הרשמה

"תולים את המעיל": Dead Cells יפסיק לקבל עדכונים

אחרי 7 שנות פיתוח שלמות, Dead Cells הוכרז כשלם ויפסיק לקבל עדכוני תוכן ושיפורים

הגיע הזמן לסכם את המסע של אחד ממשחקי הרוגלייק הטובים של העשור!

כ-7 שנים מהרגע שהופיע לראשונה במסגרת גישה מוקדמת, Dead Cells, משחק Roguelike-Metroidvania המוצלח יפסיק לקבל עדכוני תוכן חדשים. ההודעה על כך פורסמה ביום שישי האחרון על ידי מפתחת המשחק Motion Twin ובשיתוף הסטודיו Evil Empire, שהיה מי שפיתח את כל ארבעת הרחבות התוכן שיצאו למשחק במהלך השנים האחרונות.

בהודעה שנמסרה בשיתוף שתי המפתחות בפורום של המשחק בסטים נכתב כי "עדכון 35 יהווה את סופו של המסע היצירתי שלנו בכל מה שקשור ל-Dead Cells". סטודיו Evil Empire, שהיה אחראי כאמור על הפיתוח של ארבעת חבילות התוכן המעולות של המשחק הודה מקרב לב למפתחת המקור של המשחק, Motion Twin, על כך שנתנה להם את האחריות "לשחק עם הבייבי שלהם" במשך זמן כה רב. הסטודיו ציין כי סיום העבודה על המשחק באופן רשמי יאפשר למפתחיו "להשתמש ביכולותיהם על מנת לפתח פרויקטים סודיים חדשים, שיחשפו ממש בקרוב". 

אחת הסיבות המרכזיות שבגללן הוחלט על סיום הפיתוח והשיפור של Dead Cells היא השאיפה להימנע מתופעת "עוד מאותו הדבר". Motion Twin כתבה בהודעה שלה שהיא מכירה כמו רבים מהשחקנים את המקרים האלה שבהם משחק מקבל יותר מידי עדכונים ותוכן שבסופו של דבר פוגע בהצלחה שלו, ושזה בדיוק מה שהיא רוצה להימנע ממנו עם Dead Cells. זה זמן טוב להזכיר שכמות התוכן שהמשחק זכה לה במהלך 7 השנים האחרונות באמת מרשימה - 4 חבילות תוכן מלאות, הרבה מאוד עדכונים ושיפורים ואפילו כמה שיתופי פעולה מעניינים, וכל זה בלי לציין את העובדה שמדובר במשחק שזכה בין היתר להפצה מלאה על מכשירי מובייל - הלוואי שהייתי יכול להגיד את אותו הדבר על משחק אחר בז'אנר, אהמ אהמ Hades.

ראוי כמובן לציין ש-Motion Twin הודיעה שהמותג של Dead Cells כמו שהוא ממש לא הולך להיעלם, ושבעתיד הקרוב ייחשפו פרטים חדשים על שלל פרויקטים הקשורים לעולם המשחק, ביניהם סדרת אנימציה, משחק קופסה ועוד. מעבר לזה יש כמובן את המשחק החדש של החברה העונה לשם "Windblown" שנחשף לפני כחודשיים ונראה פשוט נהדר שעתיד לצאת לשוק במהלך השנה הקרובה במסגרת גישה מוקדמת.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי האן - כתב תוכן

רועי האן - כתב תוכן

משחק על: Meta Quest 2, Nintendo Switch, PS5, 3DS, PC, Steam Deck

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב קוויקסקופ במפה Rust של MW2 המקורי

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Metal Gear Solid 3

כשאני לא משחק אני: מרכיב איזה מחשב כנראה

מסר לעולם: אל תנענע אותי, אני לא מטרונום

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י