הרשמה

האם Red Dead Redemption 1 מגיע למחשב?

זה תלוי את מי אתם שואלים

רוקסטאר לא מכחישים ולא מאשרים

אחד המשחקים הגדולים ביותר של דור הקונסולות השביעי הוא Red Dead Redemption הראשון. המשחק הזה הצליח לא רק לבלוט על פני כל שאר המשחקים שיצאו באותן השנים אלא הוא גם סלל את הדרך עבור משחקים אחרים ועיצב מחדש את מה שאנחנו חושבים על משחקים ומה שאפשר לחוות מהם. למרות ההצלחה המסחררת של Red Dead Redemption, מסיבה לא ברורה הוא מעולם לא הושק למחשב. גם שנים אחר כך, קיבלנו את המשחק השני בסדרה ועוד לא קיבלנו את המשחק שהתחיל את הכל. אבל יכול להיות שזה עכשיו ישתנה.

על פי משתמש Twitter בשם Tez2 שידוע בחיבה שלו לחפירה בקבצים של Rockstar, אחרי 14 שנה Red Dead Redemption סוף סוף מגיע למחשב. על פי עידכון קבצים ללאנצ׳ר של Rockstar ניראה כי החברה מתחילה להתכונן להשקת המשחק עם תוספת של קוד שלא משאיר מקום לדימיון. הקוד החדש מציג חלק מהטקסט שיהיה בלאנצ׳ר כשהכותרת שלו מכילה את המונח RDR עם תיאור קצר של המשחק שמדבר על הרפתקה במערב אמריקה ומקסיקו עם איזכור לזומבים והרחבת Undead Nightmare לצד הכיתוב ״זמין למשחק עכשיו ב-PC".

למרות שזה ניראה מבטיח מאוד וזה פחות או יותר המידע הכי אמין שנקבל עד לאישור רשמי מ-Rockstar, לא ידוע מתי המשחק יהיה זמין והאם הוא יגיע בגירסאתו המקורית או עם שיפורים גרפיים מסויימים שיקחו אותו קדימה בזמן כמו תמיכה ב-4K ובטקסטורות מעודכנות. אך כבר יש לנו את האישור כי כאשר המשחק יגיע הוא יגיע יחד עם הרחבת Undead Nightmare.
מתרגשים לקראת הגעות של RDR? האם תקנו אותו או שתוותרו עליו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י