנזר כלום מהמקור ואפילו להיפך, רק להוסיף לג'ולייט עוד תחפושות בדרגות מתקדמות יותר של שניות במחלוקת. מספר התלבושות במקור היה 18, עם הרחבה שאיפשרה לכם לשחק בסקין בהשראת דמותו של אש מסדרת ה-Evil Dead. בגרסה החדשה יהיו 30 תלבושות כבר במשחק הבסיס, עם אופציות לשנות את צבעי השיער של ג'ולייט או של המסור החשמלי כשהמפתחים טוענים כי יהיו יותר מ-480 אפשרויות לעיצוב הדמות.

אפשר לראות בכתבה הראשונה על הפרוייקט את ההתלהבות שלי ממנו. שיחקתי במשחק המקורי בדיסק על הפלייסטיישן 3 שאני לא בטוח שאפילו אלוהים יודע איפה הוא עכשיו ואני ממש מאושר שאוכל לחוות את החוויה הזאת שוב. מה שכן - כל הסימנים מראים שהפרוייקט חצי אפוי, ואני אשמח להתבדות כשהטריילר הראשון יצא לפי כל הערכות בחודש הקרוב. יצא לכם לשחק במשחק המקורי? חושבים שיצליחו להשיג בחזרה את הזכויות ל- You Spin Me Round (Like a Record)? כתבו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:33 20.05.2024 | מערב מאוכזב מערב מאוכזב (אורח)

    מחכה לראות איך יצנזרו לנו גם את המשחק הזה~

  2. 2

       | פורסם ע"י