הרשמה

כאילו לא עברו 30 שנים: הטריילר הראשון לביטלג'וס ביטלג'וס כאן!

הטריילר הראשון לביטלג'וס 2 מתנהג יותר כמו טיזר - ומוכיח שאפילו טים ברטון לא מסוגל לא ליפול ל Slowed down cover song curse

ביטלג'וס ביטלג'וס ביטלג'וס

למרות שלא יצא לנו לעשות רשימה של הסרטים המצופים שלנו לשנה הקרובה, מהכתבות שלנו אפשר להבין למה אנחנו מחכים יותר ופחות. ביטלג'וס ביטלג'וס, שהוא ההמשך לסרט הפולחן של טים ברטון (Tim Burton) משנת 1988, נהפך מאז הכרזתו לאחד הפרוייקטים המעניינים ביותר שיש בזמן הקרוב עם חזרתו של ברטון לבימוי והכתיבה וחזרתם של מייקל קיטון (Michael Keaton) ווינונה ריידר (Winona Ryder) לתפקידים שעשו (לפחות לי) את הילדות. היום הטריילר הראשון לסרט ההמשך יצא - ולפחות כרגע נראה שברטון וקיטון ממשיכים את רצף ההצלחות שלהם.

הטריילר הקצר יחסית נותן לנו מבט על כל הכוכבים שצפויים לחבור עם ברטון ליצירת עוד חזון קומי-מטריד-ומפוצץ סטייל, שבלי שום הפתעה נראה כי הבמאי הצליח לקלוע אליו שוב. כבר הזכרנו את קיטון וריידר, אך גם המבט הראשון לאסטריד, ביתה של לידיה (ריידר), אותה משחקת ג'נה אורטגה (Jenna Ortega) שכבר עבדה עם ברטון ב-Wednesday, הוכיח שהיא מתאימה לאווירה של הסרט כמו כפפה ליד. איתה גם צפויים לככב בסרט ווילם דפו (Willem Dafoe) שמרגיש כאילו נולד בשביל לשחק בסרטים של ברטון ומוניקה בלוצ'י (Monica Bellucci).

כזכור, לאורטגה יש מוניטין מפוקפק בארץ בעקבות כמה ציוצים שחשבון הטוויטר הרשמי שלה צייץ (באופן ריאלי קשה לנו להאמין שהיא מנהלת אותו), אך בתקופה האחרונה דווקא קרה ההפך הגמור, ולמרות הניסיון של המדיה האמריקאית לחבר בין העובדה שהיא פרשה מסדרת הצעקה כבר בתחילת השנה שעברה (עוד לפני שביתת השחקנים שהחלה בחודש יולי) לפיטורין של חברתה לסרט עקב הערות אנטישמיות בזויות שנאמרו אחרי אירועי השביעי באוקטובר - אורטגה לא הייתה חתומה על עצומה שקוראת לבטל את הפיטורים, ובהתחשב בעובדה שהיא השם החם כשזה נגע לאירוע קל לשער שביקשו ממנה לחתום והיא סירבה.

"ביטלג'וס ביטלג'וס" צפוי לעלות בבתי הקולנוע בארץ בחמישי בספטמבר, וכבר הספיק לרגש אותנו עם המבט על מייקל קיטון פעם נוספת בתפקיד האייקוני. מה הסרט האהוב עליכם של טים ברטון? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י