הרשמה

מציאותי מידי: Marvel 1943: Rise of Hydra נראה כמו סרט בטריילר החשיפה

משחק המארוול של יוצרת סדרת Uncharted לוקח אותנו לפריז, ומבטיח קרב בין הפנתר השחור וקפטן אמריקה

פריז לנצח

אחת הכתבות הראשונות שלי באתר עסקה בהכרזה סביב משחק המארוול של יוצרת סדרת Uncharted איימי הנינג (Amy Hennig), עם ניחושים לדמות הראשית שתככב בו. למעשה, קלעתי כמעט בול בהשערה הראשונה שלי, ואכן הוכרז בשנה שעברה שהמשחק יעסוק בקפטן אמריקה במלחמת העולם השנייה - אך הוא יחלוק את אור הזרקורים עם הפנתר השחור ועוד שני דמויות של חיילים רגלים. באירוע הצגת כוח של מנוע ה-  Unreal Engine 5 המשחק הוצג לראשונה עם טריילר מרהיב - בלשון המעטה.

בטריילר שקשה להאמין שהוא ממשחק ולא מסרט, הוצגו לנו ארבעת הדמויות הראשיות ואולי מי שתיהיה הדמות הראשית החמישית - העיר פריז. המשחק הוגדר כאקשן-הרפתקה, ומהסטוריית המשחקים של הניג אנחנו יכולים להסיק שהוא לא יהיה עולם פתוח, אבל ללא ספק ניכרת ההשקעה בכל פינה בעיר ובכל פינה באופן כללי. המודלים של הדמויות נראים יוצאים מן הכלל, ומי שרוצה להתמוגג עוד, מומלץ להעביר לקראת הסוף בסרטון הפרזנטציה המלאה שמצורף למטה, שם מוצגות הבעות הפנים של המשחק שהשאירו אותנו עם הבעת פנים המומה.

המשחק מיועד לצאת בשנה הבאה, ולעסוק בקפטן אמריקה, הפנתר השחור עם דמותו של Azzuri, סבא של טצ'אלה המוכר מהסרטים, שני חיילים רגילים שכל אחד מהם נלחם מטעם אחד מגיבורי העל וכמובן בעלייתה של היידרה. בטריילר נרמז כי ברחובות פריז מסתובב חייל על שלישי - שאנחנו משערים שהוא Red skull, אך כרגע עוד אי אפשר לקבוע. מה חשבתם על הטריילר? מחכים לחשיפת המשחקיות? גם אנחנו.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:48 21.03.2024 | רועי האן - כתב תוכן רועי האן - כתב תוכן

    Hy-DE!

  2. 2

    11:20 21.03.2024 | מנחם מנחם (אורח)

    מי אחראית לפיתוח המשחק?

  3. 3

       | פורסם ע"י