הרשמה

מסאז' למוח: Spirit City: Lofi Sessions מוכן להשקה

תסגרו את היוטיוב, תפתחו את הסטים ותרגעו

היקום של Lofi ממשיך להתרחב עם משחק חדש

אני מניח שכמעט כל מי שקורא את הכתבה הזאת וכמעט כל הגיימרים שמסתובבים באינטרנט כבר מכירים את Lofi Girl. למי שלא נתקל בתופעה אספר ש-Lofi היא ילדה מציורת עם ערוץ יוטיוב שבו אפשר לראות אותה יושבת ולומדת עם מוזיקה נעימה ומרגיעה ברקע. המוני אנשים צופים באופן קבוע בלופי כשהיא מספקת מוזיקת רקע מרגיעה ומשהו שרץ על המסך באופן שמאפשר להרבה אנשים להתרכז או לבצע את מטלות היום יום שלהם בצורה טובה ושלווה יותר. לפני כמעט שנה, סיפרנו לכם על אירוע יוצא דופן ביקום של לופי עם החבר החדש שלה שגם מעניק לכם רוגע ומוזיקה נעימה. ועכשיו היקום של לופי עולה מדרגה נוספת.

היקום מתרחב עם משחק חדש בשם Spirit City: Lofi Sessions ובדומה מאוד לשידור היוטיוב ולמה שהפך את הדמות של לופי לכל כך אהובה, הוא בעיקר משמש למוזיקת רקע רגועה ולסדר ואירגון במשימות שתרצו לבצע. המשחק מאפשר לנו לעצב את הילדה והלבוש שלה כפי שנרצה עם כמה מאות אופציות שונות, לשלוט על התאורה ושעת היום, לעצב את חדר השינה שבעצם יהווה את התפאורה ולבחור את המוזיקה שתנוגן. אחרי שעיצבתם את הדמות, ליטפתם את חיית המחמד שלה (או גילתם חיות מחמד אחרות שמתחבאות בחדר) תוכלו לבחור היכן הדמות תיהיה ומה היא תעשה. כך למשל, תוכלו לבחור שהיא תשב על המיטה ותגלוש באינטרנט או תשב על עדן החלון ותסרוג. את המוזיקה גם כן אפשר "לעצב" עם סגנונות שונים שאפשר לבחור מבינהם ואפשרויות להוסיף עוד אלמנטים של סאונד כמו הקשות על מקלדת או רעמים וציוצי ציפורים.

בנוסף לאלה, המשחק מכוון לעזור לשחקן לשפר את חיי היום יום שלו. הוא עושה את זה על ידי אפשרות לנהל רשימת מטלות בתוך המשחק, אפשרות ליצור רוטינות עם זמנים מותאמים אישית כדי ללמוד או לעבוד בצורה יעילה יותר, יכולת ניהול ומעקב של הרגלים ויומן שבו השחקן יוכל לכתוב את מה שהוא רוצה. המשחק מעודד את השחקן להשתמש בפיצ'רים האלה על ידי כך שביצוע של משימות או הרגלים שתרצו לסגל לעצכמם כשכל אלה יעניקו XP שאפשר להמיר בכסף כדי להמשיך ולעצב את העולם של לופי לטעמכם.
אני מוכרח להודות שאני לא מקהילת האוהדים של לופי והשידורים שלה לא רצו אצלי במחשב אבל מהכמה שעות שהמשחק רץ אצלי ברקע (גם תוך כדי הכנת הכתבה הזאת), נהנתי ממנו מאוד. זה גם הזמן להגיד תודה למפתחים שנתנו לי גישה מוקדמת אליו. Spirit City: Lofi Sessions יושק היום ב-Steam עם דמו שזמין להתנסות והורדה.

מה דעתכם על המשחק? אהבתם את הרעיון? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י