הרשמה

אהבה חדשה? Eternal Strands נראה ונשמע כמו אובססיית הפנטזיה החדשה שלנו

משחק הפנטזיה של הסטודיו החדש אותו הקימו מפתחים מיוביסופט ומסדרת Dragon Age נראה כמו חלום לאוהבי פנטזיה - ותופס בדיוק מרהיב את אנימציות האש של אווטאר: כשף האוויר האחרון

אנחנו יודעים איזה ג'אנר ישלוט בשנים הקרובות

לא צריך להעלות שמות כמו Skyrim ו-The Witcher 3 כדי להוכיח שמשחקי פנטזיה נמצאים בלב של תעשיית הגיימינג במשך שנים. הז'אנר ידע שנים טובות יותר, וידע בעתיד שנים ממש טובות עם Fable שהולך ומתקרב ו-Dragon Age Dreadwolf שסוף סוף יחשף בקיץ. למיקס הזה הצטרף בחודש האחרון משחקם הראשון של Yellow Brick Games, סטודיו המורכב מוותיקי התעשייה שהיו משמעותיים לפיתוח סדרת Dragon Age וכמה משחקים של Ubisoft. מסתבר שהסטודיו עבד בשנים האחרונות על כותר פנטזיה שנראה ונשמע כמו האהבה הבאה שלנו - אז סיכמנו לכם את כל מה שהם חשפו כאן.

אנחנו לא יודעים מה הפיץ' של Eternal Strands בוודאות היה, אבל לפי המידע שאנחנו יודעים עליו הוא הלך בסגנון "שילוב בין Shadow of the Colossus ל-Fable עם ארט סטייל בסגנון Immortals Fenyx Rising". במשחק נשלוט בדמות בשם Brynn הנלחמת ברחבי עולם פתוח גדול ומרהיב ביופיו כדי להגן על הבית של משפחתה. בעולם הפתוח מסתובבים באופן חופשי תשעה בוסים עצומים שכל אחד מהם מכיל אלמנט אחר כך שאחד נגיד שולט באש עם פטיש בוער עצום לדוגמא. בלב המשחק מצויים שני דגשים במשחקיות והם על העולם הדינמי והכשפויות. לדמות הרבה יכולות כשפות שרק מתפתחות עם הזמן, וכבר בטריילרים יכולנו לראות המון דרכים להשתמש בהן כמו בניית גשר מקרחונים או יצירת פורטל שיעיף אתכם קדימה.

אנימציות האש של המשחק תפסו את העין של מעריצי אווטאר: כשף האוויר האחרון רבים עם דמיון מרהיב לסדרה המצויירת, וכבר הרבה דוחפים את המפתחים למשחק אווטאר בנוסף למשחק המכות שבדרך. הדגש השני במשחק הוא על העולם הפתוח, שדינמי לכשפויות שלכם ומכיל מנגון הרס המושפע מהבוסים של המשחק. בשילוב העובדה שתשעת הענקים מסתובבים בעולם באופן חופשי, נשמע שיש כאן מתכון לקרבות אדירים שידחפו אותנו כשחקנים לפתרונות יצירתיים - דבר שבנימה אישית נשמע לי מרגש מאוד.

המשחק כרגע רק בגרסת האלפא שלו, כך שאי אפשר לצפות לו בשנה הקרובה ואולי אפילו בשנה שאחריה. בכל מקרה, המשחק כן נראה במצב מתקדם מאוד כך שתחילת שנת 2026 היא ההימור שלנו. מה חשבתם על המשחק? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י