הרשמה

מנכ"ל Xbox: "אנו נמשיך לייצר קונסולות"

הכל יתבהר ביום חמישי הקרוב

הלחץ בחברה גובר, והמנכ"ל מנסה להרגיע

לפי שמועות המגיעות ממטה Xbox, המנכ"ל פיל ספנסר (Phil Spencer) נפגש עם העובדים בכינוס עובדים שבועי ועדכן אותם בנוגע להתפתחויות האחרונות והשמועות הרבות הצצות סביב Xbox לאחרונה. לפי כמה אתרי טכנולוגיה, משחקים אקסקלוסיביים רבים על ה-Xbox Series X/S צפויים לצאת לקונסולה המתחרה PlayStation 5 עם לחשושים על הגעת המשחקים גם ל-Nintendo Switch. לאחר ש-Hi-Fi Rush יצא החלו לצוץ שמועות גם על Starfield, Sea of Thieves והמשחק החדש של אינדיאנה ג'ונס. הידיעות הללו הרימו גבה בקרב אנשים רבים בשאלה האם Xbox מתכננת לפרוש מייצור הקונסולות ולעבור לאספקת תוכן לכל הפלטפורמות או במילים אחרות - להפוך למפיצה.

לאור השמועות הללו, ספנסר הודיע כי יערוך השבוע מסיבת עיתונאים ובה יכריז על התוכניות של Xbox ויסיר את הערפל מעל הנושא הזה. ההודעה של ספנסר מיד הזיה את חרושת השמועות על טורבו והשערות צצו כמו פטריות אחרי הגשם. האם Xbox תפסיק לייצר קונסולות, ובכך תלך בדרכה של Sega? בלוגרים רבים של Xbox ומעריצי הקונסולה החלו לכעוס על החברה ולהתרעם על הפסקת הייצור של הקונסולות.

העיתונאית שנון לאו (Shannon Liao) מדווחת כי ספנסר הגיע למפגש עובדים של Xbox והבטיח להם כי החברה תמשיך לייצר חומרה של Xbox. הוא גם ציין שהקונסולות ימשיכו להיות חלק אינטגרלי בתוכנית המשחקים של מיקרוסופט, על אף יציאת המשחקים לפלטפורמות נוספות. לפי הכתבת, הפגישה הזו נערכה ממש יממה לאחר ההצהרה של ספנסר וכעת נותר לחכות למסיבת העיתונאים שצפויה להיערך השבוע.

ספנסר כבר התבטא בעבר על כך שאקסבוקס אינה יכולה לנצח בתחרות מול סוני ונינטנדו ושאולי עליהם לשנות אסטרטגיה. כאמור, שמועה נוספת מדברת על כך ש-Xbox עובדת על מכשיר משחקים בגודל כף יד שיהיה חלק מהאקוסיסטם של Xbox. בנוסף, יש כבר הדלפות על כך שהדור החדש של Xbox נמצא כבר בשלבי פיתוח.

כעת נותר רק לחכות למסיבת העיתונאים של ספנסר ב-15.2, יום חמישי בשעה 22:00 שעון ישראל, ולראות מה התוכנית האמיתית של Xbox לשנים הקרובות. האם Xbox תלך בעקבות החברה האם, Microsoft, ותתמקד בתוכן, או שמא תמשיך לייצר עוד דורות של קונסולות. מה דעתכם? ספרו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י