הרשמה

עונה 4 של The Witcher מתהדרת בליהוקים חדשים

ממשיכים לרענן את הקאסט

ואחת הדמויות האהובות על המעריצים עושה את דרכה למסך הקטן

אחרי זוג עונות שוברות שיאים, ועונה שלישית מוצלחת למדי, (מוזמנים לקרוא את הביקורות שלנו על שני החלקים שלה כאן ו -כאן), לנטפליקס כבר ברור שהוויצ׳ר כאן כדי להישאר. אחרי שכבר הספקנו לעכל שהנרי קאוויל (Henry Cavill) לא יחזור לגלם את דמותו של הזאב הלבן, אלא יוחלף בליאם המסוורת׳ (אחיו הקטן של כריס המסוורת׳ או האקס של מיילי סיירוס, תלוי את מי אתם שואלים), הגיע הזמן לגלות אילו עוד שחקנים יצטרפו לחבורה העליזה של גראלט בהרפתקה החדשה שלו. בתפקיד ליאו בונהארט (Leo Bonhart), צייד ראשים סדיסטי להפליא וידוע לשמצה באכזריותו, נקבל את שראלטו קופלי (Sharlto Copley) אשר מוכר מתפקידיו בסרטים "מחוז 9" ו"אליסיום". 

לתפקיד סטפן סקלן (Stefan Skellen), אחד מיועציו של הקיסר אמיר ואן אמריס וסוכן של השירות החשאי של נילפגארד, לוהק השחקן ג׳יימס פיורפוי (James Purefoy), אותו אתם ודאי זוכרים בתור לורנס בנקרופט (Laurens Bancroft), העשיר המופלג שקנה והחזיר לחיים את טקאשי קובץ׳ על מנת שיחקור את מותו, בעונה הראשונה של הסדרה פחמן משודרג. ולבסוף, אחת הדמויות האהובות ביותר על רבים מהמעריצים ועליי באופן אישי, שגם ליותה אותנו לאורך 3 משחקים, הגמד זולטן צ׳יביי (Zoltan Chivay), תגולם ע״י דני וודברן (Danny Woodburn), קומיקאי ושחקן שמוכר בעיקר בתור אוטלי מהסדרה ״קונאן״ שיצאה בסוף שנות התשעים. למי שתוהה, בדומה לפיטר דינקלג׳ (טיריון לאניסטר, משחקי הכס), גם הוא גמד לא רק בסדרה, אלא גם במציאות. ליהוקים אלה מצטרפים ללוראנס פישבורן שהצטרף לקאסט כבר בינואר.

לפי תיאור העלילה של העונה החדשה, ״בעקבות אירועי עונה 3 ששינו את פני היבשת ללא היכר, נגזר על גראלט, סירי וינפר לחצות את היבשת מוכת המלחמה ולהילחם בשדים האורבים להם, לבד ובנפרד מהשניים האחרים. אם יצליחו לאמץ לליבם ולהוביל את חבורות הלא - יוצלחים שלחיקן הצטרפו, יש להם סיכוי לצלוח את טבילת האש ולמצוא איש את רעהו שוב.״ העונה החדשה צפויה להיכנס לתהליך הפקה כבר באביב הקרוב, ועל אף שאין עדיין תאריך יציאה, אנחנו כורים אוזן לכל ידיעה בנושא, ונדאג שגם אתם תישארו מעודכנים!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור ארז - כתב תוכן

אור ארז - כתב תוכן

משחק על: PC, PS5

בחיים לא תנצחו אותי ב: Dark Souls 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Rayman 2 - The Great Escape

כשאני לא משחק אני: עובד, קורא ספרים, או לומד עובדות מעניינות ולא חשובות

מסר לעולם: אין דבר כזה מבוגר מדי למשחקים, לכיף אין גיל :)

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    07:33 07.04.2024 | אבינר אבינר

    חחח אתה מסתלבט? זוג עונות "שוברות שיאים" ועוד עונה "מוצלחת למדי"? העונות הראשונות היו בינוניות מינוס, והעונה השלישית הייתה ביזיון מדרגה ראשונה. יש סיבה טובה שהנרי קאביל החליט לעזוב אותם. הם שונאים את חומר המקור, הם הרסו כל מה שהיה טוב בסדרה והפכו אותה ל"סיפור על ינפר וסירי, אבל יש גם מכשף". הם כישלון בכל קנה וטוב שהם מתפרקים ואין להם קהל לזה. אף אחד כבר לא קונה את החרא הפוסט מודרני שהם מנסים לדחוף בכח לגרון. אחת מסדרות הטלוויזיה הכי כושלות בהיסטוריה

  2. 2

    21:24 07.04.2024 | אור ארז - כתב תוכן אור ארז - כתב תוכן

    היי אבינר, מה שלומך? המונח ״שוברות שיאים״ לא מתייחס לכמה אני, או אתה, או הנרי קאוול אוהבים את העונות, אלא הוא מונח עובדתי (עד כמה שאפשר לקרוא לדירוג ונתונים שמפורסמים ע״י חברה מסחרית לגבי עצמה ״עובדתיים״) שאומר בדיוק את מה שמשתמע ממנו. העונה הראשונה של The Witcher ברגע יציאתה שברה לפחות שיא אחד, וייתכן ששניים, תלוי איך מסתכלים על זה.

    בזמן יציאתה, היא הייתה הסדרה הכי מבוקשת בעולם, ובנוסף היא הייתה ההשקה המוצלחת השלישית הגדולה ביותר של סדרה מקורית בנטפליקס, כפי שניתן לראות בקישורים הבאים:

    https://web.archive.org/web/20200101041714/https://www.businessinsider.com.au/witcher-passed-mandalorian-as-biggest-tv-show-in-the-world-2019-12

    https://www.forbes.com/sites/paultassi/2019/12/28/analysts-say-the-witcher-was-the-third-biggest-streaming-original-in-its-us-debut/?sh=1c4c4c1c35b1

    כמו כן, שתי העונות הראשונות נכנסו לרשימת ״10 הנצפים ביותר בכל הזמנים״ של נטפליקס, והעונה השנייה עמדה בראש רשימת הסדרות הכי נצפות של IMDB במשך 3 שבועות רצופים.

    https://variety.com/2022/tv/news/witcher-season-2-netflix-most-viewed-1235151446/

    העונה השלישית אמנם הייתה הרבה פחות מוצלחת מבחינת צפיות מאשר ה -2 הראשונות, אך היא עדיין זכתה לקרוב ל -41 מיליון צפיות, שזה מספר מכובד למדי.

    https://www.google.com/url?sa=t

  3. 3

    21:43 07.04.2024 | מצחיק מצחיק (אורח)

    תמונת השער של הכתבה: מצד שמאל יש לנו את Geralt, ומצד ימין יש לנו את Geralt at home.
    פשוט מגוחך.

  4. 4

    21:12 09.04.2024 | עומרי עומרי (אורח)

    אור תגובתך לאבינר - תגובה של מקצוען. עבודה יפה מאוד.

  5. 5

       | פורסם ע"י