הרשמה

שנת הדרקון... הסגול? כל הסיבות שנקבל משחק Spyro חדש השנה

לאט לאט מצטברים הסימנים לכך שהדרקון הסגול יחזור השנה - יצאנו לתפוס את כולם

אולי עוד קיץ הדרקון שלנו יחזור

קשה להאמין, אבל הדרקון האהוב ספיירו (Spyro) חגג שנה שעברה 25 שנים בעולם. הסדרה אומנם לא קיבלה יותר מידי כותרים חדשים מאז שהראשון יצא אי שם בשנת 1998, אך היא עדיין פופולארית באופן מסוים ונכון לספטמבר שנת 2023 טרילוגיית הרימאסטר שלה, Spyro Reignited Trilogy, מכרה למעלה מ-10 מיליון עותקים. אחרי שהשכן Crash Bandicoot קיבל כבר משחק רביעי בשנת 2020, מצטברות ההוכחות שספיירו יקבל יחס דומה - ואפילו השנה.

מרכז השמועות התחילו כבר לפני שנים, כשנשאלה השאלה מה המפתחת Toys for Bob תעשה אחרי ששחררה את Crash Bandicoot 4: It's About Time. למרות כל רעשי הרקע שטענו כי מדובר במשחק ספיירו חדש, שנה אחרי כבר התחיל הטוויסט ונטען שאקטיוויז'ן המחזיקה במפתחת הסיטה אותה לתמוך ב-Call of Duty: Warzone, דבר שקיבל אישור רשמי בשנה שלאחריה כשהלוגו של החברה הופיע בסוף הטריילר של Call of Duty: Modern Warfare II. מותר לצחוק, בכל זאת - זה ללא ספק אחד השילובים הביזאריים ביותר בתעשייה, אך מי שהרימו גבה ישמחו לדעת שרוב החברה נשאר ממוקד על הפרויקטים הילדותיים יותר שלה. השנה קיבלנו אפילו משחק אונליין חדש ולא רע בכלל, Crash Team Rumble, שחתם את העובדה שהחברה לא שינתה את האופי שלה ותמשיך לשחרר משחקי פלטפורמה.

הרכבת לגבי ספיירו יצאה שוב מהתחנה לקראת סוף חודש נובמבר, כשהוכרז שכחלק מהעונה השלישית של Crash Team Rumble הדרקון הסגול יקבל קאמבק מסוים כדמות במשחק, עוד דמות משנה מהסדרה שנכנסה וכמובן שמפות בהשראת המשחקים. ב18 בדצמבר הציגו הסטודיו בציוץ מטושטש המצורף למטה מבט על המשחק הבא של הסדרה המפותח במנוע UE5, כשניתן לראות באופן ברור  שלפחות אחד הפרויקטים סגול. בתחילת השנה האזרחית חשבון הטוויטר של ספיירו הופעל שוב (בציוץ המצורף למעלה) - עם המוטו "אתם חייבים להאמין" וציון השנה הנוכחית. קשה להאמין שכל הרמזים האלה לא יובילו למשחק חדש, ומכאן נשארת לנו רק שאלת המתי. רבים שערו שינצלו את חגיגות ה25 של הדמות בשנה שעברה לחשיפה, אך זה כאמור לא קרה. כרגע, מרכז השמועות מתרכזות לראש השנה הסיני שיתקיים ב10/2 ועד ה25 לחודש. השנה הסינית תהיה שנת הדרקון, מה שמן הסתם מתחבר עם הדמות ולגמרי יכול להיכנס כשיקול עסקי בפרסום המשחק.

זאת לא הפעם הראשונה שנקבל משחק ספיירו בשנת דרקון, המשחק השלישי בסדרה יצא בשנת 2000 ואפילו זכה לכותרת משנה מתאימה. האם אנחנו בטוחים שזה עומד לקרות? לא. האם יש מספיק ראיות כדי שנכתוב על זה כתבה? חד משמעית כן. ספיירו הוא אחת מדמויות העבר היותר אהובות שיש, והרבה אנשים ישמחו לראות אותו חוזר. האם אתם מבניהם? חושבים שזאת באמת תהיה גם שנת הדרקון הסגול? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    04:16 11.01.2024 | גל גל (אורח)

    אחלה ספיירו! הכי אהוב שלי בסוני 1 גדלתי עליו וסיימתי אותו רק כמבוגר באימולטור

  2. 2

       | פורסם ע"י